Logg inn med Facebook eller Google!

Hva liker du best i forumet?

Started by IngeS, 09. Oct 11, 16:21:56

Previous topic - Next topic

Hva liker du best i forumet?

Reiseskildringer
19 (1900%)
Praktiske reisetips og spørsmål
15 (1500%)
Fotokonkurransene
4 (400%)
Info om steder i Hellas
15 (1500%)
Hvor/ hva er dette?
1 (100%)
Baren
1 (100%)
Bildene
12 (1200%)
Diskutere smak og behag
2 (200%)
Info om flytting til Hellas
1 (100%)
Matoppskriftene
2 (200%)
Om seiling og båtliv
0 (0%)
Om øyhopping
5 (500%)
Gresk kultur
6 (600%)
Data, foto, lyd, mobil etc.
0 (0%)

Total Members Voted: 0

IngeS

Hver bruker kan avgi 3 -tre- stemmer.
Begrunn gjerne din stemmegivning
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Riitta

1 Reseskildringarna, för det är så intressant och roligt (morsamt) och läsa om andras upplevelser och meningar från olika ställen i Hellas :)
2 Fototävlingen är ju alltid spännande och det är så många fina bilder och titta på :)
3 Information från olika ställen! Om man vill besöka en ny ö så hittar man alltid information från stället och då är man bättre förberett :)

Sedan skulle jag vilja tillägga 2 saker till:

Alla trevliga medlemmarna som man har kontakt med här på forumet och har haft glädjen och få träffa live också :juble:
Julkalender har jag haft väldigt glädje av också :smurf:

Riitta

IngeS

Som Riitta setter jeg reiseskildringer og info om steder høyest. Men alle bilder i forumet setter jeg også høyt. De gir god info om steder og greske forhold forøvrig
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

kaka

Jeg kunne sagt omtrent det samme som Riitta og Inge om reiseskildringer, informasjon og bilder (de tre punktene jeg ga stemme), så da behøver jeg ikke si mer om det  ;).

Så kommer tilleggene mine: Etter å ha fartet litt rundt på FB, har jeg blitt enda mer glad i Hellasforum.
Her inne er tråder/informasjon systematisert slik at vi kan søke på steder eller emner når vi er ute etter noe spesielt.
På FB kommer alt bare hultertibulter. Snakk om forskjell !
- og, vil vi være i en tråd der temaene kan skiftes og blandes sånn hultertibult, så har vi jo baren  :D

Det er jo innholdet jeg liker best i Hellasforum, men jeg er veldig glad for måten forumet er oppbygd på også.

KariK

Anders

Har avgitt mine stemmer, så skal ikke si mer om det... annet enn at det er vanskelig å dele opp forumet og si at noe er så mye bedre enn noe annet... her kommer jo fantastiske innlegg og bidrag i alle mulige tråder!
For å si det på "ny-norsk"... "it's the perfect hangout for a greekfreak!"

Tjorven

Jeg får ikke stemt, siden musmarkøren ikke "virker" som den skal her på forumet, men samtykker med de andre   :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tommy

Diskussioner om olikheter och likheter ( tycke o smak  ) kan vara uppfriskande :)

Med tillägget att det också kan vara skönt att slippa vara så förbaskat seriös ibland  ;)  8)

Å så gillar jag att läsa vad gamla "forumkändisar" har för sig..............

Bilder är också skoj att titta på  ;D
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Sjøløve

Vanskelig å avgi stemmer her, siden jeg liker veldig mye på forumet like godt  ;D ;D

Jeg stemte på

Reiseskildringer - alltid fint å lese om andres forskjellige opplevelser.

Bildene - forumet er jo et oppkomme av utrolig mange flotte bilder

Om øyhopping - jeg er nok en litt rastløs sjel av og til som liker å farte rundt litt

Om jeg kunne valgt 3 alternativ til måtte det bli:  Info om steder - Praktiske reisetips og spørsmål - og så er det jo artig å diskutere litt smak og behag  ;D

Et flott forum er det iallefall - her får man svar på det meste som har relasjon til Hellas  ;D ;D


Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

IngeS

Jeg ventet at langt flere skulle stemme på hva de likte best i forumet. Den harde kjerne av "forumister" må da være større enn 24.
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Tjorven

Quote from: IngeS on 17. Oct 11, 12:35:29
Jeg ventet at langt flere skulle stemme på hva de likte best i forumet. Den harde kjerne av "forumister" må da være større enn 24.


Fikk etter hvert til å stemme jeg også. Apropos liten oppslutning, kanskje man skulle ha en "undersøkelse" hvor man kan avgi sin stemme over hvor ofte den enkelte er på forumet, om man da er aktiv eller kun er titter/leser, hva som skal til for at folk blir mer aktive, hva som hindrer/ "skremmer" de som ikke er aktive osv. Lurer jo litt på det selv, siden medlemstallet øker, mens aktiviteten er så som så. Dette er ikke ment for å tvinge noen til å bidra, men for å kartlegge hvordan og hvorfor folk bruker forumet.

Dette forslaget har jo ikke noe med denne undersøkelsen å gjøre, men ideen oppsto derav  ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

God ide, Tjorven. Så gjelder det bare å utforme spørsmålene sånn at ikke noen skremmes fra å svare ;)
For det er jo litt rart at der stadig vekk er så mange "besøkende" men relativt få som er aktive? Kanskje har "den harde kjernen" forumet oppe på skjermen hele dagen, eller kanskje det har noe med årstiden å gjøre? Er vel kanskje ikke på denne tiden de aller fleste bedriver planlegging av Hellasferier, så da blir det vel ikke så mange spørsmål og slikt heller?

Tjorven

Quote from: Anders on 17. Oct 11, 16:52:20
Er vel kanskje ikke på denne tiden de aller fleste bedriver planlegging av Hellasferier, så da blir det vel ikke så mange spørsmål og slikt heller?


Nei, men folk er jo innom da også, så hva appellerer eller ikke, uansett årstid?
Jeg er her daglig, så jeg logger meg ikke av heller  ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 29. Mar 24, 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...