Logg inn med Facebook eller Google!

Velkommen tilbake til Hellasforum!

Started by Ole, 27. Aug 11, 20:45:31

Previous topic - Next topic

Ole

Da er sidene oppe og går igjen!  :)

Ta deg en rundtur og utforsk, og forhåpentligvis går du deg ikke bort! Det meste skulle være bra gjenkjennelig.

Her laget noen tråder med tips og triks:
Avstemninger med poeng
Profilen din
Liker
Bruk av billedgalleriet
Bilder mellom tekst i innlegg
Sette inn videoer i forumet
Utvid skrivefelt
Bruk skiftenøkkel til å redigere innlegg
Navigere mellom sider i tråder med mange sider
PM til flere
Bokmerker
Mouseover-hurtigvisning
Hurtigsvar
Statistikk
Tagger

"Tips & triks" ligger under "Om forumet": http://hellasforum.net/index.php?board=111.0

Test ut! Den gamle testetråden ligger her: http://hellasforum.net/index.php?topic=80.0

Mange av de gamle vedleggene (bilder) til tråder vises som linker. Det er det ikke noe å gjøre med. Alle nye vedlegg vises som bilder på vanlig måte.

Billedgalleriet er helt nytt. Legg bilder i underkategoriene, ikke i hovedkategoriene. Er det noen kategorier vi burde ha med i tillegg til de som allerde er opprettet? Gi beskjed!

Jeg har lagt inn avatarer på alle som har mer enn 50 innlegg. Hvis du mangler avatar, så legg gjerne inn en ny. Jeg har alle gamle avatarer lagret, så ta kontakt hvis du trenger den. Jeg har også lagt til noen Hellas-avatarer i avatargalleriet som dere kan bruke. Avatar velger dere under "Forumprofil" i profilen deres.

Klokke og språk stiller du i profilen din.

Jeg har fortsatt noe å overføre fra det gamle forumet, bl.a. oppskrifter, men det kommer forhåpentligvis utover høsten.

Det er umulig for meg å teste ut alle mulige varianter av bruk, så gi gjerne en tilbakemelding hvis det er noe som ikke virker.
Er det f.eks. noe du ikke har tilgang til, men som du syns du burde ha tilgang til, så rop ut!

Lykke til!

kaka

Mange takk, Ole!  :)
Dette er vi mange som har ventet på, og gledet oss til!

Takk for all jobben du har gjort!

Nå er det bare å søke seg rundt, og gjøre seg kjent her inne, så blir det nok litt livigjen, etterhvert  :D
KariK

Ole

Takk for det, kaka! :) Det er sikkert lurt å kikke litt rundt, ja, for det er noen nye ting her. Teste kan man gjøre her: http://hellasforum.net/index.php?topic=80.0

Kjedelig at det ble sirup akkurat kl. 21, men håper det bedrer seg....

Annlaug

Gratulerer med nytt Forum:)) Har ventet i spenning og dette ser bra ut. Men er utrolig tregt i kveld. Gleder meg til å teste ut de nye funksjonene

Ole

Får virkelig håpe det er serveren som er treg....er det ikke det, så blir det mer nedetid. Huffda! :-[

Annlaug

Hvem er Online linken i hjørne nederst til høyre er delvis skult Kun høytalersymbolet vises . Og  listen er tom så "ongen" er online

Ole

Annlaug: Prøv chatten nede igen nå. Nå vises det hvem som er online. Vet ikke hvorfor den er skjult, for det er den ikke her. Hvor stor er skjermen din?

Anders

Her var en del nytt å gjøre seg kjent med, ja... og du er sikkert ute etter reaksjoner og erfaringer, Ole?
Håper det er server-feil at det går i sirup... resten vil eg bruke litt tid på :-)
Må vel lære seg både det ene og det andre før ting sitter. Uansett er det bare bra at forumet er oppe og går igjen :-)
Applaus og takksigelser for det... var litt lei av "hybel-livet" på FB!

Niaas

Oj oj, spennende! Må nok titte litt mere rundt i morgen og gjøre meg kjent! Men godt å ha forumet oppe igjen! Takk Ole, for all jobben du har gjort!!
Now, I have decided, I am Olymbitic.
Because I, myself am iron, and your place, magnetic!

xristina

Gratulerer med "nytt forum", Ole! Ser bra ut! Sirup - ja, men det kommer seg håper jeg. Ikke helt iPad-tilpasset, men det funker!  ;)

brit

Flott å være tilbake igjen! Har ventet og ventet.....men tusen takk Ole for at du gjør dette for oss. Sier som Anders  at Facebook var liksom ikke det samme nei. Må nok bruke tid på dette nye.....akkurat nå er jeg veldig travel.....snart, veldig snart Skiathos!!

kari

Da er jeg ute og vandrer på nye stier, men mye er også kjent ser jeg. Sånn umiddelbart synes jeg ting virker logisk, og etter litt fram og tilbake her inne tror jeg dette skal så veldig bra. Som andre nevner kanskje litt tregt, men det får vi tro kommer jeg.

Ellers er det bare tredager til vi drar til Hellas- onsdagsmorgen drar vi til athen, med videre tur til naxos og paros. 8)
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...