Logg inn med Facebook eller Google!

Paros

Started by petm, 07. Mar 07, 21:47:26

Previous topic - Next topic

petm

Reiser for 4 gang til Paros i juli.Her har vi feriert i den lille fiske byen Naossa.Kan annbefales på det beste!!!!

Ole

Det blir trolig en tur innom Naoussa for vår del også i år. Skal treffe kjentfolk der. Nydelig liten by!

Miguel

Vil anbefale på Naoussa på Paros et sted som heter Captain Dounas. Ligger helt ved sjøkanten, og har også basseng. Få minutters gange og du er midt inni byen.
 zqr2333222222

Svein~B

Quote from: \"Miguel\"Vil anbefale på Naoussa på Paros et sted som heter Captain Dounas. Ligger helt ved sjøkanten, og har også basseng. Få minutters gange og du er midt inni byen.
 zqr2333222222

På hvilken side av byen ligger det?
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Miguel

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men la oss tenke oss at vi har gått av bussen. Da holder vi til venstre hele tiden, og kommer oss igjennom alle smau og ned mot bystranda. Midtveis mellom stranda og byen ligger omtrent stedet.
Her har du tlf. nr. 2284052525 og mob. til den ivrige mann (selger) er Stavros og mobil hans er : 6977660129.

Håper du er med på hvor dette er!

Miguel  zxzaxxxxxxxxxx

Svein~B

Quote from: \"Miguel\"Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men la oss tenke oss at vi har gått av bussen. Da holder vi til venstre hele tiden, og kommer oss igjennom alle smau og ned mot bystranda. Midtveis mellom stranda og byen ligger omtrent stedet.
Her har du tlf. nr. 2284052525 og mob. til den ivrige mann (selger) er Stavros og mobil hans er : 6977660129.

Håper du er med på hvor dette er!

Miguel  zxzaxxxxxxxxxx

Hvis du med bystranda mener den langgrunne sandstranda, Agii Anargirii, så er jeg med, da er vi på riktig kant av byen, østkanten. Vi bodde på vestsida, den delen av byen som du kjører igjennom før du kommer til busstasjonen. Det anbefales ikke. Der er det mye trafikk fordi det er hovedveien fra Parikia. På østkanten er det mye roligere. Dessuten vil jeg si at den stranda er mye finere enn Piperi-stranda på vestsida av byen. Men de fineste strendene ligger ikke ved byen, men et stykke utenfor.

I et annet forum ble det anbefalt et bosted som heter Akti Studios, som skal ligge utover mot Kolimbithres. Jeg har ikke bodd der selv, men der tror jeg at jeg ville bodd hvis jeg skulle feriert ved Naoussa igjen. Det ligger altså utenfor byen, men det skal visstnok være kort vei til busstopp, der bussene stopper både mot Naoussa og mot Parikia.

Her er link: http://www.akti-studios.gr/

Men kanskje, hvis jeg skal til Paros igjen, jeg skal prøve Piso Livadi på østkysten? Noen som har vært der og har lyst til å si litt om stedet?
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Svein~B

Jeg har funnet nettsida til Captain Dounas og kan bekrefte at det ligger på riktig side av byen. Her er linken til hjemmesida: http://www.dounas.com/
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Siste innlegg i forumet

Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 29. Mar 24, 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...