Logg inn med Facebook eller Google!

Hva slags musikk hører du på akkurat nå? (ikke gresk!)

Started by Ole, 01. Mar 07, 21:25:28

Previous topic - Next topic

Anders

Akkurat nå går det i Tom Petty og "Saving Grace" fra Highway Companion. Har funnet ut at den er utmerket for å få disse tre små pusene til å roe seg ned... :-)

Tjorven

Quote from: Anders on 05. Dec 12, 20:18:01
Akkurat nå går det i Tom Petty og "Saving Grace" fra Highway Companion. Har funnet ut at den er utmerket for å få disse tre små pusene til å roe seg ned... :-)


Hæ, har du fått 3 stykk  :o
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

:-) Jeg får vel ta ansvaret for dem gjennom denne kalde vinteren, men de blir vel som de fleste andre katter rundt her. Kommer og går som de selv vil.

Marit

Quote from: karri on 12. Aug 12, 21:11:44
Åhhh, helten min  :-* :-*  En gang i livet, og i hans liv .... SKAL jeg på en konsert!! Har DVD men det blir IKKE det samme!


Nå er Bruce tilbake til Oslo 30. april 2013. Billettene ble lagt ut i dag, men konserten er utsolgt. Håper du fikk med deg dette og fikk deg en billett.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Tjorven

Har ikke satt'n på ennå, men førjulsmusikken for meg er definitivt Hans Rotmos "Vårres Jul"  ;D  Den spiller jeg mens jeg pakker inn julegavene, min egen lille juletradisjon som gjør meg i godt humør  ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

karri

Quote from: Marit on 07. Dec 12, 21:09:51
Quote from: karri on 12. Aug 12, 21:11:44
Åhhh, helten min  :-* :-*  En gang i livet, og i hans liv .... SKAL jeg på en konsert!! Har DVD men det blir IKKE det samme!


Nå er Bruce tilbake til Oslo 30. april 2013. Billettene ble lagt ut i dag, men konserten er utsolgt. Håper du fikk med deg dette og fikk deg en billett.


Så en notis i avisen i går tror jeg det var, utsolgt allerede ja!! Ingen billett på meg, bedt i 35 år`s lag den dagen også, så godeste Bruce hadde mått vike uansett.. Skal du??
KARRI

marjana

Nå før jul går det i gammel brasiliansk bossa nova. Gilberto Gil sammen med Ivete og Caetano. Det er nesten litt gresk når de tre synger sammen...
Glika i zoi

Marit

Quote from: karri on 07. Dec 12, 23:59:39
Quote from: Marit on 07. Dec 12, 21:09:51
Quote from: karri on 12. Aug 12, 21:11:44
Åhhh, helten min  :-* :-*  En gang i livet, og i hans liv .... SKAL jeg på en konsert!! Har DVD men det blir IKKE det samme!


Nå er Bruce tilbake til Oslo 30. april 2013. Billettene ble lagt ut i dag, men konserten er utsolgt. Håper du fikk med deg dette og fikk deg en billett.


Så en notis i avisen i går tror jeg det var, utsolgt allerede ja!! Ingen billett på meg, bedt i 35 år`s lag den dagen også, så godeste Bruce hadde mått vike uansett.. Skal du??


Billettene ble solgt ut på ca 20 minutter, så det gjelder å følge med. Ja, jeg skal på konserten. Håper det vil bli satt opp en ekstrakonsert i Oslo, slik det ble i Sverige.



Dette er fra konserten 17. mai 2012 i Barcelona (hvor jeg sto på første rad).

It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Tommy

\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Marit

Quote from: karri on 12. Aug 12, 21:11:44
Åhhh, helten min  :-* :-*  En gang i livet, og i hans liv .... SKAL jeg på en konsert!! Har DVD men det blir IKKE det samme!


Karri, det blir ekstrakonsert med Bruce i Oslo 29. april. Legges ut for salg på torsdag 13. desember kl 9. Og det gjelder å henge på når billettsalget starter - regner med at den selger ut like raskt som den første konserten.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Ole

Alle som er interessert i musikk bør registrere seg på http://www.livenation.no/ Da får man mail om konserter og når billettene legges ut, og ofte får man kjøpe billetter dagen før de legges ut for "vanlig salg".

Marit

Du har så rett Ole (og jeg er registrert i hytte og pine, dvs Livenation i diverse land). Når det gjelder akkurat denne ekstrakonserten så er det ikke forhåndssalg (jeg fikk tak i billett til den første gjennom forhåndssalg).
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...