Logg inn med Facebook eller Google!

Tjorven og Sisi på turne i Kykladene høst 2012, part 1 (Antiparos m.m)

Started by Tjorven, 23. Nov 12, 21:03:45

Previous topic - Next topic

Thera

..Don`t dream your life, live your dreams..

Kristian

Kristian/Planer er til for å utsettes

Sjøløve

Koselige bilder Tjorven  ;D ;D

Litt spennende å møte mennesker face to face som en tidligere bare har hatt kontakt med gjennom Hellasforum - vi har også hatt slike "blind dates"  på Naxos.

Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Tjorven

Quote from: Kristian on 04. Dec 12, 21:48:22
EN veldig hyggelig kveld


Takk for sist Kristian  :)  Ja, det ble en kjempekoselig avslutning på Antiparos-oppholdet vårt  ;D  Hils fruen!
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

Takk for hyggelige kommentarer og likere som henger med. Det kommer noen bilder til før vi setter kursen mot Sifnos.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Diddi

Å,dette så koselig ut,Tjorven  ;D Fine bilder,og Nigel er seg helt lik ser jeg  ;D herlig...
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

Sjøløve

Quote from: Tjorven on 04. Dec 12, 23:08:57
Takk for hyggelige kommentarer og likere som henger med. Det kommer noen bilder til før vi setter kursen mot Sifnos.


Gleder meg til bilder og beretninger fra Sifnos, Tjorven - en fin og fredelig øy :D :D

Lurer på når vi skal få tid til å dra tilbake til DEN øya - vi var innom der med båten i fjor. 
Hadde nesten lyst til å bare hoppe av og skippe Folegandros som vi egentlig var på vei til.   ??? ???
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Tzasiki

Jeg er med "på tur" Tjorven, og jeg gleder meg også til å høre om hvordan du likte vakre Sifnos, en øy som jeg har selv feriert på!! Og som jeg vil tilbake til - en gang... :smile12:   Der hadde jeg /vi det SÅ fint, for ikke å snakke om morsomt, mimre, mimre.. :)Sier ikke mer, egner seg ikke på trykk... :o

Tjorven

Tusen takk igjen for positive kommentarer  :)  Ja, det er bare artig å treffe andre forumister når man finner tonen slik, og jeg har vært så heldig å bli kjent med flere av dere her inne på denne måten. Anbefales, og iallfall ingen ting å være "redd" for  ;D 

Jeg traff jo også Frudiddi og mannen hennes på Anti, og de var med å feira bursdagen min for et par år siden. Den gang gikk vi også og venta på en fødsel, men av et litt annet slag  ;)  Den gang dreide det seg om hunden Thilda, et like kjent innslag i bybildet som sin eier Jesper. Han driver en smykke-og alt mulig-butikk nederst i Main Street, og der må jeg alltid innom. Thilda fikk hele 10 valper mens jeg var der da, og en av dem har han beholdt selv. Husker ikke navnet på han i farta, men en flott og stor gutt har han blitt, med samme rolige gemytt som sin mor  :-* 
Jeg skal prøve å hente fram et bilde av valpene og legge inn her i et nytt innlegg (så ikke alt forsvinner  :-[ )

There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

Kanskje det er en av disse Jesper har beholdt? Her er de bare noen dager gamle. Jeg fikk ikke lagt inn selve bildet, men klikk på linken, så kommer bildet fram.

http://hellasforum.net/index.php?action=dlattach;topic=5396.0;attach=16700

Her er Jesper med Thilda og "valpen", som har vokst seg stor og fin med nydelig svart blank pels  :-*


Jeg har ikke noe bilde av butikken hans fra før, så her ser dere litt av den også. Foto: Sisi

There are no strangers, only friends we haven't met.

Diddi

Så artig å se igjen Thilda,det er en veldig harmonisk og fin hund ;D Husker godt vi gikk å ventet på disse små  ;)
Spesielt hyggelig var det jo å få feire din dag,Tjorven. Det var vår første tur til Hellas, og ble jo veldig overrasket da invitasjonen kom :hjerte: Godt det finnes sånne mennesker som deg,får håpe vi kan møtes igjen en annen gang også  :tovenner:
Nå venter jeg spent på dine bilder fra Sifnos,så kommer mine litt lenger utpå vinteren !!
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

karri

Jeg takker for turen så langt og "henger" meg på videre. En fryd å få være med :-* 8) ;D
KARRI

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...