Logg inn med Facebook eller Google!

Medlemstilvekst

Started by IngeS, 07. Jan 11, 16:57:58

Previous topic - Next topic

Tommy

Quote from: \"Anders\"
Quote from: \"Tommy\"Ursäkta en gammal drönare men va F-N har dessa senaste inlägg med medlemstillväxten att göra  :dontknow:

 Börjar det ikke spåra ut lite här nu  :wave:

Jeg har fått litt lea-mus i en fot... den sparker både hit og dit. Spesielt nå som jeg har prøvd å finne temaet i denne tråden...
For det er ikke lett. Bortimot umulig, egentlig. Jeg har lest og jeg har tolket og ender stadig vekk opp med at utgangspunktet var en refleksjon. Og refleksjoner kan det vel reflekteres over?
Forumet er stengt. Ferdig med den. Ingen grunn til å reflektere over admin sine grunner til det, selv om mange her inne antagelig vil forstå og også applaudere den avgjørelsen.
Kanskje er det grunnen til den oppblomstringen i medlemstallet? Eller kanskje det bare er \"sesongen\"... folk begynner å bli litt aktive i sin søken etter fremtidige feriemål?
Jeg vet ikke. Men jeg vet at jeg har mange kjente som sjekket forumet jevnlig, men som aldri \"orket/giddet/turte/maktet\" å melde seg som medlemmer... og det har jeg gitt uttrykk for mitt mishag ved.
Men... MEN!... det å nærme seg et tema-forum og kanskje føle at her finnes forventninger til en eller annen \"kvalitet\" på innleggene... det kan hindre de fleste. Derfor, Tommy... derfor var det min refleksjon at min og andres måte å skrive på kan legge visse begrensninger på de nyankomnes lyst og vilje til å dele sine opplevelser.
Og det blir feil.
For akkurat idag kan jeg knapt skrive navnet mitt... langt verre er det å beskrive livet rundt meg... men JohnS hadde så absolutt et poeng!
Og det ergrer meg at slike \"temaløse\" tråder skal bli tvunget inn i et tema som ikke finnes... det var en refleksjon og en undring som var utgangspunktet, og da bør det være rom for mangslags undringer og tanker. Sånn som fx jeg tenker nå... at det kan bli for \"strengt og internt\"?

Well Anders, så allvarligt är det väl egentligen ikke, vi är ju här mest för förnöjelsen, men ibland överreagerar vi måhända på både det å andra. Jag tror detta forumet lever frodas vidare så länge där är en kärna av aktiva o intresserade å Ole har lust att driva det vidare på vikke vis han nu finner bäst. Så det är väl ikke så mycket mer att säja i saken tycker jag, det mesta är väl redan sagt  :thumbright:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Ole

Grunnen til at det ble krevd innlogging informerte jeg om samme dag som forumet ble \"stengt\". Det få (ingen?) har fått med seg er at forumet nå er åpent, og har vært det et par dager.

IngeS

Quote from: \"Ole\"Grunnen til at det ble krevd innlogging informerte jeg om samme dag som forumet ble \"stengt\". Det få (ingen?) har fått med seg er at forumet nå er åpent, og har vært det et par dager.
Helsikke heller, jeg driver ennå på og logger inn
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Ole

Quote from: \"IngeS\"Helsikke heller, jeg driver ennå på og logger inn

Og det syns jeg både du og alle andre bør fortsette med. Hvis man ser andre er pålogget, så øker sjansen for at man logger på selv, og sjansen for at man skriver øker. Dermed får vi et mer aktivt forum og et bedre forum! :smile:

Anders


Tommy

Quote from: \"Ole\"
Quote from: \"IngeS\"Helsikke heller, jeg driver ennå på og logger inn

Og det syns jeg både du og alle andre bør fortsette med. Hvis man ser andre er pålogget, så øker sjansen for at man logger på selv, og sjansen for at man skriver øker. Dermed får vi et mer aktivt forum og et bedre forum! :smile:

Ja det börjar bli en vana nu att vara påloggad, vare sig man sitter vid datorn eller ej :D
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Anders

Quote from: \"Ole\"Grunnen til at det ble krevd innlogging informerte jeg om samme dag som forumet ble \"stengt\". Det få (ingen?) har fått med seg er at forumet nå er åpent, og har vært det et par dager.

Ikke \"åpent\" her... må logge på

Diddi

Forstår ikke helt problemet jeg :confused1:  :confused4:  :confused3:  :confused2: Min datamaskin husker denne siden,så alt jeg hele tiden har trengt  å gjøre er å trykke på Til FORUM vips å er jeg inne :bootyshake: INTET PROBLEM....
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

filhellener

Quote from: \"Ole\"Og det kan du ta opp i en egen tråd, eller sende en PM til rett adresse, JohnS. Det er ikke nødvendig å bringe enda et tema på banen i denne tråden.

Nei vel ;-) ?
- siden dere ( Tommy, Pjokken og du) er så \"strenge\"
 ...h va med fortsettelsen  ang  åpent forum ???  :icon_smile:
Kari

Ole

Quote from: \"filhellener\"Nei vel ;-) ?
- siden dere ( Tommy, Pjokken og du) er så \"strenge\"
 ...h va med fortsettelsen  ang  åpent forum ???  :icon_smile:

Tja, nå skal ikke dette ble en dabatt om moderering av tråder, men trådstarter tar da vitterlig opp emnet om åpent/stengt forum i sine første innlegg.

Quote from: \"IngeS\"34 nye medlemmer allerede i år, og det enda man må logge seg på for å lese forumet. Virkelig imponerende. (husker ikke datoen forumet ble lukket)

101 nye medlemmer de to siste månedene.
Når forumet ble lukket registrerte leserne seg

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | 28. Mar 24, 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...