Logg inn med Facebook eller Google!

Er det noen som skal til Naxos i år?

Started by Ole, 08. Feb 13, 18:03:47

Previous topic - Next topic

Tjorven

Enig med Marjana, holder med denne tråden for planlegging, drømming osv osv  :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Stiller du på Scirrocco eller To Elliniko da, Tjorven? :-)

Anita

 :yeah:  dette blir morro ... et skikkelig Hellasforumtreff på Naxos i septemer

Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

marjana

02. Mar 13, 00:00:28 #51 Last Edit: 02. Mar 13, 00:04:53 by marjana
Jeg googlet litt på www.booking.com for å se på hoteller, og også for å se på kartet over Naxos by. Ser ut som de fleste hotellene og de dere i forumet liker å bo på ligger langs St. George stranden?

Det var jo veldig billig hvis man bestiller hotell nå for september! Litt over hundre kroner natta for enkeltrom! Jeg har søkt på tre netter fra 11. september.

http://www.booking.com/searchresults.en-gb.html?sid=9ca15cbe3029780bc7c95b055edc7616;dcid=1;ac_pageview_id=16549ed705e30003checkin_monthday=11

Se under fanen price og se hotellene med rabatter.
Glika i zoi

Tjorven

Quote from: Anders on 01. Mar 13, 23:20:15
Stiller du på Scirrocco eller To Elliniko da, Tjorven? :-)


Stiller hvor det måtte være jeg, vettu, det er dere Naxoseksperter som må finne ut av hvor  :P  Har pinlig liten peiling på spisestedene der i gården, eller bosteder for den del. Ble jo t.o.m plassert i et "muggkott" av et rom på et anna hotell enn det jeg booka, sist jeg overnatta på Naxos  ;) (Men la nå ikke det skremme noen, det vare bare det med uflaksen  ;) )  Denne gangen må man vel finne seg noe der flere forumister camperer, kanskje? Men jeg har jo veldig sansen for gamlebyen da  ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

marjana

02. Mar 13, 01:56:47 #53 Last Edit: 02. Mar 13, 03:02:23 by marjana
Jeg har booket tre netter på Vakhos via www.booking.com, og som kan avbestilles gebyrfritt. Hotellet ligger midt i hotellklyngen ved St.Georges strand. 450 kr for tre netter, altså 19 euro per natt for et enkeltrom!

(Håper ikke dette er "muggkottet" du fikk da, Tjorven)!

Nå som jeg booket på www. booking.com ber de om kreditkortnummeret og hvilken type kredittkort. VISA eller Master. Navn og adresse, telefon, e-mailadresse. Utløpsdato og utløpsår på kredittkortet. Og navnet på kortholder.

OG IKKE  CVCkode

Greit å ha et billig rom når jeg skal på "ferie på ferie"for å dra til Naxos, tenker jeg. Alt av bagasje blir igjen på rommet mitt på Syros, utenom tre, fire skift av klær da.
Glika i zoi

Tjorven

Jøss, det var billig, Marjana  :)  Og ingen fare, "muggkottet" befant seg oppe i gamlebyen  ;)  Hotellet var ellers veldig greit, med fin frokostterrasse med kjempefin utsikt over havna og havet. Snakka med noen andre gjester som var veldig fornøyd med rommene sine, så det var nok bare jeg som var uheldig med mitt. Jeg bodde der bare ei natt før jeg skulle videre, så det var ingen ting å "bråke" om. Kan godt tenke meg å bo i gamlebyen igjen, siden det er så sentralt til byen/havna.
Gleder meg til å treffe deg Marjana, og alle andre ukjente kjente fra forumet  ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

marjana

Det var mange billige hoteller på www.booking.com nå. Se under fanen "price" så kommer alle hotellene med rabatt opp. Kan jo være lurt å bestille rom nå, og eventuelt endre datoer eller avbestille senere, og da har man i hvert fall en god pris for et hotellrom.
Glika i zoi

Tjorven

Jeg var nettopp inne på denne bookingsiden, mye rimelig ja, men før jeg bestiller må jeg vite hvor den tavernaen vi skal møtes er  ???  Ingen vits i å bo nær stranda hvis det er ca 1 km mellom bosted og tavernaen, da det fort kan bli for langt for beina mine  :(  Får vel høre med Anders i den nye forumtråden. Men det så koselig ut på hotellet ditt, Marjana  :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Leo

3 uker i år august-september. 12.året på rad og som vanlig de siste årene på Blue Sky med hyggelig vertskap. Må inn her hver dag å se på bilder.

Anders

Hvis du er på Naxos 11.september Leo, så er du hjertelig velkommen til å være med på forum-treff... :-)

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...