Logg inn med Facebook eller Google!

Skiathos (Sporadene)2003-2006

Started by Anne, 05. Feb 08, 13:55:23

Previous topic - Next topic

Katta

Takk for bildene Anne! Er spesiellt glad for de fra Kastro, siden jeg ikke kom meg dit selv. Grunnen er at jeg er redd for slanger..... Parkerte bilen, begynte å spasere nedover. Da vi hadde kommet et stykke rislet og raslet det i vegetasjonen utenfor stien, så jeg feiga desverre ut..... Angrer veldig på det.  :drunken:

kaka

Jeg har nettopp lest den vakre historien fra deres besøk i Kastro. Betagende! Jeg frøs på ryggen da jeg leste den. Tenk å oppleve noe slikt!
KariK

MaFi

Quote from: \"kaka\"Jeg har nettopp lest den vakre historien fra deres besøk i Kastro. Betagende! Jeg frøs på ryggen da jeg leste den. Tenk å oppleve noe slikt!

Jeg sier meg enig! Vakker historie og nydelige bilder. Takk for at du deler med oss, Anne!

Livsnyteren

Søren Anne,skal jeg dø av leengsel nå eller :cheers: Det er så herlig å være på forumet når du legger ut så mange nydelige bilder :flower:

bengalow

Det skulle sett ut det i en dödsattest, \"död av längtan\"! Det får nog vänta lite Arli! Först skall du uppleva Grekland lite mer, så att \"dödsmasken\" kan ha det där innerliga leendet av \"fullgjort uppdrag\". Men innan dess har du säkert gjort 20 resor dit ner!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Livsnyteren

Selfølgelig har du helt rett Bengalow :cheers: Det blir nok noen turer til på meg før den tid :flower:

Johanne

Det var en speciell historie du förteller Anne - om turen till Kastro! Det må nesten ha värt en magisk opplevelse. Fine bilder som fölger historien.  :flower:

Åhh så flott utsikt det var från eran hotellbalkong. Der kunne jeg godt ha satt meg ned for en lengre stund for å betrakte omgivningen sett fra rom nr 13.

Johanne :)

Anne

Arli....hold ut. Litt (mye) lengsel har ingen dødd av. Vi har jo planer vet du.
Megali Ammos venter Annlaug. Utsikten var upåklagelig.
Det var synd at slangeskrekken skremte deg Katta for Kastro er virkelig verd et besøk.
Kaka, Mafi og Johanne, den turen til Kastro var helt spesiell. Gardenia har en helt spesiell plass i hjerte mitt etter den, for det var det eneste som var tilbake og bekreftet at det ikke var en drøm. Den sangen kommer jeg aldri til å glemme for det var nesten uvirkelig vakkert. På dette bilde kan vi se han forann oss på vei til Kastro.
Det er godt vi kan drømme oss bort idag Magnolia, for her snør det og er \"hustritt\".
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

kaka

KariK

Torill

Helt enig med kaka! Kjepeflott bilde :flower: Gleder meg til å se stedet,selv om høydeskrekken stadig bekymrer meg litt  :blackeye:  :blackeye:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Annlaug

Det går bra Torill. Jeg har også høydeskrekk og kjente suget voldsomt et par ganger Men tok det steg for steg og det gikk bra. Det er bare et par steder at det er litt ekkelt. På tilbake veien var det ikke problem. Og det er så absolutt verd det.

Anne

Legger inn en serie med bilder fra Kastroturen vår i mai 2003. Jeg har, og flere med meg, lagt inn Kastrobilder før, men lys og årstid skifter så bildene blir aldri like. Dette var mitt første møte med dette stedet og jeg ble fasinert  og overrasket over hvor vilt og vakkert det var.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...