Logg inn med Facebook eller Google!

En STOR takk....

Started by Tjorven, 10. Aug 08, 10:25:09

Previous topic - Next topic

Torill

Quote from: \"Turid\"Tenkt så godt å kunne være til hjelp og støtte når det trengs! Jeg er takknemlig og glad for om jeg har kunnet \"være der\" litt for noen nå de trenger det. Det er forresten en flott egenskap å ha om man greier å gi uttrykk for at trenger ei \"skulder\". Da blir det jo så mye lettere å hjelpe også!
Så sant som det er sagt Turid zthhhhhhttttt
Ingen kan alt - alle kan noe.

MaFi

Er det ikke rart med et slikt forum som dette? Mange av oss har aldri møtt hverandre, men likevel er dette blitt et sted der man kan dele gleder OG sorger. Livet består tross alt av begge deler... Ønsker deg fortsatt alt godt, Tjorven, og trøst, ro og styrke til deg og venninna di i denne vanskelige tida.

Anne

Det var bare hyggelig og kunne \"være der\" Tjorven. Siden vi begge var i \"sykehus situasjon\" så kunne vi jo trøste hverandre. Det har vært godt for meg å ha deg også disse dagene. Midt oppe i alt det vonde så var det hyggelig med vår laaaaange.... tlf.samtale. Tenker på dere. Klem :flower:
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Tjorven

Ja dette er et unikt forum med herlige, omsorgsfulle mennesker. Trodde aldri jeg skulle være den som \"pøsa ut\" med mine bekymringer, men rart med det når det fins så mange flotte folk her inne. Håper bare jeg ikke har vært altfor privat, men det har hjulpet veldig å få ut alt det triste.

Dere skal vite at jeg er her hvis dere trenger meg også  :love10:

Og Anne, vi hadde en fin og god prat. Selv om vi ikke \"kjenner\" hverandre var det som å prate med en nær venn. Jeg tenker på deg, og håper det går stadig bedre med den syke.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

Jeg syns jeg må gi dere den triste nyheten om bestevenninna mi. Hun döde på sykehuset natta för jeg kom hjem fra Hellas. Etter at Barbro dro videre nordover, skulle jeg väre igjen i Moss og besöke venninna mi för jeg dro hjem. Jeg fikk den triste beskjeden av söstra hennes, som kom og henta meg hjem til seg.

Jeg var i sjokk og sorg, og dro deretter til dattera mi i Sverige. Her blir jeg til onsdag. Torsdag er det begravelse, og jeg drar hjem om kvelden.
Dette har värt ei töff og trist tid, men for venninna mi sin del, er jeg glad hun slapp å kjempe lenger. Jeg tröster meg med at hun endelig har fått fred nå. Og jeg er glad for at jeg fikk fortalt henne hva hun betyr for meg för jeg dro til Hellas, og fikk respons på det.
There are no strangers, only friends we haven't met.

xristina

Det er alltid trist når noen dør, men i mange tilfeller er det det beste for den det gjelder - og tøffest for de som står igjen.

Det er flott at du fikk snakket med henne før du reiste, det betydde nok mye for henne og for deg!

Klem fra meg

Tjorven

Takk for klemmen, Xristina.
There are no strangers, only friends we haven't met.


Katta

Huff, det var trist å høre Tjorven. Godt at du har familien nær deg i denne triste tiden. Stoor klem!

Katherina

Ja, dette var trist å høre, Tjorven. Har tenkt på dere og lurt på hvordan det har gått. Sender deg noen vakre roser for å uttrykke min medfølelse.

Klem

Riitta

Jag tänker också på dig Tjorven. Stor tröstekläm från mig också.

Riitta

filhellener

Varme tanker, og en god klem, til deg fra meg og, Tjorven  :love9:
Kari

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...