Logg inn med Facebook eller Google!

Planlagte reiser 2006-2008

Started by Ole, 26. Feb 07, 23:27:48

Previous topic - Next topic

Ole

Quote from: \"Marit\"
Quote from: \"Margrethe\"Ja, ta en titt på den lista, dere. Spesielt september.... Hvor er treffet med stor T, kanskje??  cxsdfafddddd  cxsssssssss

Jo, det skal jeg si deg  zqr2333222222 - treffet med stor T blir på Kos i september  zqr2eeeeeeff

Neida, det blir i avgangshallen på Gardermoen grytidlig den 22. juli!

 ztweeeee

IngerMarit

Endelig er det min tur til å si, jippi nå reiser jeg. Det blir Samos 20 mai. Skal ta med jentene mine til drømmeøya for første gang, og ei venninne og hennes barn cxsdfafd

Ninette

Jeg prøver igjen å annonsere neste tur til Kreta, den forrige meldingen forsvant med forum-krasjet :-)

30. juni reiser jeg igjen - for hele fire uker denne gang.

Ferien skal brukes til å gå på greskkurs, kombinert med dagligliv i en kretisk landsby. Jeg gleder meg :-)
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Epicuristen

Quote from: \"Ninette\"Jeg prøver igjen å annonsere neste tur til Kreta, den forrige meldingen forsvant med forum-krasjet :-)

30. juni reiser jeg igjen - for hele fire uker denne gang.

Ferien skal brukes til å gå på greskkurs, kombinert med dagligliv i en kretisk landsby. Jeg gleder meg :-)

Drar du akkurat hjem til vi kommer ned da?
Μόνο ο μέτριος αντρόπος είναι πάντα στα υψη!

Calle

Quote from: \"Ninette\"Jeg prøver igjen å annonsere neste tur til Kreta, den forrige meldingen forsvant med forum-krasjet :-)

30. juni reiser jeg igjen - for hele fire uker denne gang.

Ferien skal brukes til å gå på greskkurs, kombinert med dagligliv i en kretisk landsby. Jeg gleder meg :-)

Hej!
Och så hoppas jag samt Git att ni har tid med en lååång middag i Rethymno någon av dagarna!!

Calle!
Vår takaltans position: 35.22°  N 24.28°  E

Ninette

Quote from: \"Calle\"
Quote from: \"Ninette\"Jeg prøver igjen å annonsere neste tur til Kreta, den forrige meldingen forsvant med forum-krasjet :-)

30. juni reiser jeg igjen - for hele fire uker denne gang.

Ferien skal brukes til å gå på greskkurs, kombinert med dagligliv i en kretisk landsby. Jeg gleder meg :-)

Hej!
Och så hoppas jag samt Git att ni har tid med en lååång middag i Rethymno någon av dagarna!!

Calle!

Ja, selvfølgelig skal vi treffes! Odd Gunnar kommer ikke etter før midten av juli, så når jeg blir desperat etter å snakke skandinavisk, kommer jeg og besøker dere :-)

Og så må jo dere komme på besøk i landsbyen. Det ble jo ikke noe av det sist, men nå har vi all verdens tid å ta av!

Gleder meg til å se dere igjen! Hils til Git
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Calle

Quote from: \"Ninette\"
Quote from: \"Calle\"
Quote from: \"Ninette\"Jeg prøver igjen å annonsere neste tur til Kreta, den forrige meldingen forsvant med forum-krasjet :-)

30. juni reiser jeg igjen - for hele fire uker denne gang.

Ferien skal brukes til å gå på greskkurs, kombinert med dagligliv i en kretisk landsby. Jeg gleder meg :-)

Hej!
Och så hoppas jag samt Git att ni har tid med en lååång middag i Rethymno någon av dagarna!!

Calle!

Ja, selvfølgelig skal vi treffes! Odd Gunnar kommer ikke etter før midten av juli, så når jeg blir desperat etter å snakke skandinavisk, kommer jeg og besøker dere :-)

Og så må jo dere komme på besøk i landsbyen. Det ble jo ikke noe av det sist, men nå har vi all verdens tid å ta av!

Gleder meg til å se dere igjen! Hils til Git

Då ses vi snart igen!
I förmiddags var det 35 grader varmt uppe på takaltanen, lite väl mycket!
I går regnade det och det var bra. Alldeles för torr vinter har det varit med risk för brist på vatten till sommaren.

Git hälsar (fast hon sover tungt just nu efter en heldag i Iraklio med möte med den nye Skandinaviske konsuln, mer om detta senare)

Calle!
Vår takaltans position: 35.22°  N 24.28°  E

ztig

Vi reiser til Aten 28. juni. Fortsetter videre til Paros og Naoussa dagen etter.
Antiparos står også på reiseruta og sannsynligvis også et par dager på Syros på retur.

Naxos og Santorini er \"backup-øyer\" dersom vi får for mye tid til overs... (he,he)

Denne turen blir min første til Hellas for min kone, samt at det også blir hennes første ferie på denne måten. Så det blir spennende på flere måter - og vi gleder oss allerede!

Marlene

ja, Nå har jeg bestilt billetter til Samos,  zqr2eeeeeeff
Jeg drar den 29. Juli og kommer tilbake 19 august, Ha en god reise da, alle sammen ??? zthhhhhhtttttt  fører til  cxsdfafddddddd , så pass dere:P
Lenge leve Hellas <3

ragnhild

Snart er det tid for årets første tur. Den 27.05 via Italia med båt Ancona-Patras. Hjemreisen går fra Kos den 22.06.

Neste tur til Hellas blir en uke på Kos fra 31.08.

brit

Hei Ole!
Siden Erik er min bedre halvdel så kan du godt skrive at vi reiser begge både den 18.juni til Skiathos og 3.september til Skopelos/Skiathos. zqr2333222222

Liv

Quote from: \"Marlene\"ja, Nå har jeg bestilt billetter til Samos,  zqr2eeeeeeff
Jeg drar den 29. Juli og kommer tilbake 19 august, Ha en god reise da, alle sammen ??? zthhhhhhtttttt  fører til  cxsdfafddddddd , så pass dere:P

Skjønner du er glad,når du snart skal reise til kjære Samos!  zwwhhhhaaaxx
Håper du får en flott tid der.

Klem fra meg. zxzeeeee

Siste innlegg i forumet

Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....