Logg inn med Facebook eller Google!

Re: Opplysninger på profilen.

Started by Ingrid, 12. Apr 09, 15:15:46

Previous topic - Next topic

Ingrid

Quote from: \"kritikos\"At noen skulle kunne se \"når du er bortreist\" finner jeg søkt.

Synes du er veldig naiv når du skriver dette altså.
Det er jo utrolig lett å finne opplysninger her om folk som er på ferie nesten til enhver tid...

Tjorven

Quote from: \"Ingrid\"
Quote from: \"kritikos\"At noen skulle kunne se \"når du er bortreist\" finner jeg søkt.

Synes du er veldig naiv når du skriver dette altså.
Det er jo utrolig lett å finne opplysninger her om folk som er på ferie nesten til enhver tid...

Det har faktisk skjedd med medlemmer her på forumet, så dette er ingen spøk! Man ønsker ikke hjemmet sitt rasert når man kommer hjem fra ferie.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Det med oversikten over når folk reiser er noe jeg har tenkt på lenge (et par år?), og det er absolutt en god ide å gjøre den usynlig for andre enn påloggede medlemmer. På den andre siden, så er det jo helt frivillig om man vil stå der. Ser ikke bort i fra at jeg kommer til å gjøre noen endringer snart....

Tjorven

Det hørtes fornuftig ut, Ole.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Heidrun

Men hvem vet om ikke det er kjeltringer blandt påloggede. Hvis det blir kjent at noen legger ut at de er på ferie da og da, så vil jeg med ganske stor sikkerhet tro at noen vil bli medlemmer for å utnytte dette
Yamas til livet og til

Anders

Kanskje like godt at jeg ikke har kommet på den listen ennå, da :-)

Ole

Quote from: \"Heidrun\"Men hvem vet om ikke det er kjeltringer blandt påloggede. Hvis det blir kjent at noen legger ut at de er på ferie da og da, så vil jeg med ganske stor sikkerhet tro at noen vil bli medlemmer for å utnytte dette

Som sagt: Det er frivillig om man vil stå på lista.

Delte tråden jeg......den handlet ikke om profilen lenger.

Anita

Quote from: \"Ole\"Det med oversikten over når folk reiser er noe jeg har tenkt på lenge (et par år?), og det er absolutt en god ide å gjøre den usynlig for andre enn påloggede medlemmer. På den andre siden, så er det jo helt frivillig om man vil stå der. Ser ikke bort i fra at jeg kommer til å gjøre noen endringer snart....

Ole ... jeg synes virkelig du skulle gjøre den oversikten usynlig for \"ikke medlemmer\" .. trodde den var det  :cyclopsani:  :cheese:

Det kan i hvertfall filtrere bort noen som kan ha uhederlige hensikter  :flower:

Hilsen Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

kaka

Så rart å lese dette nå. De siste dagene har jeg lurt på dette,-  om trådene om reiser er åpen, - at de ikke burde være det.
Støtter Anita og andre som måtte ønske det
KariK

Margrethe

Hjelpe meg, dette har jeg faktisk aldri tenkt på før! Men det er et godt poeng, virkelig.
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Ole

At \"Jippi, jeg reiser\" ligger åpent burde ikke overraske de som har brukt forumet en stund. Temaet har også vært debattert før. Men jeg kan godt skjule den med en gang.....

Anders

Tror ikke det har noe bråttom... lettere å få fatt i flyselskapenes passasjerlister og billetbestillinger... koster bare en tusenlapp eller to til den rette, svake sjelen :-)

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...