Logg inn med Facebook eller Google!

Karpathos, her kommer jeg!

Started by maxine, 07. Jul 07, 18:01:55

Previous topic - Next topic

Riitta

Det brukar bli så att själen stannar mycket längre kvar på Hellas än kroppen zxzaxxxxxxxxxx

Riitta

effie

Det høres ut som dere har hatt en perfekt ferie! Og fint at mamma og Vasilis med jentene har det bra!

Yiota med matforgiftning.... er det min Yiota du snakker om da? Hun som jobbet hos mamma ifjor??? Stakkars Tweetien min, hvis hun havnet på sykehus! Hun og Tanya (som også har jobbet hos mamma før) er min sønns favorittdamer på Karpathos zwwhhhhaaaxx

Jeg håper inderlig vi får flybilletter til den 19. august, og gjerne litt rimeligere enn de er nå.... cxsdfafdddddd
effie - mammaen min har grodd fast på Karpathos:-)

maxine

Joda, det er vår alles Yiota det er snakk om ...
vi lette henne opp på det stedet hun jobber på for tiden, husker ikke navnet, men det er lenger bort fra byen, noen hundre meter forbi Pelagos, der løp hun rundt som alltid og var proff og herlig blant alle turistene, vi spiste der og avtalte å møtes på Seaside den neste dag.
Da vi kom til Seaside, kom Glykeria bort til oss og fortalte at Yiota hadde ringt for å si at hun ble forsinket, fordi hun hadde blitt matforgiftet kvelden før av is! Det var en helt vanlig fabrikert is, men ved midnattstid hadde hun blitt så dårlig at hun hadde vært på sykehuset og fått intravenøst. Men som den jenta hun er, var hun fullt oppegående ved 15-tiden dagen derpå og hadde tenkt seg på jobb til kvelden!
Håper det ordner seg for dere med turen, vet at dere er savnet der nede ...  men det ser jo mørkt ut med det været vi har her for tiden, folk overnatter vel på Gardermoen nå bare for å være først i køen.
Spørs om det ikke kunne lønne seg å kikke på billige turer til Athen og Olympus derfra til Karpathos - skader ikke å sjekke vettu ... uten at jeg aner hva det koster - men min søster og svoger klarte å finne en rimelig reise slik på sensommeren i fjor.

Mikke

.....tilläggas bör att denna lovbesjungna  Yiota ävenså sjunger ibland på Pelagos, samt att jag fått nöjet att rita henne ett litet visitkort för flera år sen, när hon jobbade åt Thanasis på MotoCarpathos....en härrrlig tjej !!!
Mikke
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

maxine

Jepp!
Hun fikk overlevert film og bilder av seg selv i fri utfoldelse fra i fjor ...
og hun synger skikkelig bra også!
Jeg nyter opptakene fra i fjor, og i år har jeg altså minst to timer med bouzoki og hvit gitar på tape ... ser vinteren lyst i møte ... Ouzo har vi også!

maxine

Det visittkortet har jeg her i skuffen!
Det er minsann en liten verden vi lever i.

Ingrid

Quote from: \"Mikke\".....tilläggas bör att denna lovbesjungna  Yiota ävenså sjunger ibland på Pelagos, samt att jag fått nöjet att rita henne ett litet visitkort för flera år sen, när hon jobbade åt Thanasis på MotoCarpathos....en härrrlig tjej !!!
Mikke

Ja det er henne Yiota ja... husker henne godt fra Pelagos i fjor høst. Synes hun var veldig flink til å synge  zxzax håper hun er der nå i høstferien også. Og så serverte hun på Seaside på dagtid.

Mikke

...jaha...det var som busen !!! Det kortet blev kanske en aning för snabbt nedkladdat, men om jag minns rätt så sitter hon på en motorcykel och ser cool ut... :D
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...