Logg inn med Facebook eller Google!

Hva slags musikk hører du på akkurat nå? (ikke gresk!)

Started by Ole, 01. Mar 07, 21:25:28

Previous topic - Next topic

karri

Quote from: Marit on 11. Dec 12, 21:18:20
Quote from: karri on 12. Aug 12, 21:11:44
Åhhh, helten min  :-* :-*  En gang i livet, og i hans liv .... SKAL jeg på en konsert!! Har DVD men det blir IKKE det samme!


Karri, det blir ekstrakonsert med Bruce i Oslo 29. april. Legges ut for salg på torsdag 13. desember kl 9. Og det gjelder å henge på når billettsalget starter - regner med at den selger ut like raskt som den første konserten.


Takk for informasjonen, Marit. Skulle hengt på telefon hadde det ikke vært for denne bursdagen jeg er bedt i. Har sagt jeg kan hjelpe til med mat og pynting, så jeg kan ikke stikke av på konsert da syns jeg.... selv hvor mye jeg har lyst.. Får håpe han kommer tilbake, er vel blitt en liten "norges-venn" han godeste Bruce også  :-*
KARRI

karri

Nei nei, nå er det jeg som surrer... er i mars jeg skal i bursdag... ikke i april.

:yes:

Da er det fortsatt et lite håp da  ;)
KARRI

bengalow

Bland det vackraste jag vet, är att att lyssna på Kajsa Stina Åkerström när hon sjunger "Av längtan till dig" tillsammans med Åsa Jinder på nyckelharpa.....suck

http://open.spotify.com/artist/1eQ4TqWGOxWRTDLPXZCnVg
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Tommy

O sole mio med en fantastisk begåvning som inte utvecklades så mycket vidare, tyvärr.....

Robertino Loretti

O sole mio-Robertino Loretti
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Anders

Akkurat nå hører jeg faktisk på Robbie Robertson & The Red Road Ensemble. "Music for the Native Americans". Snadder for ørevoksen...  og siden jeg har den på CD så gidder jeg ikke søke den opp på YouTube eller noe sånt...



Sjøløve

Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Ole

The Beatles med the Beatles, eller mer kjent som White album. Den mest varierte Beatles-LPen av de alle. Dobbeltalbum med alt fra heavy metal (!) til barnesanger. En av mine favoritter med While my guitar gently weeps, Happiness is a warm gun, I'm so tired, Honey Pie, I will, Helter skelter, Yer blues, Blackbird, Sexy Sadie,  Everybody's got something to hide except me and my monkey (ja, den heter det)....og Revolution 9 som jeg spilte baklengs i mine yngre år for å finne de skjule "kodene"!

Jeg var kanskje 10 år da jeg stiftet bekjenskap med denne LPen for første gang. Eller rettere sagt var det en kassett. Utenfor en dagligvarebutikk som ble kalt KOA lå det en blå kassett i søppelbøtta. Båndet var dratt ut og den var ikke spillbar. Utenpå kassetten stod det "The Beatles-The Beatles". Jeg tok med meg kassetten hjem, fikset båndet med tape, og satte den i kassettspilleren. Og den virket! Spilte den om og om igjen....  Men noe manglet...   30 sekunder av Honey Pie var borte pga båndet som var ødelagt, så denne sangen fikk jeg ikke høre i sin helhet før jeg kjøpte LPen mange år senere.

Et av The Beatles beste album. Eller kanskje det er fire soloalbum som er satt sammen til ett Beatles-album. Uansett: En klassiker!


Tjorven

Artig mimrehistorie som fulgte med, Ole  ;D  Husker jeg satt med saks og teip for å reparere kassettbånd sjøl også. Katastrofe når båndet vikla seg inn i selve spilleren og man måtte dra ut båndet som var helt sammenkrønsja  :o 
There are no strangers, only friends we haven't met.

Kristian

Kristian/Planer er til for å utsettes

Marit

Imelda May hørte jeg i helgen, og det er et energisk band.

It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...