Logg inn med Facebook eller Google!

Historier om avatarene

Started by kaka, 02. Feb 09, 19:38:06

Previous topic - Next topic

Katta

Jeg går også litt stille i dørene, vil ikke ha bilde av meg selv på nettet. Derfor har jeg bilde av mine to undulater. Ingen dypere mening med det, men de er jo farverike og fine. Den blåe er forøvrig oppkalt etter Mikis Theodorakis - den heter Theo (Theodorakis ble født på min yndlingsøy, Chios).

PS! Forstår fremdeles ikke hva det er bilde av på Marits avatar. Kan du forklare det Marit? Spørs om jeg må få meg nye briller.....


Mikke

....å min avatar är en bild där jag sitter i min gamla träsnipa Hedvig i Lambergstjärn, en bitteliten sjö där jag bor.....(men det finns en kanal ut i den STORA Vänern...:D )
Skärmmössan är en busschaufförs-dito, men jag försöker att få den se ut som en riktig kaptensmössa....Det var väl bara en bild som hade lagom storlek, antar jag,fast jag är ofta ute med Hedvig, då hon ligger ca 100 meter från min bostad och vid högvatten kan jag faktiskt se delar av henne från balkongen... :D
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

-POE-

Och min är tagen av en trevlig brasilian en mycket sen och glad kväll under karnevalen i Recife -08

//PO
//PO

bengalow

Det har vi redan gissat POE !!!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Anders

Iallfall det med \"gladheten\"! :-)

kaka

Er det flere enn jeg som synes det er moro å lese om bakgrunnen for avatarene? Her får vi et vell av forskjellige historier! Jeg koser meg når jeg leser de. Jeg leser forventninger i ansiktet til noen som venter på noe godt, glede over skjønnhet og velvære, godlynt nysjerrighet, og mange kjærlighetserklæringer til steder, mennesker eller dyr dere er glad i.

Har lurt mye på kattebildet ditt, Anne. Fint du la det ut i stort. Det var virkelig artig!
Jeg har til og med fått lytta til Pure Seconds. Det ville jeg nok ikke gjort uten historien til Admirala.
KariK

Gro

Quote from: \"kaka\"Er det flere enn jeg som synes det er moro å lese om bakgrunnen for avatarene? Her får vi et vell av forskjellige historier! Jeg koser meg når jeg leser de. Jeg leser forventninger i ansiktet til noen som venter på noe godt, glede over skjønnhet og velvære, godlynt nysjerrighet, og mange kjærlighetserklæringer til steder, mennesker eller dyr dere er glad i.

Har lurt mye på kattebildet ditt, Anne. Fint du la det ut i stort. Det var virkelig artig!
Jeg har til og med fått lytta til Pure Seconds. Det ville jeg nok ikke gjort uten historien til Admirala.


Jeg storkoser meg med disse små historiene! Bra initiativ Kaka :flower:
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Anders

Og nå blir det vel til at alle bytter avatar... for å få enda flere historier å fortelle!
(neida, bare tuller :-) )

kaka

Typisk kommentar fra en som beskriver seg selv som litt grå?? Ikke mye grå til sinns ihvertfall :colors:
KariK

Anders

:colors:
øøh... er litt rosa her ikveld... holder på å beskrive min avskjed med Amorgos, og da blir det litt sånn følelser (som i Mesternes Mester :-) )
men det gjør meg ikke mindre grå...

Sigbjorn

Denne avataren er fra et lystig lag på Vingsandkroa for 3-4 år siden i forbindelse med et jubileum til ungdomsskolen.

www.vingsandkroa.no

Vingsandkroa ligger i Osen Kommune i Sør-Trøndelag, og jeg har ikke bodd der siden 1976.

Sigbjørn
Δεν πειραζει

kaka

Quote from: \"Sigbjorn\"Denne avataren er fra et lystig lag på Vingsandkroa for 3-4 år siden i forbindelse med et jubileum til ungdomsskolen.Sigbjørn
Bare et par år etter avsluttet ungdomsskole, ser jeg!
KariK

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...