Logg inn med Facebook eller Google!

Chios på TvNorge

Started by Mixelite, 06. May 07, 18:14:24

Previous topic - Next topic

Mixelite

Reiseserien Hit&dit på TvNorge har vært på Chios i vår. Det står ikke _når_ innslaget skal sendes, men heldigvis kan man se dem på web-tv også, om man nå skulle slumpe til å gå glipp av det!

http://www.tvnorge.no/programmer/Hit_og_dit/Reisemal/4303134

Oppdatert: Programmet sendes visstnok søndag 27. mai

marjana

Jeg hørte at \"Hit og Dit\" på TVNorge skulle til Syros i midten av april og sende det programmet 27.mai.
Har de dratt til Chios i stedet? Det blir vel neppe to program fra Hellas? (Går ikke å se på sendeskjema ennå).
Glika i zoi

Mixelite

Quote from: \"marjana\"Jeg hørte at \"Hit og Dit\" på TVNorge skulle til Syros i midten av april og sende det programmet 27.mai.
Har de dratt til Chios i stedet? Det blir vel neppe to program fra Hellas? (Går ikke å se på sendeskjema ennå).

De _burde_ sende minst to program fra Hellas, gjerne mange! :-D Det blir spennende å se. Kanskje de endrer sendeskjemaet nå som dagens episode er sendt?

Mixelite

Programmet fra Chios sendes visstnok 27. mai, slik Marjana var inne på...

marjana

...Og de sender program fra Chios og ikke fra Syros.
Glika i zoi

Mixelite

Quote from: \"marjana\"...Og de sender program fra Chios og ikke fra Syros.

Det var dumt, for jeg hadde gledet meg til programmet fra Syros! -men det blir spennende å se hva de har fått med seg på Chios. Omtalen var jo veldig positiv! :)

marjana

Vi får sørge for å se det programmet alle sammen, og så få omtale/kommentarer fra Mix etterpå.

Vi kan ha et nettmøte her i forumet etter sending sånn som de har på andre tv-programmer! Mix får være \"spesialisten\" som svarer på spørsmålene fra seerne.  zqr2333222222

\"Hit og dit\" kl 21 søndag 27.05. på TVNorge.
Glika i zoi

Mixelite

Quote from: \"marjana\"Vi får sørge for å se det programmet alle sammen, og så få omtale/kommentarer fra Mix etterpå.

Vi kan ha et nettmøte her i forumet etter sending sånn som de har på andre tv-programmer! Mix får være \"spesialisten\" som svarer på spørsmålene fra seerne.  zqr2333222222

 zwwhhhhaaaxxxx  For et press!

 - Sa hun, og mente det ikke i det hele tatt!  zqr2eeeeeeff  Ikke det at jeg er noen spesialist, men jeg benytter gjerne anledningen til å snakke om Chios :-D

bipbap

Dette må jeg ikke glemme å se!!! Håper noen her inne er flinke til å minne glemske sjeler på dette altså ... cxsdfafdddddd

Mixelite

Quote from: \"bipbap\"Dette må jeg ikke glemme å se!!! Håper noen her inne er flinke til å minne glemske sjeler på dette altså ... cxsdfafdddddd

Jeg tror jeg skal legge inn alarm på mobilen min! Det skjer så mye her for tiden at jeg ikke titter innom tven så ofte som jeg pleier, ellers hadde jeg vel fått med meg reklamen for programmet. *løpe og gjøre*

bipbap

Alarm på mobilen ja, det hadde jeg ikke tenkt på. Takk for tipset  zqr2333222222

Mixelite

Altså, nå var jeg nettopp inne på sidene til tvnorge og leste programomtalen, og der står det søndag 28. mai kl. 21.15. -men 28. er jo ingen søndag... ? Her må man visst følge godt med, ser det ut til! Og inntil videre går jeg ut fra at det er søndag 27. mai som er rett dag.

Flott omtale av Chios forresten. Det lover godt for programmet! Nesten så jeg løper og kjøper harddiskopptaker med en gang. Jeg får ikke videospilleren til å virke :( Jeg mener, man kan kanskje ha behov for å se programmet mer enn en gang ;-) Og selv om man kan se det på web, så blir det litt lite bilde, synes jeg.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...