Logg inn med Facebook eller Google!

Hvor er alle.

Started by Heidrun, 16. Sep 11, 17:06:55

Previous topic - Next topic

Heidrun

Er det bare meg. Men føler at det har blitt rimelig dødt her på forumet. Kanskje det er min husk. Men ifjor på denne tiden myldret det jo med aktivitet på forumet.
Yamas til livet og til

Anders

Gi meg to uker :-)

mouche

Jeg er her, men i morgen er jeg på Kreta og der blir jeg ens tund. Gleder meg, men det var kanskje ikke det du spurte om, måtte bare si det allikevel.

Mixelite

For egen del, så har jeg ikke så mye å bidra med for tiden, men jeg er jevnlig innom og sjekker. Dog er hodet så fullt av trialløp og dugnadsarbeid at jeg snaut nok husker at jeg var en uke på Chios i begynnelsen av sommeren ;-)

Tipper aktiviteten tar seg opp etterhvert som folk kommer hjem fra ferie, og ikke minst; etterhvert som neste års ferie skal planlegges.

-POE-

Vi har inte varit i Grekland/Hellas på ett par år så jag har inte haft något att bidra med. Men jag finns kvar och läser dagligen.
Och vi har varit runt i asien ett par gånger så lite nya bilder finns som alltid på www.englund.tk

//PO
//PO

Pjokken

Jeg er på Chios, og dagene er travle.... så det er nok måneder før jeg kan bidra aktivt i forumet
igjen... det blir bare kort titt innom når jeg har tid... men snart kommer vel folket hjem igjen,
og neste års turer skal planlegges  :D og bilder skal frem til fotokonkurransen....

Tommy

Jag är himma i Malmoe, i vaerdens mittponkt   ;)   Har varit och är upptagen av det nybildade familjelivet och många ( och otroligt fantastiska  8) ) byråkratiska turer kring beslut om uppehållstillstånd för frun som nu äntligen är klart, faktiskt är hon i skrivandes stund på väg hit med flyg från Tirana med alla papper klara, och beräknas landa på kastrup ca kl. 19.40 i afton.

Hellas har därmed kommit i andra hand för nu, men forumet är forumet i vilken form det nu än tar sig, har man som jag varit med från begynnelsen känns det som en gammal vän, så det är klart man kikar in emellanåt. Å höstens begivenhet med fotokonkurrensen ser jag som vanligt fram till. Å något gammalt alster som ligger å dammar i nån hörna kanske jag kan leta fram som kanske duger till något i årets konkurrens ??? 

Hej å hå allesamman :)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Riitta

Kul Tommy att allt allt har blivit klart med alla papper och krångel :) Nu kan ni ju börja leva vanligt svennsonliv :)
Ha det så gott!

Riitta

kaka

Quote from: Heidrun on 16. Sep 11, 17:06:55
Er det bare meg. Men føler at det har blitt rimelig dødt her på forumet. Kanskje det er min husk. Men ifjor på denne tiden myldret det jo med aktivitet på forumet.


Jeg har vel også opplevde at det har blitt mindre og mindre aktivitet her inne, Heidrun. Synes bla det er færre tilbakemeldinger på innlegg (Kan kanskje ha å gjøre med at jeg selv er i overkant aktiv, og at folk blir lei av de samme hele tiden?)
Men, det er tydeligvis mange som titter innom.
Selv har jeg akkurat vært 1 uke i Kardamili, uten å følge med på Furumet derfra (der går min grense, - enn så lenge)

Jeg kan savne at det er mer synlig liv og aktivitet her inne, men, som det har vært konkludert så mange ganger før: vi har forskjellige ønsker og behov.

Jeg er ihvertfall glad for at Forumet er åpent igjen, - og at jeg kan bla meg tilbake til informasjon i gamle tråder når jeg har behov for det.
Heldigvis drypper det også inn nytt, både herfra og derfra  :)
KariK

Sjøløve

Jeg kom hjem tirsdag kveld etter  to og ei halv uke i Hellas, og har bare så vidt vært innom forumet mens jeg var bortreist. 
Har tittet litt rundt på forumet i dagene etter at jeg kom hjem - og ja, kanskje det er mindre aktivitet.  Forhåpentligvis tar det seg opp ut over høsten, når alle grekofile er vel hjemme igjen og har bilder og opplevelser å dele med alle på forumet. 
For egen del skriver jeg nok en reiseskildring etterhvert, har opplevd 2 nye øyer hvor jeg tok masse bilder.  Særlig choraen på Folegandros gjorde inntrykk, tror jeg har tatt bilde av hvert eneste hushjørne, gatestubb og taverna i hele bykjernen. 


Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

kaka

Godt å høre, - og se, Sjøløve. Da har vi (jeg) noe å glede oss til, og aktiviteten opprettholdes fortsatt!  :)
KariK

Tommy

Quote from: Riitta on 17. Sep 11, 19:17:29
Kul Tommy att allt allt har blivit klart med alla papper och krångel :) Nu kan ni ju börja leva vanligt svennsonliv :)
Ha det så gott!

Riitta


Tack Riitta :) Det ska bli spännande att se framåt med lite vanligt svensonliv, det blir en resa det också, å kanske nog så omväxlande för oss båda som har levt på egen hand länge, på varsitt håll.

Ha det gött ni åsså :)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...