Logg inn med Facebook eller Google!

Et herlig forum

Started by Anita, 20. Jul 09, 20:18:41

Previous topic - Next topic

Anita

Dette forumet er en herlig oase med masse informasjon, herlige bilder, flotte reiseskildringer, nyttige tips og litt humor innimellom. Jeg er så glad for at jeg fant dette stedet ved en tilfeldig surfing.  :cheers:

Ikke kjenner jeg noen her inne, men føler meg alikevel velkommen. Hvis det er noe jeg lurer på får jeg alltid et svar.  :cheese:  :cheese:

Forumet har også gitt meg kjennskap til flere steder som jeg bare må besøke i fremtiden, takket være alle de herlige innleggene deres. (min mann er imponert over hvor mye jeg kan om Hellas nå  :compress: )

Det er alltid hyggelig å gi ros når det virkelig er fortjent  :flower:

Hilsen Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

Anders


Tjorven

Du har så rett, Anita, og det er nesten \"plagsomt\" vanedannende ;)  :notworthy:  ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Niaas

Helt enig, Anita!
Ja, jeg er blitt helt avhengig! Må stadig innom og sjekke om det er noe nytt.
Og jeg liker å lese om og se bilder av steder jeg har vært, og steder jeg blir fristet til å reise til.
Jeg er kjempeglad for at jeg fant forumet!  :flower:  :flower:  :flower:
Now, I have decided, I am Olymbitic.
Because I, myself am iron, and your place, magnetic!

Frost

Hellas må være et spesielt land? Tenk å ha så mange entusiaster for så mange forskjellige steder i dette flotte landet? Det gjør iallefall meg nysgjerrig på alle disse vakre stedene.

Det er et herlig forum med utrolige mennesker. Finnes det maken tro?

Katherina

:flower: Enig med deg, Anita og dere andre. Forumet har gitt meg mer kunnskap om Hellas, men også andre steder som det skrives og legges inn bilder om. Det inspirerer og gir økt reiseglede.  :cheers:
 :love3: Det er Hellas og fasinasjonen for alt dette landet har å by på som knytter oss sammen og det bygger vennskap. Så her finnes venner jeg har noe unikt sammen med og som jeg aldri har møtt. Noen har jeg også vært så heldig å treffe. Det er alltid artig når jeg treffer en forumist, som kommer bort til meg og hilser: \"Du må være Katherina!\"
 :flower: Gla\' jeg  kom over Hellasforum en gang jeg surfet litt her å der etter stoff om Hellas. Nå er forumet noe av det første jeg er innom om morgenen. \"Er det noe nytt?\" :drunken:

brit

Det første jeg åpner om morgenen er Hellasforum og http://www.skopelitissa.com/.
Så sjekker jeg om noen av mine forumvenner er på facebook og etter det kommer avisene.
Det er et forum som i alle fall jeg føler meg hjemme i og her har jeg truffet såååå mange hyggelige mennesker som elsker dette landet der i syd(syden) like mye som jeg gjør.
Livet ville ikke bli det samme uten forumet!! :flower:  :flower:

Annlaug

Så enig:))) Forumet har gitt meg så mye glede og så utrolig mye kunnskap om Hellas. Gleder meg hver gang jeg finner en ny tråd og kan lese om et sted jeg ikke har vært men som jeg kanskje skal reise til eller drømme meg til.

Thera

Jeg er veldig enig, og kjempeglad for at jeg ramlet innom her en dag! Mye god informasjon, hyggelige mennesker, fine reiseskildringer og utrolig mange nydelige bilder.. :)
Hellasforumet er et av de første stedene jeg titter innom når jeg er på nettet.
..Don`t dream your life, live your dreams..

Riitta

Hellasforum är ett forum med massa härliga människor och massa kunskap också förstås :flower:  Man behöver inte förklara sin kärlek till Hellas, för alla förstår ändå och känner ungefär likadant :flower:
Trivselfacktorn är hög :flower:  :cheers:

Riitta

Barbro

Hellasforumet fant jeg i en periode av livet da hverdagen var utrolig tøff.Redd og famlende våget jeg meg inn her,og fant et fellesskap som har betydd utrolig mye for meg.
Om jeg i perioder ikke skriver så mye,så er forumet det første jeg er innom om morgenen.Her inne har jeg fått venner for livet,Hellaslengsel får kontinuerlig næring..og jeg føler at her ,blandt så mange fine mennesker,venter nye vennskap,ny kunnskap,bilder og skildringer som er mentalhygiene av ypperste klasse...
Jeg er så gla for at Ole bruker av sin tid på oss! Og så gla for alle spennende mennesker her inne :sunny: !
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...