Logg inn med Facebook eller Google!

Det røsker hardt i Kos-nervene mine nå!

Started by xristina, 21. May 07, 20:02:57

Previous topic - Next topic

xristina

Nå er jeg så reisesjuk igjen, at jeg bare må skrive litt av meg... Det begynner å gå opp for meg at det ikke er så voldsomt lenge til jeg skal reise. Så når jeg får noen pusterom innimellom, så røsker det hardt i Kos-nervene mine!

Jeg gleder meg så veldig til å komme ned igjen, kjenne luktene, høre lydene, se stedene og møte vennene som gjør at jeg føler meg hel. Det er en lykkefølelse av de sjeldne når jeg endelig sitter på Plaza, etter en laaang reise. Vel, den er jo egentlig ikke så lang da, men siden den starter kvelden i forveien, så føles det lenge. Men når jeg er på plass, så har liksom reisen gått fort likevel.

Jeg gleder meg til å hilse på det nye familiemedlemmet på hotellet (lille Mixalis som er nesten 6 mnd når jeg kommer ned), bli beordet inn i baren for \"refreshment\" - mens mor sørger for at sakene mine som står lagret i kjelleren blir bært opp i leiligheten, rusleturen til stranda - som vanligvis tar 3 min men som blir noe lenger fordi jeg bare må bort å hilse på avisselgerne, melkemannen, sigarettdama osv, den utrolig hjertelige mottakelsen på Plaza med påfølgende lunsj, det første badet og det å kjenne at sola varmer og tørker meg etterpå, småduppingen på solsenga før vi rusler tilbake til hotellet, pakker ut skikkelig, kanskje sover litt og så våkne og bruke en brøkdel av et sekund på å forstå at jeg faktisk er \"hjemme\" igjen!

Åhhhhhh - jeg gleeeeeeeeeeeeeeder meg!!!!


xristina

*ler*
Neida, jeg bare dagdrømmer litt... ;-)

Livsnyteren

Nei  det blir sikkert en knalltur igjen det xristina zqr2333222222 Det er jo tross alt Kos du skal til zxzaaaaaaaaaa For min egen del må jeg si at det er merkelig å ikke skal til Kos i år.Det er noe som mangler liksom ztweeeeeeeee

xristina

Skjønner ikke at du har mage til det jeg... ;-)

kari

Min reisefeber blei i alle fall ikke noe mindre av å lese dette. Men det er godt å ha noeå glede seg til også. En herlig kribling som nesten gjør vondt noen ganger.

Så æ gleder meg æ å ja...........
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Marit

Xristina, hvorfor kommer du med dette nå, jeg som har så lenge igjen  zxzaaaaaaaaaaa Blir rett desperat jeg til å reise nedover til Kos snarest og bli der hele sommeren...

Allerede når flyet lander og jeg ser kirka ved flyplassen er det rett før jeg griner.

Så er det bare å komme seg til hotellet (i år har jeg ikke bestilt buss, men har tenkt å organisere meg en drosjemannsbil) fortest mulig, hilse på de som er på jobb av familyen, yngstemann i baren som \"stønner og sier uff er du her nå igjen\".... en mythos må til. Pakke ut, skifte til lettere klær, så er det ut og hilse på kjente før jeg til slutt havner på Plaza, sitte der og la det synke inn at nå er en her igjen og har et \"hav av tid\" å kose seg på. Tilbake på hotellet for en hvil før kvelden så er det å hilse på Lisbet i resepsjonen.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

ragnhild

Så bra. Gleder meg til å se dere på Kos jinter.
Vi har vel kommet til Kos når du kommer X og vi sees jo til høsten Marit. Selv om det blir uten X så tar vi en tur ut til bølgene igjen.

Marit

Quote from: \"ragnhild\"Så bra. Gleder meg til å se dere på Kos jinter.
Vi har vel kommet til Kos når du kommer X og vi sees jo til høsten Marit. Selv om det blir uten X så tar vi en tur ut til bølgene igjen.

Gleder meg til det Ragnhild, å møte deg igjen. I år er også Geir der når du kommer.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

xristina

Quote from: \"ragnhild\"Så bra. Gleder meg til å se dere på Kos jinter.
Vi har vel kommet til Kos når du kommer X og vi sees jo til høsten Marit.  
Er dere der så tidlig, Ragnhild? Allerede den 8.? Så flott! Blir hyggelig å se dere igjen, og spise kyllingsouvlaki... ;-)

ragnhild

Jeg tror vi kommer 4, 5, eller 6. juni.
Jeg regner med at min lengsel etter ro&fred etter å ha vært på reise da vil være såpass påtrengende at det blir rutefly fra Athen.
Glær mæ.
Og kyllingsouvlakien skal få vente til du kommer!

xristina

:-D Dette høres veldig bra ut! Plaza den åttende i åtte-ni tida?
Ha en flotters tur, hils jegern, så ses vi snart!

Siste innlegg i forumet

Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...