Logg inn med Facebook eller Google!

Bilder fra Kardamili

Started by Magnolia, 15. Jan 08, 20:30:05

Previous topic - Next topic

Torill

Man ser på dine bilder Magnolia at ikke alle greske hus er blå og hvite,men også bygget i vakker naturstein  :cheese: I Molyvos som jeg skal besøke i juni,er visst de fleste husene bygget i naturstein :cheese: Og som vanlig Magnolia,helt eventyrlige bilder igjen :flower: Skjønner ikke helt hva du mente med det du sa for en stund siden om disse bildene ikke er like gode? Syns de er helt topp jeg  :!:
Ingen kan alt - alle kan noe.

gagga

Ja, vakre er bildene dine, Magnolia. Og for en mengde. Koselig for oss andre at det ikke tar slutt.  :cheese:
Det e bærre lækkert

Barbro

Skjønne bilder,Magnolia..du har virkelig et helt spesielt øye for de vakre små detaljene som jeg elsker å se :flower: .Bare herlig!
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Magnolia

Quote from: \"Frost\"Bildene dine er så vakre at de virker uvirkelige. Jeg gleder meg til å se det med egne øyne. Det er vel ikke så blomsterrikt hele sommeren?

Hvor mange turer har du vært der nede?

Jeg pleier å være i Kardamili i apr/mai og september. Da blomster det alltid - mest om våren - men det blomster også fint om høsten. Mange av bildene mine er tatt i september.

Du spurte om hvor mange ganger jeg har vært i Kardamili. Jeg har faktisk vært der 12 ganger nå. Etter at jeg fant denne perlen, har jeg nesten ikke feriert andre steder. Det har blitt noen storbyferier, men vil en finne ro og harmoni, er virkelig Kardamili stedet. To turer står for tur i år også. :)

Og ja, det er virkelig slik. Bildene er bare blasse kopier av virkeligheten. Du kan bare glede deg. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Magnolia

Tusen takk for alle gode tilbakemeldinger. :) Jeg gjemmer dem fortsatt langt inne i hjertet mitt.

Bildene jeg viser nå er kansje litt mer spesielle, enkle detaljer, ikke så mange blomster, osv osv..... De gir meg mange gode minner, og det gleder meg at dere også liker dem. Det er fortsatt noen igjen, så det kommer snart flere.

Torill: Mange av husene er bygget i lokal stein. Kjennere ser med en gang om steinen er hentet fra andre steder. Jeg har hørt en greker utbryte i forakt: \"Dette huset er bygget av stein utenfra!\"
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Torill

He he  :cheese: Det er lov å være litt patriotisk  :cheese:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Magnolia

Her kommer kveldens dose. Håper jeg ikke har vist disse tidligere. Det er lett å gå surr i alle bildene. Dere får bære over med min dårlige hukommelse.







Jeg har tidliger lagt ut bilde av første etasje i dette huset. Det var et kveldsbilde, der stemningen var det viktigste. Fargene var mye varmere i mørket.





Detalj av forrige bilde.
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

filhellener

Quote from: \"Magnolia\"Her kommer kveldens dose. Håper jeg ikke har vist disse tidligere. Det er lett å gå surr i alle bildene. Dere får bære over med min dårlige hukommelse.

Din hukommelse er nok helt på topp , Magnolia  :iconbiggrin:
- det ville ikke vært noe rart o m du hadde tatt noen om igjen, d e t  hadde jo ikke gjort noe det, men jeg tror du har full kontroll.

Nå har jeg ikke kommentert bildene dine på noen dager, jeg er helt overveldet, jeg ser og ser  :love10:
- men vet ikke lenger hva jeg skal si annet enn at de helt
V I D U N D E R L I G E   :flower:  :cheers:
Kari

Magnolia

Tusen takk, det varmer langt inn i sjela. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Torill

Helt enig med filhellener Magnolia. Helt vidunderlig. Gjør ingenting om de er vist før. Bare begynn på nytt igjen du  :cheers:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Magnolia

Der tryllet du fram en hjertelig latter, Torill. :) Tusen takk. Jeg skal prøve å ikke begynne på nytt igjen. Nå holder jeg på å dypdykke i bildene mine igjen, så kanskje kommer det enda flere.
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

filhellener

Quote from: \"Torill\"I Molyvos som jeg skal besøke i juni,er visst de fleste husene bygget i naturstein :cheese:  :!:

Bare et lite \"sidesprang\" for å si at du kan glede deg til å besøke Molivos, Torill  :icon_smile:  - det er mye \"Kardamilisjarm\" der og, vakkert og spesielt  :iconbiggrin:
Kari

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...