Logg inn med Facebook eller Google!

Hellasforumets logo

Started by IngeS, 03. Jan 12, 18:46:26

Previous topic - Next topic

IngeS

Hvor er Hellasforumets logo? Kjennetegnet du kan finne på et bilvindu, reiseveskene, nøkkelringen, kaffekruset, jakkemerker (pins) o.i Ting som kan produseres på bestilling fra medlemmene og selges til dem til inntekt for forumets drift. Finnes ikke sier du. Er det virkelig sant at Hellasforumet er den eneste foreningen i Norge som ikke har egen logo?
Jeg har en ide! Sett i gang en konkurranse blant medlemmene om å utforme en egen logo for forumet. Var dette en god ide eller var den bare dum? Kom med kommentarer alle sammen.
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

IngeS

64 lesninger og ingen kommentarer. Da var altså ikke dette noen god ide som fenget forsamlingen
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Mixelite

Ideen var jo god, men som alle andre gode ideer, krever den at noen har rikelig tid, evne, interesse og kapasitet til å sette den ut i livet :)

JohnS

Jeg synes dette får være opp til Ole å vurdere, egentlig.   Hvis han ønsker innspill til logo, går jeg ut fra at han ber om det.  Hvis ikke, synes jeg ikke vi skal legge press på ham på dette.  Synes jeg!
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

Greece-Traveller

Lykken er ikke en stasjon du kommer til; det er en måte å reise på

Ole

Jeg syns det er en god ide å lage en logo. Imidlertid er jeg ganske kravstor når det gjelder slike ting  :) så utseende på en logo bør være ganske bra. Hvis noen vil lage en, så er det supert. Det å lage en logo krever en del datakunnskap, men hvis noen har den kunnskapen, så tas alle forslag imot med takk!

Tjorven

For noen år siden tilbød du å sende du ut "visittkort" til oss medlemmer for at vi kunne reklamere for Hellasforum, Ole. Har du slike enda? Jeg ba ikke om disse da, men nå kunne jeg godt tenkt meg det (sendt i oppkrav) hvis du har  :D Jeg skryter jo av Hellasforum over alt, og det hadde vært kjekt med noe mer håndfast å stukket i neven på folk   ;D enn bare preik i farta...
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Ja, jeg har flere. Send adressen din i en PM og jeg sender visittkortene. Hvor mange vil du ha?

Tjorven

There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Det er ikke kommet inn noen forslag på logo til forumet. Dermed har jeg tatt saken i egne hender og lekt meg litt med diverse muligheter for logo. Når jeg er helt ferdig vet jeg ikke, men det burde ikke ta så all for lang tid....

Anders

Har/hadde en ide om det der... men fikk det liksom ikke til :-) Venter i spenning på å se hva som kommer...

Ole

Nå er jeg bare en glad amatør på dette området (også), men jeg bruker i alle fall ikke flere titalls millioner på en logo. ;D Men kanskje blir det brukandes likevel...... Har vel omtrent bestemt meg nå hvordan det blir etter å ha laget 14 logoer. Bildet fra Symi som pryder toppen av alle sider i dag må dessverre vike, for det går ikke an å ha en logo på en slik bakgrunn.

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | Today at 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...