Logg inn med Facebook eller Google!

Re: Opplysninger på profilen.

Started by Ingrid, 12. Apr 09, 15:15:46

Previous topic - Next topic

Ole

Og hva med \"Hilsen fra Hellas\"?? Den forteller vel også at man er på tur! Den skjuler jeg i alle fall ikke.

EDIT: Og i samme slengen åpnet jeg julekalenderne for almennheten. Det kan ikke skade.

Anders

Gå frem som du stevner, du gutt :-)
Skal ganske mye til å krysskoble de reisedatoene herfra med eksakte bosteder... egentlig ganske uinteressant for noen som vil på ubedt besøk... finnes utrolig mange \"bedre\" muligheter for de som er ute etter denslags opplysninger.

Riitta

Nu skall vi inte bli för rädda utan ta detta med ro :cyclops:
Tycker det är ett bra förslag att bara medlemmar kan se vilka som åker och vilket datum.
Sedan är det upp till var och en och bestämma om man vill vara öppen med det.
Själv tror jag att det är inte så lätt och lista ut  folks adresser mm. Verkar jobbigt sätt och göra inbrott på :cyclops:
Tror att det är större risk och råka ut för \"vanliga\" tjuvar.

För min egen del är jag inte så orolig.

Riitta

Margrethe

Quote from: \"Ole\"At \"Jippi, jeg reiser\" ligger åpent burde ikke overraske de som har brukt forumet en stund. Temaet har også vært debattert før. Men jeg kan godt skjule den med en gang.....

For min del ble jeg ikke overraska over at tråden ligger åpen. Det er jeg fullt klar over. Har bare aldri tenkt over det der med at det skulle være noen fare å skrive når man skal på ferie.. Det har aldri ramla meg inn i det hele tatt. Kanskje det blir veldig hausa opp også nå?
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Anders

Finnes minst to anderser på alvheim.... og begge bor slik til at det skal godt gjøres for andre å nærme seg uanmeldt nattestid. Hvor mange margrether finnes der i stavern? eller oler i ålesund? eller kaka/er i oslo, for den saks skyld?
Nei, det bekymrer meg overhodet ikke. Verre er det for andre som skriver om norske kroner som plutselig omsettes i gresk eiendom... antar slike fora som dette er mer interessante for skattemyndighetene :-)

Riitta

Tyvärr så kan man inte gardera sig för allting :cyclops: När vi bodde i Göteborg så var det tjuvar i lägenheten mitt på dagen och tog en del.
Jag tror att det kan hända saker även om man försöker göra sitt bästa att det inte skall ske.
Man kan inte gå och vara rädd för allting i förväg :cyclops:

Riitta

Anders

Enig, Riita! (likefullt går jeg rundt og er redd for at flyet skal \"dette ned\" ) :-)

kaka

Det er mye kake i Oslo, og jeg var ikke bekymret på egne vegne, tenkte mer på andre som er lettere å identifisere. - Jeg er jo og blandt de anonyme, som ikke sier så mye om meg selv i profilen /avataren (og veldig lite ellers og??)
KariK

Riitta

Anders: Brukar tänka att ramlar man ner så går det fort i allafall :drunken: (förlåt urspårningen) :colors:

Riitta

Anders

Quote from: \"kaka\"Det er mye kake i Oslo, og jeg var ikke bekymret på egne vegne, tenkte mer på andre som er lettere å identifisere. - Jeg er jo og blandt de anonyme, som ikke sier så mye om meg selv i profilen /avataren (og veldig lite ellers og??)

Hah! Og du tror du er anonym? Ånei du... vi har nok ringet deg inn... vi i det store, stygge \"erembortreist?\"-trollet :-)

Nei, men alvor... bortsett fra de forumister som har hatt gleden av å møte hverandre på treff eller i andre sammenhenger... hva vet vi vel om hverandres dagligliv eller oppholdssteder? Nada, spør du meg. Jeg ser på den der \"jippi, nå reiser jeg\"-listen som problemløs... iallfall når det gjelder mulighetene for uønskede gjester.

kaka

Da kan jeg slutte å bekymre meg på andres vegne, (igjen) da ( har forsøkt å slutte å bekymre meg for barna, så da måtte jeg finne noe annet)

- Du har sikkert rett!
KariK

Ingrid

Generelt tror vi veldig godt om folk i Norge. Vi velger å tro at ingen vil utnytte et forum som dette til å skaffe seg opplysninger de ikke burde hatt. Men det er nok mye enklere å google folk og sette sammen personlige opplysninger enn det vi tror, og så bruke det i en sammenheng vi helst ikke ikke ønsker...dessverre.
Vi opplevde for et drøyt år siden, da vi var høstferie i Hellas, at det var innbruddsforsøk i huset vårt på en fredag ettermiddag, men heldigvis var eldste sønnen hjemme og fikk avverget det.... det var en tankevekker for meg ihvertfall.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...