Logg inn med Facebook eller Google!

14 dager på Skiathos og ikke en soldag- men vi skal tilbake

Started by Annlaug, 02. Oct 08, 17:13:13

Previous topic - Next topic

Torill

Quote from: \"Annlaug\"Eh.....betyr dette at du ikke har sett Kastro enda Torill? I så tilfelle så har du gått glipp av noe. Vi kjørte en firehjuling opp der men det er flere måter å komme seg dit på. Jeg elsker slik steder så full av historie. Bruker god tid og sitter stille og rolig og trekker til meg alle inntrykk og prøver å se for meg hvordan de hadde det der.
Ja,det er nesten flaut. Men jeg har altså ikke vært der enda. På en annen side,godt å ha noe å glede seg til :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

MaFi

:flower: Flotte bilder, Annlaug!
Jeg har aldri vært på Skiathos, men spesielt Kastro-bildene dine gjorde noe med reiselysten her...

Anne

Ja nå står Skiathos for døra igjen Annlaug og jeg regner med at dere får litt bedere vær nå enn da dere var der i september. Ta frem badetøyet jente, dette blir herlig.Her er litt vær!!!

http://www.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|GR|GR000|SKIATHOS&metric=1
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Epicuristen

Quote from: \"Annlaug\"Turen til Kastro ble en flott opplevelse. Jeg hadde skrevet ut fortellingene om Kastro fra Brit og Anne og brukte disse som en
guide og til å forsterket inntrykkene.


Vi trodde først det var adgang forbudt her. Men denne trappen måtte vi opp for å komme videre.



Bare til orientering; Her står det; \"Vær snill og lukk porten\". Sånn at ingen skal tro at det er adgang forbudt der! :grin:
Epi
Μόνο ο μέτριος αντρόπος είναι πάντα στα υψη!

Annlaug

Quote from: \"Epicuristen\"Bare til orientering; Her står det; \"Vær snill og lukk porten\". Sånn at ingen skal tro at det er adgang forbudt der! :grin:
Epi

Regnet med at det var noe slik det betydde. Takk for forklaringen. Jeg er tilbake der om en uke så da skal jeg passe på å lukke porten etter meg:))

Annlaug

Quote from: \"Anne\"Ja nå står Skiathos for døra igjen Annlaug og jeg regner med at dere får litt bedere vær nå enn da dere var der i september. Ta frem badetøyet jente, dette blir herlig.Her er litt vær!!!

http://www.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|GR|GR000|SKIATHOS&metric=1

Ser ut til at vi nå får dobbel dose med sol og varme for å gjøre opp for det vi ikke fikk i september. Pakker bikini og håndkle øverst i kofferten. Her blir det bading så fort vi er fremme. Nå teller jeg timer :sunny:


brit

Quote from: \"Annlaug\"
Quote from: \"Anne\"Ja nå står Skiathos for døra igjen Annlaug og jeg regner med at dere får litt bedere vær nå enn da dere var der i september. Ta frem badetøyet jente, dette blir herlig.Her er litt vær!!!

http://www.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|GR|GR000|SKIATHOS&metric=1

Ser ut til at vi nå får dobbel dose med sol og varme for å gjøre opp for det vi ikke fikk i september. Pakker bikini og håndkle øverst i kofferten. Her blir det bading så fort vi er fremme. Nå teller jeg timer :sunny:

Det pleier å være det første vi gjør også Annlaug. Det er så herlig med Skiathos ....du bor på stranda og kan jumpe i havet nesten fra terrassen.
Du kan i alle fall velge å bo på stranda........
Unner dere veldig,veldig å få et supert opphold på drømmeøya.
Jeg har også sjekket værmeldinga 10 dager fram og det ser ikke dårlig ut det nei......KOS DERE!!!!

Lisen

Hei..! Nydelige bilder fra Skiathos.. Gleder oss veldig til å reise dit igjen.Har vært på Skiatos 2 ganger, i september begge ganger. Noen år siden nå, men hadde fint vær begge ganger.Nå skal vi reise 1. sep. vi gleder oss til å komme ned til den nydelige øya igjen... :flower:

brit

Quote from: \"Lisen\"Hei..! Nydelige bilder fra Skiathos.. Gleder oss veldig til å reise dit igjen.Har vært på Skiatos 2 ganger, i september begge ganger. Noen år siden nå, men hadde fint vær begge ganger.Nå skal vi reise 1. sep. vi gleder oss til å komme ned til den nydelige øya igjen... :flower:

Da skal vi med samme fly! 1. september.

Lisen

Hei brit !!! Antar at dere reiser fra Gardermoen også da ?
Vi slal være på Skiathos 14 dager.. Skal bo på Villa Alexis denne gangen, har du noe kjennskap til det hotellet ? Da vi var der forrige gang, bodde vi på Mira Mare..Det var et hyggelig hotell, men det er spennende å prøve noe annet....Ligger på samme stranden, husker jeg.. :drunken:  :flower:

brit


Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | Today at 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...