Logg inn med Facebook eller Google!

Facebook-aksjon

Started by Ole, 31. Jan 10, 17:47:15

Previous topic - Next topic

IngeS

Quote from: \"Anders\"Føler meg som en amatør... så da er jeg vel en også :-)

I bruk av PC har vi alle vært amatører Anders
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Anders

Vel, nå var det ikke pc-bruk jeg tenkte på... var mer forståelsen av Facebook :-)
Den sitter litt langt inne, kjenner jeg... liksom ikke helt komfortabel med den måten å kommunisere på. Men det kommer vel... ska bare se jeg begynner å tvittre en dag også! :-)

daratso

flere amatører på FB her. Jeg skjønner heller ikke hvor adressen kan limes inn i profilen :-(
Είμαστε όλοι ένα.

Ole

Mulig det var litt dårlig skrevet av meg! Jeg mener at den kan limes inn der det står \"Hva tenker du på?\".

brit

Legg det ved som en kobling!
Det har jeg gjort i dag.

Ole

Quote from: \"brit\"Legg det ved som en kobling!
Det har jeg gjort i dag.

Flott at vi har noen Facebook-eksperter som tar ansvar!

Maritza

Jeg er blitt medlem på facebook, men har foreløpig ikke den store interessen nei. Har lyst til å være litt privat der. Hyggelig med venneforespørrelser og innbydelser til div grupper, men folk jeg aldri har møtt eller har noe felles med har jeg sagt nei til. Sært og gammeldags ikke sant? Vi forummedlemmer kan jo holde kontakt her på forumet, vi trenger vel ikke facebook i tillegg selv om vi liker Hellas som ferieland?

Anders

Syns ikke det er spesielt \"gammeldags\"... halvparten av mine \"venner\" på FB er mennesker fra forumet som jeg føler jeg har et okay forhold til, den andre halvparten er familie og kjenninger fra virkeligheten som jeg håper(?) jeg har et okay forhold til :-)
Har stort sett sluttet å svare på sånne innbydelser til alt mulig, og når folk sender meg hilsener og smileys og alt mulig så er jo det hyggelig men de får ikke svar lengre... fordi jeg må gi opp noe av meg sjøl for å kunne gjøre det. Så derfor-derfor :-)
Men det er jo en glimrende mulighet til å opplyse folk om at forumet finnes...

Stedvard

Quote from: \"brit\"Legg det ved som en kobling!
Det har jeg gjort i dag.

Samme her!  Og jeg la til mitt eget lille Hellasforum slagord: \"For oss som lengter litt hver dag!\"  :)
I don\'t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Tjorven

Det presses på fra \"alle hold\" for å få meg på FB, men hvorfor skal jeg dit når jeg har alt jeg trenger her???
Var hos ei ivrig FB-venninne i helga og titta litt, men det appellerte ikke til meg iallfall. (Dessuten virka det så komplisert og avansert)
Enig med utsagn til Maritza og Anders forøvrig.
Nei. Takke meg til Hellasforum, som jeg forøvrig reklamerer for over alt i \"real life\" :)

En annen ting som jeg oppdaga med FB, som jeg syns er veldig synd: Det Hellasforum som er der, HAR \"stjålet\" medlemmer både herfra og nye, noe som fører til mindre aktivitet her. Mulig dette er off topic, men det var oppe til diskusjon her en gang, og det styrker iallfall ikke dette originale Hellasforum :(
There are no strangers, only friends we haven't met.

Turid

Den aktiviteten som foregår på FB (av Hellasforum-medlemmer) er jo i stor grad ikke direkte Hellasrelatert, og passer vel egentlig best et annet sted enn i Hellasforum.....
Det er etter regn at fuglene synger!

Tjorven

Quote from: \"Turid\"Den aktiviteten som foregår på FB (av Hellasforum-medlemmer) er jo i stor grad ikke direkte Hellasrelatert, og passer vel egentlig best et annet sted enn i Hellasforum.....

Eh, vet ikke helt om jeg forsto deg riktig, Turid?
Jeg snakker om Hellasforumet på FB og her, det er vel det det er snakk om, og ikke hva som ellers skjer på FB? Vet jo at det er mye annet som foregår der og at mange også herfra er med der, uten at det har noe med Forumet å gjøre.
Eller mente du noe helt annet? ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...