Logg inn med Facebook eller Google!

Fourni-boendetips

Started by Tommy, 01. Apr 08, 05:20:23

Previous topic - Next topic

Tommy

Har tänkt mig till Fourni i juni och undrar nu om någon har tips på boende där, reser själv så det behöver inte vara särskilt stort, annars är allt av intresse.

Tack på förhand

:-) Tommy
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Tjorven

Er i Sverige nå, men jeg har notert meg noen bra bosteder som jeg har hjemme. Husker ikke helt hvor jeg fant dem, men jeg kan sjekke det når jeg kommer hjem på lördag ;) Har tenkt meg dit neste år, og kanskje får jeg til en snartur dit i juni i år også, mens jeg er på Leros.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tommy

Låter finemang det Tjorven, ser fram emot o se vad du har funnit ut.

:-) Tommy
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

filhellener

Hei Tommy, så b r a at du har valgt å besøke deilige Fourni  :iconbiggrin:

Jeg har besøkt øya to ganger og har bodd bra på steder jeg kan anbefale  :icon_smile: Pent og rent og hyggelige utleiere  :icon_smile:
Det er \"Toula\" ( 227 50 51332 ) og \"Kosta Reli\" ( 227 50 51481) på Kosta Reli betalte vi 25 euro for et nytt o fint studio i sept - 07

Du finner bilder av begge stedene blant Fournibildene jeg la inn her for noen uker siden.

Et tredje sted som jeg t r o r er bra,( har ikke bodd der selv, men har snakket med andre som bodde der) og er rommene til Nikos Kondilas, en eldre mann som møter opp ved båtankomst. Hans tlf nr er 227 50 51364.

Da jeg var på Fourni mnd skiftet mai/juni -94 var hans rom billigere enn Toula\'s, 18 euro var hans tilbud, mens Toula ville ha 30 ( men hun slo av noen euro fordi jeg reiste alene)
Kari

Tommy

Tackar så mycket för dina tips Kari, dom är lagt till i minnesbanken här  :flower:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Tommy

En sak slog mig här med ditt tips Kari. -94  euro  ? Eller menade du 04 ?

\"Da jeg var på Fourni mnd skiftet mai/juni -94 var hans rom billigere enn Toula\'s, 18 euro var hans tilbud, mens Toula ville ha 30 ( men hun slo av noen euro fordi jeg reiste alene)\"

:-) Tommy
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

filhellener

Quote from: \"Tommy\"En sak slog mig här med ditt tips Kari. -94  euro  ? Eller menade du 04 ?

\"Da jeg var på Fourni mnd skiftet mai/juni -94 var hans rom billigere enn Toula\'s, 18 euro var hans tilbud, mens Toula ville ha 30 ( men hun slo av noen euro fordi jeg reiste alene)\"

:-) Tommy

 :error:  :color:   - det v a r 2004, ja :laughing6:
- jeg får skylde på at jeg samtidig kikket i gamle album, satte inn et bilde fra Patmos i 1992
Kari

Tommy

Quote from: \"filhellener\"
Quote from: \"Tommy\"En sak slog mig här med ditt tips Kari. -94  euro  ? Eller menade du 04 ?

\"Da jeg var på Fourni mnd skiftet mai/juni -94 var hans rom billigere enn Toula\'s, 18 euro var hans tilbud, mens Toula ville ha 30 ( men hun slo av noen euro fordi jeg reiste alene)\"

:-) Tommy

 :error:  :color:   - det v a r 2004, ja :laughing6:
- jeg får skylde på at jeg samtidig kikket i gamle album, satte inn et bilde fra Patmos i 1992

Det var skönt att det var så enkelt Kari :D, jag blev nästan lite orolig där ett tag. Tänk om du suttit och översatt -94 års Drachmer kurs till dagens euro :drunken:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Tjorven

Hei Tommy. Jeg fant mye på www.fourni.com. Siden virker kanskje litt uoversiktlig, men det kommer opp mer hvis du klikker deg inn på de blå stikkordene nederst på siden, og ikke bare på hovedkategoriene. Der fant jeg mitt \"drømmested\" for neste sommer ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tommy

Go morron Tjorven

Den länken har jag redan funnit, men tack ändå för omtanken.

Är detta ditt drömboende till nästa sommar ? http://www.fourni.com./index.php?option=com_content&task=view&id=73
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Tjorven

Originalt sted, men dette blir litt for mye av \"det gode\" for min del,så det er nok ikke det ;) Jeg falt for Patras :) Har du funnet noe enda? Jeg ser at vi er på Leros/Samos på samme tid. Hvor lenge har du tenkt å være på Fourni? Kanskje vi ses ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tommy

Quote from: \"Tjorven\"Originalt sted, men dette blir litt for mye av \"det gode\" for min del,så det er nok ikke det ;) Jeg falt for Patras :) Har du funnet noe enda? Jeg ser at vi er på Leros/Samos på samme tid. Hvor lenge har du tenkt å være på Fourni? Kanskje vi ses ;)

 Jag fundera starkt på det stället när jag läste om det, men har ombestämt mig av samma anledning, för mycket av det goda.

Patras verkar okey, jag tror dom har en egen webbsida också, som jag har sett nånstans, fast fråga mig inte var. Och förutom ett av Kari´s tips, så tyckte jag Georgios Rooms lät lockande.

Men inget är definivt på så vis, det känns som om man kan ta det lite Siga, Siga med det nu ;-)

Hur länge jag stannar ? Planen är att inleda med en vecka på Fourni och avsluta med Samos. Men när ? Det beror lite på hur det fungerar med förbindelserna från Athen/Piraeus i anslutning till mitt flyg. Direkt till Fourni med båt ? Vidare flyg till Samos, båt till Fourni ? Båt till Samos, båt till Fourni ? Angenäma problem som väl får lösas när jag kommer hem från Karpathos i maj om inte förr.

Skulle det visa sig att vi är där nånstans samtidigt så ses vi säkert, bara trevligt i så fall.
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | 28. Mar 24, 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...