Logg inn med Facebook eller Google!

Lite mer bilder från Kardamili....

Started by bengalow, 26. Mar 08, 19:09:37

Previous topic - Next topic

Frost

Quote from: \"-POE-\"Riktigt läckra bilder, blev allvarligt sugen!
Hur tar man sig dit enklast, tex en vecka i september,
hittar inget hos det vanliga chartergänget.
Flyg Sthlm - Kalamata, eller?

//PO

Lilleput har reiser fra Oslo

Torill

Hvorfor har bildene til Bengalow blitt borte? :cyclopsani:
Ingen kan alt - alle kan noe.

bengalow

Innan jag visste bättre, så rensade jag Photobucket, och då försvinner dom också härifrån. Dom måste ha en adress på internet, och eftersom dom inte finns där längre så ....sorry, Torill. Men nu kanske du kommer dit ner själv, och kan fotografera grottan. Hoppas att du når det, för det är ett måste!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Torill

Å så synd. Bra jeg fikk se dem før de forsvant da,men skulle så gjerne sett dem flere ganger :sad1: Ja, kanskje jeg når å oppleve det selv :cheers: Kanskje få lurt Magnolia inn i grotten også,hun hadde visst ikke vært på innsiden :blackeye:
Ingen kan alt - alle kan noe.

The_Captain

Jeg husker ikke helt, men jeg har antagelig lagt ut disse også tidligere? Uansett, en god ting kan ikke gjøres for ofte, så her er mine bilder fra Kardamili: http://www.islandwalking.com/gallery/v/Kardamili/.

Torill

Så flott The_Captain  :cheers: Nå skal jeg kose meg :cheese: Sluker alt om Kardamili rått nå,under tre dager før jeg drar :bom:
Ingen kan alt - alle kan noe.

The_Captain

Quote from: \"Torill\"Så flott The_Captain  :cheers: Nå skal jeg kose meg :cheese: Sluker alt om Kardamili rått nå,under tre dager før jeg drar :bom:

Oj. God tur, dette KAN jo ikke annet enn bli bra! :-)

Torill

Tusen takk for det,og tusen takk for titten :cheese: Et skikkelig flott galleri. Trenger visst skikkelig sko skjønner jeg :cyclops:
Ingen kan alt - alle kan noe.

The_Captain

Quote from: \"Torill\"Trenger visst skikkelig sko skjønner jeg :cyclops:

He he, det fungerer fint selv om du ikke følger med meg opp og ned alle mulige og umulige kløfter... Jeg må tilstå jeg lurte litt selv, hvor i h...... går vi nå?

Athina

Herlige bilder fra et kjent og kjært landskap :iconbiggrin:
Kardamiliområdet er et eldorado for de som liker å gå turer på gamle stier i vakker natur :flower:
Den som kan se skjønnheten i de små detaljer, vil alltid finne noe å glede seg over.

Magnolia

Quote from: \"Torill\"Å så synd. Bra jeg fikk se dem før de forsvant da,men skulle så gjerne sett dem flere ganger :sad1: Ja, kanskje jeg når å oppleve det selv :cheers: Kanskje få lurt Magnolia inn i grotten også,hun hadde visst ikke vært på innsiden :blackeye:

Du trenger ikke lure meg inn Torill. Jeg har vaert der for et par uker siden, og det var flott. Det var lite turister, saa de som staket baatene fram hadde god tid. Baatturen varte i 50 min. Det normale naar det er midt i sesongen er visst 20 min.
Vi var heldige, men selvfoelgelig hadde jeg kommet bort i noe paa fotoapparatet, saa noen av bildene ble ikke gode. Dere skal nok faa se bildene mine en gang. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Katherina

:flower:
Kalimera Magnolia!
Ja, nå er jeg vel tilbake på jobb og med hverdagslige sysler. Tenker tilbake på opplevelsesrike dager i Kardamili. :drunken:
Våren har omtrent eksplodert her mens vi var borte. Det er vakkert med frukttrærblomstring og annen blomstring. Hvitveisen pynter opp i skogbunden og over alt ellers.  :sunny: Så nå må jeg vel fram med fotoapparatet her også. Jeg er fornøyd med bildene fra Kardamili og turene våre rundt omkring. Jeg skal dele de med dere andre ved tid og anledning.  :cheese:

 :colors:Så fint at du har vært i grottene. En mektig opplevelse, ikke sant? Tenk at jorda er så vakker på innsiden.

 :flower: Ønsker deg fortsatt fine dager i \"Feriepradiset\" :sunny:

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...