Logg inn med Facebook eller Google!

Några bilder från Skopelos

Started by Tommy, 02. Jul 07, 14:47:55

Previous topic - Next topic

brit

Åh, så fine bilder Tommy. Jeg vil  reise nåååååååå! Skal betro deg en sak.....vi har aldri vært i Glossa. Men nå i år SKAL det bli! Vi har bestemt oss for det hver gang, men det har aldri blitt til noe.  Men vi kan ikke være bekjent av at vi ikke har vært der. Traff en gang en nordmann på Skopelos som hadde vært på øya 18 ganger tror jeg...men ennå ikke klart å rote seg til Glossa, så vi er ikke alene. :smile:

Tommy

Quote from: \"brit\"Åh, så fine bilder Tommy. Jeg vil  reise nåååååååå! Skal betro deg en sak.....vi har aldri vært i Glossa. Men nå i år SKAL det bli! Vi har bestemt oss for det hver gang, men det har aldri blitt til noe.  Men vi kan ikke være bekjent av at vi ikke har vært der. Traff en gang en nordmann på Skopelos som hadde vært på øya 18 ganger tror jeg...men ennå ikke klart å rote seg til Glossa, så vi er ikke alene. :smile:

Så ja Brit, roli nå  :smile:  det är väl snart bara en vecka innan ni far iväg  zxzaaaaaaaaaa  ? Hoppas vi får höra lite hur ni haft det, och hur ni opplevde trakten kring Glosa. Det såg himla fint ut det jag hann med att se, o gott om mindre vägar att traska runt på och njuta av naturen, fast själva Glosa var kanske ikke något speciellt i sig. Men Mette vet mer om detta, och kan tipsa om vägar att vandra där i Glosa trakten  :wink:

 zqr2333222222  Tommy
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

ouzolina

Tommy, du har været hos onkel Barbis, han er en original, men meget gæstfri, hvis du ser ham.

Og Brit, hvis I tager jeg til Glossa, så vær der ved lunchtid og spis på Agnanti. Agnati ligger inden i Glossa. Når I står af bussen, så hold lidt til venstre når I går op i byen (ingen trapper). Så ligger Agnanti ca. 200-300 m henne ad gaden. Dejlig mad og fin betjening.
Skopelit på deltid

brit

Quote from: \"ouzolina\"Tommy, du har været hos onkel Barbis, han er en original, men meget gæstfri, hvis du ser ham.

Og Brit, hvis I tager jeg til Glossa, så vær der ved lunchtid og spis på Agnanti. Agnati ligger inden i Glossa. Når I står af bussen, så hold lidt til venstre når I går op i byen (ingen trapper). Så ligger Agnanti ca. 200-300 m henne ad gaden. Dejlig mad og fin betjening.

 Tusen takk for tipset! Det skal vi huske! zqr2333222222

brit

Quote from: \"Tommy\"
Quote from: \"brit\"Åh, så fine bilder Tommy. Jeg vil  reise nåååååååå! Skal betro deg en sak.....vi har aldri vært i Glossa. Men nå i år SKAL det bli! Vi har bestemt oss for det hver gang, men det har aldri blitt til noe.  Men vi kan ikke være bekjent av at vi ikke har vært der. Traff en gang en nordmann på Skopelos som hadde vært på øya 18 ganger tror jeg...men ennå ikke klart å rote seg til Glossa, så vi er ikke alene. :smile:

Så ja Brit, roli nå  :smile:  det är väl snart bara en vecka innan ni far iväg  zxzaaaaaaaaaa  ? Hoppas vi får höra lite hur ni haft det, och hur ni opplevde trakten kring Glosa. Det såg himla fint ut det jag hann med att se, o gott om mindre vägar att traska runt på och njuta av naturen, fast själva Glosa var kanske ikke något speciellt i sig. Men Mette vet mer om detta, och kan tipsa om vägar att vandra där i Glosa trakten  :wink:

 zqr2333222222  Tommy
Ja, vi må jo gi rapport Tommy. Høres ut for at det er et sted som vi liker...vi liker veldig godt å gå, da får man sett detaljene. Gleder oss! Vi har boken \"Skopelos Trails\" og der tror jeg det står endel om turer å gå ved Glossa. Får se om det blir noen bilder å legge inn etterpå også.

ouzolina

Brit, angående vandreturene omkring Glossa, så er der meget, der er ændret der siden bogen blev skrevet.

Jeg ved, at Heather har lavet updates til turene. Jeg tror de ligger her på hendes hjemmeside http://www.skopelos-walks.com/pages/book.htm

Hilsen
Mette
Skopelit på deltid

brit

Quote from: \"ouzolina\"Brit, angående vandreturene omkring Glossa, så er der meget, der er ændret der siden bogen blev skrevet.

Jeg ved, at Heather har lavet updates til turene. Jeg tror de ligger her på hendes hjemmeside http://www.skopelos-walks.com/pages/book.htm

Hilsen
Mette

Takk Mette!
Jeg fant det! zqr2333222222

Tommy

Vy från en gränd i Skopelos stad.

\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

brit

Takk Tommy! Trengte et slikt bilde nå.......snart er jeg der!  zqr2333222222

Tommy

Vassego Brit, jag önskar er en riktigt go ferie både på Skopelos o älsklingsön Skiathos, ha det så himla gott, jag vill säkert återse Skopelos och kanske jag också kommer mig till Skiathos någon gång, man ska aldrig säja aldrig  zqr2333222222
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

brit

Quote from: \"Tommy\"Vassego Brit, jag önskar er en riktigt go ferie både på Skopelos o älsklingsön Skiathos, ha det så himla gott, jag vill säkert återse Skopelos och kanske jag också kommer mig till Skiathos någon gång, man ska aldrig säja aldrig  zqr2333222222

Takk for gode ferieønsker. Har begyndt å glede meg til å hilse på gode venner, det er som å komme \"hjem\" både på Skopelos og Skiathos. Men det er noe ekstra med Skiathos siden det er der vi har vært mest.

Skiathos er også en fin øy å gå på Tommy, så det burde du forsøke. Det er fint å kombinere de to øyene, kanskje alle tre hvis du tar med Alonissos også. zqr2333222222

Tommy

Den räckan av öar är något som lurar i bakhuvet till nästa sommar Brit, får se hur det blir när våren är här igen  zqr2333222222
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...