Logg inn med Facebook eller Google!

Får ikke legge inn nye innlegg og bilder. Får denne errormeldingen.

Started by marjana, 06. Oct 11, 16:47:57

Previous topic - Next topic

marjana

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, support@one.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.
Glika i zoi

Svein~B

Jeg har også fått den noen ganger, gjerne etter først å ha ventet lenge når jeg har trykket på knappen for å legge til et innlegg. Som regel går det bra å bruke alt + pil mot venstre for å komme tilbake til der du skriver innlegget og prøve på nytt. Noen ganger har jeg måtte skrive på nytt. Derfor har jeg gjort til en vane at så fort det går tid fra jeg trykket på 'Legg til innlegg' uten at det skjer noe, er jeg rask og markerer teksten, kopierer den (ctrl + C), sånn at hvis jeg må legge inn teksten på nytt, kan jeg bare lime inn (ctrl + V).
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

kaka

Dette kjenner jeg igjen.
Har vært temmelig oppgitt mange ganger, - særlig når jeg har glemt å kopiere teksten før jeg trykker "legg inn".

Trodde til slutt det var min maskin som begynner å bli sliten, men kanskje ikke likevel.
KariK

Anders

Noen melding om server-feil har jeg ikke fått, men det tar iallfall lang tid å legge ut bilder når de er innimellom tekst... oppimot fem minutter på mitt siste innlegg. Så da kanskje man blir "timet-out", dvs nettleseren "gidder" ikke vente lengre på svar og gir en standard feilmelding om server-feil?

Diddi

Har heller ikke fått noen feilmelding,men sist jeg skulle legge ut bilder stod markøren bare og ruuuullet......gjorde bildene mindre,da gikk det raskere. Har lagt ut bilder på denne nye siden tidligere,uten at det har tatt så lang tid. Virker som det skjedd ett eller annet. En liten infeksjon kanskje?
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

Anders

 ;D Sikkert noe sånt. Kanskje bare en sånn mild internetfluensa... Vi får vente til sjefen kommer hjem ("det ska bli andre boller når papen kjem heim...")  ;D ;D ;D

Ole


Tjorven

Puh, befriende å høre (misforstå meg rett) at andre også har samme problem, selv om det er jæ..... irriterende. Har jo sutra litt om dette m.m i baren, og trodde selvfølgelig det var jeg som ikke var datakyndig nok og gjorde feil igjen. Håper dettte ordner seg snart, uten at det blir storjobb for Ole   :-\
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Og der fikk jeg Internal Server Error-meldingen, jeg også... enten er det noe med mengden/antall bilder, eller så er det blandingen av bilder og ord som ikke faller i helt god jord... får prøve å begrense meg litt da  :-X

Anders

Ble ikke noe klokere av å halvere innlegget... det var sånn likelig fordelt mellom ord og bilder...

Ole

Feilmeldingen har jeg aldri fått, men jeg har opplevd at det går sakte å laste opp bilder. Jeg har prøvd å åpne en ny fane mens bildene lastes opp, og det har da vist seg at de allerede er lastet opp, og at jeg kan lukke fanen uten at opplastingen er "ferdig" (noe den altså er likevel).

Anders

Ah... du mener at du går inn på forumet i en annen fane og "ser på " hva du har gjort i den første?

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...