Logg inn med Facebook eller Google!

Hilsen fra Milos og Paros

Started by Ole, 26. Jun 14, 20:04:55

Previous topic - Next topic

Ole

Med så mye arbeid som ble lagt ned den gangen, så bør den holde mål fire år senere! Så sant ikke Tjorven bruker alt for mye stiletthæler da! :)


Tjorven

Herlige Milos- og Parosstemninger, Ole  :-*
Og asfalten på Antiparos holder fortsatt den - i hovedgatene  ;)  Bakgatene er derimot et kapittel for seg, ugjevne og fulle av "overraskende" huller som jeg har det med å ramle borti, bokstavelig talt  :o  Og det med flatsko! Tjorven på stilettheler  ::) Jo, det skulle tatt seg ut  ;D ;D ;D Det var forøvrig mye anleggsarbeid rundt omkring der i juni, så man kan jo håpe på bedre forhold der jeg trasker mye også. Nå har jeg iallfall lommelykt  ;)

Gleder meg til bilder fra Antituren, og kos dere videre på Paros, Ole  8)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Takk, Tjorven! :) Har akkurat kommet hjem fra Antiparos..... Asfalten ser bra ut den! :) En trivelig dag på AP ble det, med grottetur og byvandring. Kun norske turister i hovedgata, men regner med at der er noen svensker og engelskmenn også.

I morgen blir det litt rundt omkring på Paros......

Tjorven

Takk til deg, Ole. Her var det bare kjent og kjært å se  :-*  Den utvida veien inn til Pavlos var nesten ferdig da jeg dro derfra, og det var på tide at noe ble gjort der. Den gikk jo bare bort til telefonstolpene, og så var det bratt ned i ei grøft langsmed den smale veien. Tenker Nigel blir glad for å se dette når han kommer  ;D Ikke enkelt med rullestol bort gjennom der tidligere  :o
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Noen flere bilder fra Antiparos i dag.....  Ser dere katten??


Tjorven

Herlig! Og den pusen har visst fast plass oppi keramikkbollen, Sisi foreviga også pus der  :-*  (Men må kontrollsjekke for å se om det er den samme)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Sisi


Ole

I dag BLÅSER det! Tror ikke jeg har opplevd så mye vind i Hellas før! Blue Star og Highspeeden går, men tviler på de mindre båtene.

Elers en fin tur til Kolimbithres, Naoussa, Piso Livadi og gruvene i Marathi i dag. Nå ut for å se Tyskland - Frankrike og nyte en Mythos. Er man sjåfør får man holde seg til Cola! :)

Tzasiki

Så heldig dere er Ole, fortsatt god Ferie!  :)

Ole

Ny dag, nye muligheter! Fortsatt mye vind.... All servering langs sjøen i Parikia var stengt, og folk holdt seg lengst mulig unna sjøen. Sjøen slo langt inn på veien ved havna..... Jeg observerte Blue Star, Highspeed, Flying Cat og Speedrunner, men det var nok ikke særlig behagelig å være ombord i går.


Kristian

Quote from: Tjorven on 03. Jul 14, 18:11:06
Takk til deg, Ole. Her var det bare kjent og kjært å se  :-*  Den utvida veien inn til Pavlos var nesten ferdig da jeg dro derfra, og det var på tide at noe ble gjort der. Den gikk jo bare bort til telefonstolpene, og så var det bratt ned i ei grøft langsmed den smale veien. Tenker Nigel blir glad for å se dette når han kommer  ;D Ikke enkelt med rullestol bort gjennom der tidligere  :o


Problemet var vel at det bygget som man har fått opp råbygget på bare var ei byggegrube

;)
Kristian/Planer er til for å utsettes

Ole

Kalimera! Nydelig morgen og akkurat passe med vind i dag. Joggeturen unnagjort og nå kaffe i skyggen. Bare to dager igjen på Paros for denne gang. :( Tirsdag reiser vi til Athen.....så hjem onsdag kveld.  Uhuuuuu.....

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...