Logg inn med Facebook eller Google!

Rosenborg på Naxos

Started by kari, 18. Aug 10, 07:56:43

Previous topic - Next topic

kari

Gubben og jeg satt i går kveld, meget fornøyde etter Rosenborgs seier over FC København i Champions league.

Tirsdagen til uka setter vi nesa mot Hellas og mest sannsynlig Naxos.

Onsdagen til uka er det retturkamp mellom RBK og FC København.
Denne vil vi VELDIG gjerne se.

Noen som veit om det er noen mulighet for at denne kampeen kan vises på en bar eller noe på Naxos? Kanskje Anders kan ha et tips. Han er jo en Naxos-kjenner.

Det hadde jo vært toppers og sittet på Naxos å se RBK banker København i København. Skikkelig Ole Brum (ja takk begge deler)........... eller kanskje ett kinderegg.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Anders

Prøv Prime nede på havnepromenaden. De viser ofte fotball. Og de har flere skjermer og kan vise ulike kamper. Stort sett annonserer de på skilt/kritt-tavle i god tid på forhånd også. Jeg har selv sett Rosenborg der ett par ganger. Og hvis du spør i baren kan det jo hende at de bytter litt om på sendeprogrammet :-)
Ta Katso ved siden av kirken på \"skveren\" viser også fotball, men er kanskje mer opptatt av de greske lagene?
Og gratulerer med seieren, forresten. Hadde vært gøy å se Rosenborg i CL igjen!

kari

Takk for svar Anders. Jeg visste at jeg kunne stole på deg.

Da går jeg innom Prime på dagen på onsdagen for å høre om de skal vise kampen, og håper at det påvirker kampvalget den kvelden.

Og når Rosenborg har vunnet.......... da skal jeg kjøpe meg en stooooor ouzo for å feire seieren.

Jeg har gode fotballminner fra Hellass allerede, og tar gjerne med meg flere. Vi var i Hellas, nærmere bestemt på Milos, da Hellas vant fotball EM i 2004. Ikke sikkert at Hellas generelt vil feire like hardt dersom Rosenborg vinner på onsdag, men jeg skal i alle fall feire.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

brit

Håper Rosenborg vinner!!!
Har sett Rosenborg mot greske lag i CL et par ganger på Skiathos...gøy!

Anders

Quote from: \"kari\"Takk for svar Anders. Jeg visste at jeg kunne stole på deg.

Da går jeg innom Prime på dagen på onsdagen for å høre om de skal vise kampen, og håper at det påvirker kampvalget den kvelden.

Og når Rosenborg har vunnet.......... da skal jeg kjøpe meg en stooooor ouzo for å feire seieren.

Jeg har gode fotballminner fra Hellass allerede, og tar gjerne med meg flere. Vi var i Hellas, nærmere bestemt på Milos, da Hellas vant fotball EM i 2004. Ikke sikkert at Hellas generelt vil feire like hardt dersom Rosenborg vinner på onsdag, men jeg skal i alle fall feire.

Bare hyggelig... håper det hjelper, da! :-)
For ett par år siden viste de faktisk TRE ulike kamper samtidig uti \"teltet\"... så det ble litt kaotisk.Men de vet å lokke skandinaviske kunder, så akkurat denne kampen burde være et must for Prime. Ellers har de også skjerm(er) inne i baren.
Håper det blir ouzo da :-)

kari

Ouzo kan brukes ti alt veit du............ også ved skuffelser hvis det skulle bli overskya en dag.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Tjorven

Jeg har også sett Rosenborg-kamper i Hellas. Glemmer aldri på Paros, da RBK banka Olympiakos eller Panakinaikos (husker ikke i farta   :colors:  mange år siden) Men de vant 3-0 og jeg jubla. Grekerne på tavernaen tok det fint, og etterpå ble vi invitert til å spise middag med eierne, så det ble dobbel moro  :D

Håper jeg får sett den kampen i Parga også, jeg skal iallfall forhøre meg. Så da får vi ta en ouzo-skål \"sammen\" Kari, fra hver vår Hellaskant. Kommer til Parga mandag kveld, Torill og jeg   :flower:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Lurer på om de sitter på Prime nå... kan bli behov for noen Ouzo, etter hva som er vist i førsteomgang!

Anders

Blir nok noen trøste-Ouzo\'s... smaker like bra, egentlig...

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...