Logg inn med Facebook eller Google!

Innlegg og svar

Started by Turid, 14. Mar 10, 12:48:09

Previous topic - Next topic

Turid

Jeg har i det siste blitt klar over at når jeg skal svare på innlegg oppstår det noe rart når jeg har skrevet noen som er lange. Det er at teksten blir liggende skjult helt nederst i feltet jeg skriver i. Det virker som om jeg har skrevet for mye på en måte. Jeg får ikke se det jeg skriver uten at jeg trykker på pilen til høyre for skrivefeltet. Dette er utrolig irriterende. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå at det blir sånn? Det må da være flere enn meg som har oppdaget dette også?
Det er etter regn at fuglene synger!

bengalow

Visst, jag har också irriterats över detta, men \"kommer tid, kommer råd\"....Jag tror att Ole känner till det, men å andra sidan så är det inte ofta han skriver långa inlägg. Nu vet han emellertid, vad som sker.
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Ole

Dette har jeg aldri vært borti. Jeg bruker Firefox, og der funker det utmerket. Har testet i Internet Explorer nå, og der er det problemet oppstår. Hva det kommer av, må gudene vite. Jeg setter det opp på listen min.

Anders

Lenge siden eg begynte å irritere meg over \"svar-vinduet\"... har vinket til Ole om det men like ille fortsatt?
Skriver man (som meg) lange innlegg, så blir det helt umulig... når man har skrevet mer enn det er plass til så \"hopper\" innsettingspunktet hele tiden frem til begynnelsen og da blir det vanskelig. Iallfall lite interessant å legge inn reiseskildringer og denslags. Men det er jo så mye som var bedre før i tiden... :-)

Ole

Var det dette du kontaktet meg om for en god stund siden? Forstår at dette er irriterende ja! Bruk Firefox til det er rettet, eventuelt skriv i Word el.l. og lim inn teksten i skrivevinduet.

Anders

Det er DET som er poenget... bruker firefox og skriver i word og når eg limer inn blir det bare tull! Formatering flyttes ikke med, og det er for så vidt greit, men når det HELE tiden spretter tilbake til begynnelsen blir det vanskelig med kursiv og denslags....
Nå er det jo ikke så mange som bruker det da, men eg gjør :-)
Og alle andre uthevinger/formateringer rammes på samme måten

kaka

Kjenner igjen problemet ja. Trodde bare det var jeg som har så gammel programvare (som jeg stadig får høre)
- En liten trøst, da, at jeg ikke er alene om å skrive \"i blinde\" på litt lngre innlegg.
At \"pent skrevne innlegg\" fra word forandrer seg ved kopiering har jeg opplevd før det probelemt Turid tok opp.
KariK

Ole

Har du problemet i Firefox, Anders?

Formatering fra Word følger ikke med til forumet, fordi forumet bruker noe som heter bbcode, og det gjør ikke Word.

Hadde døgnet hatt 32 timer skulle jeg ha satt opp hele siden på nytt fra scratch, men det blir nok ikke med det første. Takk for at dere er tålmodige i alle fall!

kaka

Jeg synes du virker ganske tålmodig og, jeg, Ole!

Spar de \"ekstra\" timene til din sjarmerende familie. Vi klarer oss, vi :cheese:
KariK

Ole

Takk, Kaka! :smile:

donnerwetter

Velg kompatibilitetsvisning. Det er \"knappen\" til venstre for refresh, og ser ut som et istykkerrevet ark. Det pleier å hjelpe :)
Mvh.
Øistein

My mind is made up,
please don\'t confuse me with facts

Ole

Ja, det funker Donnerwetter! Bra! Jeg har IE 8.

Er det noen som har en eldre versjon av IE og kan teste der?

Jeg begynner å forstå hvorfor IE er så upopulært hos \"dataekspertene\".

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...