Logg inn med Facebook eller Google!

Er dette forum for de få?

Started by ouzolina, 29. Nov 08, 20:00:46

Previous topic - Next topic

Livsnyteren

Veldig godt skrevet Frost :cheers: Jeg skulle ønske at fler ville være med å skrive selv jeg men det er jo veldig bra at noen holder skrivinga oppe så lenge,syns jeg da :flower:

Liv

Quote from: \"JohnS\"Men jeg synes fortsatt det er synd at 15 - 20 medlemmer så totalt skal dominere forumet. Jeg mener ikke at disse sender for mange innlegg, men det hadde sikkert hadde vært rom for mye større aktivitet blant de 800 eller hvor mange andre det nå er, noe som kunne gjort forumet enda bedre og gitt større spennvidde!

Hvis jeg regnes med av de 15-20 som totalt dominerer forumet, så trekker jeg meg gjerne tilbake for ei tid, hvis du JohnS, mener at det i stedet blir hundrevis av medlemmer som da blir aktive, om de som har likt å skrive innlegg og prøvd å bidra med noe blir borte fra forumet. ;-)
Jeg syns forumet er et flott sted både for \'\'nykommere\'\' som har vært eller skal til Hellas for første gang, og for de av oss som kanskje har mer erfaring fra det greske dagliglivet og Hellas generelt.
Jeg bidrar gjerne på den måten til at flere blir aktive og vil trives her. :-)

Turid

Quote from: \"Liv\"
Quote from: \"JohnS\"Men jeg synes fortsatt det er synd at 15 - 20 medlemmer så totalt skal dominere forumet. Jeg mener ikke at disse sender for mange innlegg, men det hadde sikkert hadde vært rom for mye større aktivitet blant de 800 eller hvor mange andre det nå er, noe som kunne gjort forumet enda bedre og gitt større spennvidde!

Hvis jeg regnes med av de 15-20 som totalt dominerer forumet, så trekker jeg meg gjerne tilbake for ei tid, hvis du JohnS, mener at det i stedet blir hundrevis av medlemmer som da blir aktive, om de som har likt å skrive innlegg og prøvd å bidra med noe blir borte fra forumet. ;-)
Jeg syns forumet er et flott sted både for \'\'nykommere\'\' som har vært eller skal til Hellas for første gang, og for de av oss som kanskje har mer erfaring fra det greske dagliglivet og Hellas generelt.
Jeg bidrar gjerne på den måten til at flere blir aktive og vil trives her. :-)

Jeg tror egentlig ikke jeg kommer inn under de 15-20 men trekker meg også gjerne tilbake for en periode hvis det kan være en spore til at flere meldemmer kommer mere på banen :).
Det er etter regn at fuglene synger!

Anders

Ikke krangle nå... det er første søndag i advent, og snart snur solen, og neste år ligger Hellas der og venter på oss alle :-)

Bjørg

Jeg forstår antydningen i innlegget til starteren av tråden. Av og til kan det bli veldig personlig. Skal man sende melding til en man kjenner så bør man heller bruke personlig e-post eller sms. Når det er sagt, jeg kjenner ingen i forumet, men jeg synes det er flott at jeg kan hive meg inn i enhver diskusjon med mine meninger. Av og til får jeg pepper og det må jeg tåle.
Jeg håper ingen av de faste bidragsyterne trekker seg. Det er stadig nye artige ting å lese. Men litt varsomhet mht rent personlige henvendelser skader ikke.
Men det er alltid morsomt å starte en tråd - prøv og du får i de fleste tilfeller stor respons. :angel8:

Liv

Quote from: \"Anders\"Ikke krangle nå... det er første søndag i advent, og snart snur solen, og neste år ligger Hellas der og venter på oss alle :-)

Jeg krangler i hvertfall ikke.   :cheers:
(for det gidder jeg ikke.....)

