Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

karri

KARRI

Ole


Frøken Sofie

Tre dager  og noen timer til vi er på vei sydover mot Athen. Gleder meg vannvittig!!! Tre stoooore bager på hver 23 kilo er pakket, fotobagen er klar og det må jeg si jeg er også! Sjekker nå vær og vind, og kan bare ikke vente med å eeendelig kunne heise seil. Det blir noen dager med sol, bad, spa og museum før vi skal ha fire uker til sjøs. Krysser fingrene for medvind og teller ned de siste dagene før avreise!!

Katherina

 :) God tur,Frøken Sofie! Spent på å få høre fra dere!



Frøken Sofie

Tusen takk. Det blir kjempespennende med mange nye steder. Og det skal blir så fantastisk deilig med både solen, vinden, maten og vinen....

jente91

Heisann,

Helt ny her på forumet jeg da, men fulgt med her inne har jeg gjort en stund. Derfor syns jeg det var på tide å bli medlem her i og med jeg er så mye i Hellas og elsker Hellas generelt.

Mye bra og interessant å lese om her inne er det og!


Da er det ikke så lenge til jeg og samboeren reiser i år til Hellas heller. Turen går i år som ifjor til den fantastiske øya Poros!
Har ikke telling lengre på hvor mange ganger jeg har vært der og virkelig elsker stedet. Mitt favoritt sted i Hellas! Det anbefales på det varmeste(:
Vi blir to og en halv uke fra 15 august, kan nesten ikke vente!!

Håper alle andre får en strålende ferie i år(-:

Hilsen Jente91.


pusedyret

Jeg drar til Kalymnos om 3 dager!! :) Gleder meg!!!!!  :) 8) 8) 8)

Frøken Sofie

Man skal ikke ta livet som en selvfølge har vi fått erfare de siste dagene. Men nå legger vi virkelig alle tanker på hyllen i en måned!!
Om noen timer går flyet. Tror alt er pakket ned, skal bruke dagen på å rydde ut av kjøleskapet, vaskemaskin og oppvaskmaskin. Fy søren og deilig det skal bli. I morgen blir det sol, vann og helt sikkert en iskald og velfortjent øl på oss :)
Følg oss gjerne på seiltur gjennom for oss ukjent farvann. Skal legge ut både bilder og historier så ofte vi kan kan både facebooksiden, hjemmesiden og også her på forumet. Ferden går gjennom Korintkanalen, på besøk til Zakynthos, rundt små byer og streder på Peloponnes, Hydra, Kithira, Aegina og Poros.  Endelig må jeg si!! Endelig reiser vi....

karri

Ønsker dere en riktig så fin tur, Frøken Sofie! Nå er ventetiden endelig over for deg ;) Gleder meg til å følge dere på ferden.
Vil også si - God tur til pusedyret og dere andre som drar nå i disse dager  8)
:ferie:
KARRI


Ninette

Nå er alt pakket og klart for tre ukers ferie på sørvestkysten av Kreta - denne gang i kajakk. Og for dere som følger med reisebloggen til Mona Langset i VG, kan jeg fortelle at jeg og mannen min skal ha base i "landsbyen alle forlater hver kveld", beste stedet jeg vet om <3

http://reisebloggen.vg.no/2013/06/26/landsbyloffing-pa-kreta-dag-5-landsbyen-alle-forlater-hver-kveld/
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

marjana

Riktig god ferie til dere alle som reiser til forskjellige steder i Hellas i disse dagene!

Jeg har en omvendt nedtelling nå, med bare 5 dager igjen før jeg drar hjem til Norge igjen etter 10 uker her på Syros.
Det er veldig varmt her nå, og det er litt uvant for grekerne også som klager over at det "tsesti, poli tsesti simera". Det er absolutt best å være i sjøen!
Glika i zoi

Siste innlegg i forumet

Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...