Logg inn med Facebook eller Google!

Facebook-aksjon

Started by Ole, 31. Jan 10, 17:47:15

Previous topic - Next topic

Liv

Quote from: \"Turid\"Den aktiviteten som foregår på FB (av Hellasforum-medlemmer) er jo i stor grad ikke direkte Hellasrelatert, og passer vel egentlig best et annet sted enn i Hellasforum.....


......det var vel den aktiviteten man ble så kritisert for her, at det ble for mye pludring.  

Jeg ser ikke at FB ødelegger for forumet. Forumet er gresk relatert, med litt attåtsnakk i baren og \'alt annet\' tråden.
FB er en sosial måte å holde kontakt med venner/familie man har utenom forumet i tillegg til de fra forumet man har møtt og ellers føler det naturlig å bli litt bedre kjent med.

Men dette er vel egentlig off-topic...Inge...slik jeg oppfattet han... mente vi skulle reklamere for forumet på FB de av oss som er der.Ikke at flest mulig forum medlemmer skulle bli medlem på FB.

Reklamere for forumet gjør jeg til stadighet, både på FB og ellers. Men ...TIL Inge....jeg syns ikke det er nødvendig med noen tilbakemelding her i tråden at \'\'nå er det gjort på FB\'\'.

Liv

Tjorven...den største aktiviteten de fleste av oss bedriver på FB er ikke på det som kalles Hellasforum der. Det er på våre egne sider, med kommentarer oss i mellom.
Tror det ligger en misforståelse der,at Facebook\'s Hellasforum har tatt over for her.
Mulig jeg forklarer deg dette dumt,spør hvis du ikke skjønte noe av det jeg prøvde å si.

Tjorven

Jo, jeg skjønner hva du mener, Liv (og kanskje også hva Turid sikter til) etter dine innlegg. Jeg ble bare litt forvirra siden FB-aktiviteter/forhold ble trukket inn i denne tråden på dette Hellasforumet ;)

Det som foregår på FB kan vel heller diskuteres der, så en stakkar uvitende ikke trenger å bry seg  :clown:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Liv

Quote from: \"Tjorven\"Jo, jeg skjønner hva du mener, Liv (og kanskje også hva Turid sikter til) etter dine innlegg. Jeg ble bare litt forvirra siden FB-aktiviteter/forhold ble trukket inn i denne tråden på dette Hellasforumet ;)

Det som foregår på FB kan vel heller diskuteres der, så en stakkar uvitende ikke trenger å bry seg  :clown:

Nettopp  :clown:
Bra du forstod meg.  :cheers:

Turid

Quote from: \"Tjorven\"
Quote from: \"Turid\"Den aktiviteten som foregår på FB (av Hellasforum-medlemmer) er jo i stor grad ikke direkte Hellasrelatert, og passer vel egentlig best et annet sted enn i Hellasforum.....

Eh, vet ikke helt om jeg forsto deg riktig, Turid?
Jeg snakker om Hellasforumet på FB og her, det er vel det det er snakk om, og ikke hva som ellers skjer på FB? Vet jo at det er mye annet som foregår der og at mange også herfra er med der, uten at det har noe med Forumet å gjøre.
Eller mente du noe helt annet? ;)

Åååå... det ble visst litt misforsåtelse der ja. Jeg er så og si aldri inne på Hellasforumet på FB, så det kjenner jeg lite til. Det jeg siktet til er aktiviteten vi har på våre egne sider, som Liv også sier.
Det er etter regn at fuglene synger!

Tjorven

Misforståelsen oppklart nå, som du skjønner, Turid.  Ikke like lett å fatte for en utenforstående vettu ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Facebook-side til forumet er nok ingen konkurrent til det egentlige forumet. Jeg opprettet siden på FB for at kanskje noen flere skulle bli oppmerksom på Hellasforum. Ellers kan jo FB-siden være en ok informasjonskanal når forumet er nede.

Pjokken

Det virker som om det er en viss forvirring her.... for jeg tror slett ikke at FB er noen som helst \"konkurent\" til Hellasforum. På dette forum kan man få opplysniner råd erfaringer og innblikk i alt det som har med reise og opphold i Hellas... det kan man ikke på FB.
Ole skal ha all ære for alt det arbeide han legger ned i forumet, og det har blitt en unik database for hellaselskere.

Facebookaksjonen er en smart måte å gjøre forumet mer kjent på hos de mange på vennelistene våre som ikke er medlemmer i forumet.

MEN det er ett stort MEN her....

Ole ønsker seg etter hva han skriver \"aktive\" medlemmer, og på FB finnes jo faktisk mange gamle aktive medlemmer fra forumet, som i sin tid ble kritisert for at de var for aktive.....
Disse medlemmene innehar mye erfaring fra hellas, og selv om det var mye pluddring i baren, så tilførte disse medlemene også mye god kunnskap til forumet.

Jeg tror at hellasforum vil bli ett mye mer levende forum om disse medlemene igjen følte seg mer hjemme på hellasforum.
Jeg tror de som absolutt vil ha ett forum som bare er \"fag\" ikke forstår at ett forum må være ett aktivt forum, for å være ett godt forum for alle.

Kanskje skulle Ole invitere til en helgefest i baren, servere litt god stemning, så skal da vel jeg sørge for å ta med meg noen gamle venner, og kanskje vil de bli sittende også etter at festen er over, og skape aktivitet i andre tråder enn bare baren også.

Maritza

Tror vi er litt enige Tjorven. Selv har jeg ikke vært så aktiv på Forumet i det siste, og ikke på facebook heller, men det virker som alle MÅ innom der hele tiden for ikke gå glipp av noe. Det er jo lett å kommentere, og holde kontakt med folk der. Jeg prøver å ikke engasjere meg så mye, og det er ikke så viktig å vite hva alle driver med hele tiden. men det er hyggelig med noen personlige venner på Facebook. Så beklager Ole, jeg ville ikke være venn med deg heller, selv om du er en topp kar her på Forumet. Men nå er jeg blitt medlem av sparkens venner, og det kan anbelales! Med brodder under støvlene går det så det suser.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...