Logg inn med Facebook eller Google!

Katerina på Peloponnes i august 2008

Started by Katherina, 25. Aug 08, 18:06:32

Previous topic - Next topic

Magnolia

Åååh sukk. :)
Dette skulle jeg svært gjerne vært med på. Sannelig ser jeg mange kjente ansikter også. Du formidler stemningen på en måte så jeg nesten føler jeg er til stede.
Så fint at du har fått tatt et bilde inne i kirka også. Presten har alltid ristet på hodet når jeg har prøvd meg. :)
Enda en gang sitter jeg her med et stort smil. Jeg er der, i tankene. :)
Tusen takk. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Torill

Quote from: \"Gro\"Viste dere at Kardamili har egen fan side på Facebook. Virket som om det mest var grekere som var medlem, men der var 153 bilder! legger inn ett som et eksempel:
Ja det har jeg funnet ut Gro. Har selv lagt inn noen bilder der :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Flotte bilder Katherina!!! Skulle ønske jeg snart skulle nedover jeg også! Men må nok vente til juni før jeg kommer meg til Hellas. Akk. Godt med ventebilder :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Katherina

:flower: Takk for hyggelige tilbakemeldinger atter en gang. Det er godt å ha noe å se fram i mot og å glede seg til.
Det var fint å få være med å feire Mariadagen sammen med grekerne. Det er enklere å t bilder inne i kirker og andre steder med det nye apparatet mitt, fordi det tar bra bilder uten blitz.
 :cheers: La oss vandre videre. Vi hadde fortsatt bil til disposisjon og tok en tur rundt i fjellet og til noen av fjellandsbyene. Vi har vært flere ganger i Kastania og liker oss godt her. Det er koselig og vandre rundt i de smale gatene og å komme høyre opp og å nyte den flotte utsikten som vi får når vi kommer opp på toppen an landsbyen. Her oppe hadde Lilleput landsbykveld tidligere og vi stod og mimret litt om tidligere turer og opplevelser.
 :sunny: På veien hjem stoppet vi og nøt utsikten over havet og solnedgangen.

kaka

KariK

Magnolia

Herlige bilder igjen. Solnedgangsbildene er betagende, og bildene fra Kastania sitter jeg og nikker gjenkjennende til.

Av en eller annen grunn har jeg blitt så betatt av Kastania, denne lille landsbyen som ligger så trygt langt inne i fjellene.
Jeg har mange ganger reist opp med bussen. Av og til har jeg overnattet, andre ganger har jeg tatt drosje tilbake til Kardamili samme kveld.
Men flest ganger har jeg vel vært på Lilleputs ubetalelige landsbykvelder. Jeg har så mange gode minner derfra, og jeg har lyst å dele et bilde derfra med dere.



God stemning. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

brit

Åh! Her var det mye flott Katheina! Feiringen av Mariadagen var betagende! Solnedgangene var utrolige......du er flink til fange stemningene.
Peleponnes står høyt på ønskelisten takket være alle de flotte bildene som blir lagt ut her av deg og flere...for eks. Magnolia.

Torill

Kjempeflotte bilder og hvilken solnedgang!!! :flower: Begynner å bli proff fotograf du også gitt!!!
Ingen kan alt - alle kan noe.

Katta

Koselige bilder! Jeg vil reise vekk fra -15 grader NÅ! Men....det hjelper med koselige hellasbilder og kommentarer.

Katherina

:hello2: Takk for koselige tilbakemeldinger enda engang. Det er gøy å gå rundt å ta bilder og fint å få dele dem med dere andre. Også gjør det ekstra godt å kunne drømme seg bort llitt når snøen driser ned time etter time og gradestokken kryper godt ned under null. Det er vakkert med det hvite, men jeg må nok innrømme at jeg trives best med det grønne og når blomster og andre planter smykker naturen og når gradestokken er godt over null.  :drunken:
Takk for bildet fra landsbyfesten i Kastania. Jeg trives alltid godt disse kveldene og må få de med meg når jeg er der nede.
 :sunny: Så vandrer vi litt videre. I dag tar vi turen til Prosilio, en landsby som ligger litt oppe i fjellet og som vi passerer på vei til Kardamili fra Kalamata. Utsikten her oppe er nydelig.

Magnolia

Herlig igjen, Katherina.  Takk for titten. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

kaka

Fristende frukter og blomster :flower:
KariK

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...