Logg inn med Facebook eller Google!

Forumtreff Naxos 11 september 2013

Started by Anders, 02. Mar 13, 09:25:45

Previous topic - Next topic

Sjøløve

Quote from: Anders on 28. Apr 13, 23:26:33
Huhm.... syns det var litt okay at Ole stod på den listen.... :-)
Quote from: Ole on 28. Apr 13, 23:30:41



hehe! Jeg må jo ha kontroll på hva dere skriver! Tenk om tråden skulle skli ut....da må jeg moderere!  :)


Og jeg som trodde Ole stod på listen fordi han skulle på forumtreffet.....
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

marjana

Det er jo også hyggelig om hver og en kan kort presentere seg selv ved middagen under forumtreffet. Jeg kommer til å glemme hva som er hva av nicket og hva vedkommende faktisk heter, og i tillegg en ektefelle som ikke er på forumet, ganger 20! Kanskje navnelapper som Tjorven foreslo kan være lurt?
Glika i zoi

Anders

Navnelapper? Hmm... får det ikke noe litt sånn "konferanseaktigt" over seg da?  :-)

Sjøløve

Quote from: Anders on 29. Apr 13, 09:14:11
Navnelapper? Hmm... får det ikke noe litt sånn "konferanseaktigt" over seg da?  :-)


Du får rigge til en stand på stranden foran Finikas, Anders, så kan vi registrere oss etterhvert som vi kommer  :D

Neida, nå må vi ikke gjøre dette mer komplisert enn det behøver å være, det var overhodet ikke meningen med forslaget mitt.  Det er jo et helt uformelt treff hvor noen kjenner hverandre fra før og noen ikke.  Busstur og påfølgende middag vil helt sikkert resultere i både nye og mer utdypende bekjentskap.  Nå ligger jo presentasjonstråden der kun synlig for oss som har meldt oss på treffet.  Helt opp til hver og en å legge inn noe der eller la det være.
Jeg gleder meg iallfall til å treffe andre forummedlemmer - med eller uten forhåndspresentasjon  ;D ;D ;D
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Anders

Vel... nå har jeg kjent Tjorven som Tjorven i ... seks år? Tror hun blir Tjorven for meg den 11 september også :-) 

Tjorven

Jeg for min del har litt angst for sånne presentasjonsrunder ved bordene (og dessuten kan sånt ta sin tid) Blir rett og slett nærvøs av å vente på "min tur", og for å si noe "feil" med alles blikk retta mot seg  :-[ (Jeg gjør nok rart ellers) Helt ok å skrive om pussige episoder og flauser jeg dumper oppi, i ettertid  ;D men sånn programmert presentasjon blir i heftigste laget for meg, og vil ta bort mye av forventningsgleden til denne kvelden   :-\  Å ta ting på sparket, om man føler for det, er en annen ting  ;)  Da syns jeg det er mye mer lettvindt og uformelt å ha en navnelapp med avatarnavnet/ (eller sitt eget navn for de som ikke er på forumet) på seg under middagen, så vet vi jo hvem som er hvem og slipper å spørre hver gang  ;)

Den lukka presentasjonstråden er jo også en fin måte å bli litt kjent med de andre på, og Ole, kan du ikke sette Sisi på den lista også? Hun skal jo også være med.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

Quote from: Anders on 29. Apr 13, 14:11:32
Vel... nå har jeg kjent Tjorven som Tjorven i ... seks år? Tror hun blir Tjorven for meg den 11 september også :-) 


Jeg blir nok bare Tjorven på treffet også, selv om noen av dere kjenner mitt egentlige navn  ;D Det får være måte på hvor mange navn man skal forholde seg til i løpet av en dag/kveld  :o
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Quote from: Tjorven on 29. Apr 13, 14:27:17
... kan du ikke sette Sisi på den lista også? Hun skal jo også være med.


Sisi er lagt til...

marjana

For å gjøre en presentasjon kort så kan vi gjøre det på gresk!
Glika i zoi

Tjorven

Quote from: marjana on 29. Apr 13, 20:11:44
For å gjøre en presentasjon kort så kan vi gjøre det på gresk!


Hvordan da, mener du?
There are no strangers, only friends we haven't met.

Yutao

Jeg er nå i Naxos og om ikke restaurant er helt bestemt enda så vil jeg foreslå Meltemi. Det er rett ved torget i Naxos, kjempegod mat og kjempe trivelige folk som jobber der.

Anders

Og her skal jeg prøve å legge ut litt video og bilder etterhvert, selv om det av "ymse" årsaker ble mindre av det enn tenkt denne påsketuren. Meltemi er iallfall bortimot settlet som spisested, og iflg Nikos ville det ikke by på noen problemer å få til et sosialt lag med 40-50-60 mennesker. Jeg sa at vi forestilte oss å overlate alle "kjøkkenbestemmelser" til han, og bare strø en hel masse med mat utover, og det skulle også gå bra :-)
20-25 euro pro pers ville han anslå det til. Bord kan arrangeres som langbord, små "grupper", eller litt av begge deler.
Bussen får jeg komme tilbake til... må ha meg en ny tur til ktel i juni ettersom vedk som skulle svare ikke var der. Men har nå fått et pristilbud der som ligger langt under det de lokale reisebyråer kunne by på. Så får vi heller satse på å finne oss en spennende "guide"... jeg har iallfall spredd ryktet :-)

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...