Men tenkte at jeg kan jo prøve ut JohnS \' ide om at hvis de som dominerer så mye, ikke gjør det, så blir andre mer aktive.
(Egentlig tror jeg ikke på den teorien,men er villig til å gi JohnS tanke et forsøk.  :-) )

JohnS

Quote from: \"Liv\"Men tenkte at jeg kan jo prøve ut JohnS \' ide om at hvis de som dominerer så mye, ikke gjør det, så blir andre mer aktive.
quote]

Er det rart jeg gir opp??   :blackeye:   For å være helt bomsikker på at ingen leste det på den måten og tok det som kritikk, forklarte jeg jo i klartekst at jeg IKKE mener at de mest aktive sender for mange innlegg.  Og likevel blir det misforstått!?! Det var bare et fromt ønske om at mange andre blir mer aktive, og sørger for større bredde.

Men det understreker det jeg sa, jeg har nok en måte å uttrykke meg på som blir misforstått.  Finnes det noe skrivekurs, eller hva skal jeg gjøre?
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

Mixelite

JohnS, jeg tror ikke du trenger skrivekurs, bare skriv slik du skrev i _dette_ innlegget i stedet for slik du skrev det i det opprinnelige :) Det første var vanskelig å forstå og ga rom for tolkning, tror jeg, mens det siste her er helt klart.

Barbro

Nå er det virkelig lenge siden jeg har fått oppdatert meg her på forumet,og jeg vil sannsynligvis ikke være ferdig med den jobben før utpå nyåret.
I endel av innleggene jeg sitter og leser her,kjenner jeg meg mye igjen,jeg kom inn her som ei forskremt lita teskjekjerring..beskrivelsen fantes på det gamle forumet,som ble borte..essensen i det jeg sa den gangen var at jeg våget spranget,inn i det som virket som et sted for en vennegjeng..Jeg ble mottatt på en flott måte,og hadde utrolig stor glede av forumet,spesielt i ei tid som var veldig vanskelig for meg,på det personlige plan.
Her inne traff jeg mennesker som har blitt hjertevenner,så nære som det går an å bli.Her har jeg også truffet mennesker som ikke har gjort meg noe godt..eller som jeg ikke har hatt noe å bidra med ovenfor.
Jeg har fått masse flott info om Hellas,jeg har ledd og grått,jeg har fått ros,og kjeft..men jeg elsker dette forumet,jeg elsker måten folk bryr seg om hverandre på,sorger,gleder..
Jeg ser at endel synes det er for mye intern prat her,at en \"burde\" snakke via pm kanskje...Her er jeg nok veldig uenig,i de fleste tilfeller.Hvor skal mennesker lære,og erfare..når de har det vanskelig,at de ikke er \"rare\" eller annerledes..når det gjelder sorg og bekymringer..at en ikke er alene om svarte tanker,at noen forstår,og er der for en..at det ikke er noen skam å være menneske,på alle måter,og i alle faser?
Forumet er et Hellasforum,og det er fantastisk mye flott info her.Likevel er det også noen små fristeder,som i baren,der mennesker møtes,og der sjeler noen ganger kles nakne.Velsigne forumet for nyanserikdommen,og velsigne Ole som styrer dette med klokskap.Amen.
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Tjorven

Flott sagt Barbro, er så hjertens enig.
There are no strangers, only friends we haven't met.


Stedvard

Quote from: \"Anita\"Heisan  :flower:

Jeg er også rimelig ny her på forumet og har ikke truffet noen personlig. Ikke kjenner jeg noen heller.

Selv føler jeg at det er en hyggelig møteplass hvor en får mye hjelp når en spør.

Det vil alltid i et forum som dette være noen som prater mer sammen enn andre. Synes det bare er hyggelig med litt liv på forumet.

Når en er medlem av et forum kommer det mye an på deg selv også, hvor \"modig\" du er til å \"hive deg innpå\".

Vennlig hilsen Anita

Helt enig Anita!

Selv har jeg bare vært medlem her siden September, og kjenner ikke et eneste medlem personlig.

Jeg medlem av mange forskjellige forum, og jeg kan med sikkerhet si at tonen på dette forumet ikke skiller seg ut fra andre i nevneverdig grad.

Alt avhenger om man selv tør å \"hive seg uti det\"!
I don\'t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Siste innlegg i forumet

Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....