Logg inn med Facebook eller Google!

Velkommen til nye medlemmer!

Started by Ole, 02. Mar 07, 20:17:04

Previous topic - Next topic

kaka

Ja, hjertelig velkommen, Plaka! :cheese:
KariK

Anders

Kanskje har det noe med årstiden å gjøre... men her \"hagler\" jo inn med nye medlemmer!
Eller kanskje det bare er det temporære \"innloggings-påbudet\" som gjør det...

Uansett... hjertelig velkommen til alle nye medlemmer på dette \"verdens beste Hellasforum\"   :cheers:

Håper dere finner noe dere liker eller har interresse av her. Håper også at flest mulig av dere vil bidra med det dere har av kunnskap og viten. Folkeskikk og friske debatter går egentlig veldig fint hånd-i-hånd, så det er bare å kaste seg utpå :-)

Hadde jeg hatt råd skulle jeg spandert en runde Mythos på alle og enhver :-)

Anders

Og vi har fått ca 90 nye medlemmer siden sist noen ønsket velkommen... da er det jaggu på tide!
Velkommen skal dere være, alle nye som har kikket innom og registrert seg. Her finner dere masser av \"saker og snus\" om ulike steder i Hellas, og ulike \"former\" av Hellas. Og dere vil antagelig finne en hel masse om de menneskene som utgjør dette forumet også :-)
Håper dere finner dere til rette og finner svar på spørsmål dere har, og håper av hele mitt hjerte at dere vil bidra til å gjøre dette forumet til et enda bedre sted å være for oss \"grekofile\". Ikke vær redd for å bidra med hva dere enn måtte ha på hjertet... spørsmål eller svar eller bilder eller gode historier. Her blir det meste behandlet seriøst av seriøse mennesker, ingen spørsmål er \"for dumme\" og svært få svar er feil :-)
Og jeg føler meg helt sikker på at det blant alle nye medlemmer også finnes noen med mye god kunnskap å dele. Så kom igjen nå, sammen gjør vi forumet levende!

Tommy

Välkomna ska ni vara
till Ole
å hans växande skara

\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Tjorven

Quote from: \"Anders\"Og vi har fått ca 90 nye medlemmer siden sist noen ønsket velkommen... da er det jaggu på tide!
Velkommen skal dere være, alle nye som har kikket innom og registrert seg. Her finner dere masser av \"saker og snus\" om ulike steder i Hellas, og ulike \"former\" av Hellas. Og dere vil antagelig finne en hel masse om de menneskene som utgjør dette forumet også :-)
Håper dere finner dere til rette og finner svar på spørsmål dere har, og håper av hele mitt hjerte at dere vil bidra til å gjøre dette forumet til et enda bedre sted å være for oss \"grekofile\". Ikke vær redd for å bidra med hva dere enn måtte ha på hjertet... spørsmål eller svar eller bilder eller gode historier. Her blir det meste behandlet seriøst av seriøse mennesker, ingen spørsmål er \"for dumme\" og svært få svar er feil :-)
Og jeg føler meg helt sikker på at det blant alle nye medlemmer også finnes noen med mye god kunnskap å dele. Så kom igjen nå, sammen gjør vi forumet levende!

Den støtter jeg fullt og helt, Anders.
Ønsker alle nye medlemmer velkommen til et kjempeflott forum, her er det godt å være, og mye å lære  :D
There are no strangers, only friends we haven't met.

Katta

Velkommen til forumet! Håper dere vil få mye nyttig informasjon, og koselige stunder.  :diabloanifire:

Anders

Tiden går og medlemstallet øker... oppimot sytti nye siden forrige velkomst!
Og velkommen skal dere jammen meg være... kjekt å se dere :-)
Håper dere finner noe interessant her, og at dere kan bidra til stor aktivitet.
Og nå som vi står på terskelen til \"versjon 3\" så blir jo nesten alle for \"nye\" å regne frem mot neste helg :-)

Tjorven

Velkommen alle sammen, fra meg også  :D  Blir spennende å se hvordan v3 blir seende ut, men får nesten angst med tanke på noen dager uten Hellasforum før det   :roll:  Forumet er MEEEGET vanedannende...
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Velkommen til det nye forumets aller første nye medlem, Solis!  :)
http://hellasforum.net/index.php?action=profile;u=1806

Anders

Tiden går og det renner inn med medlemmer. Ca 70 nye siden sist noen ønsket velkommen... så da gjør jeg det her og nå! Hjertelig velkommen til hver og en av dere. Håper dere finner noe dere liker her, og noe som gir dere lyst til å bidra videre.

Anders

Jevn strøm av nye medlemmer... :-) Over tredve siden sist denne tråden ble løftet... hjertelig velkommen skal dere alle være! Ta for dere av alt det som finnes på dette "verdens beste hellaforum", og ikke nøl med å slenge dere utpå med spørsmål og synspunkter og forslag og info... håper dere vil trives som medlemmer og at dere finner noe berikende.

karri

Flink du Anders som passer på å ønske velkommen til nye ukjente venner  :juble:
Dere er hjertlig velkommen alle som en  :hjerte: :sol: ^-^ ^-^ :sol: :hjerte:
KARRI

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...