Logg inn med Facebook eller Google!

Medlemmer av forumet på Samos

Started by IngeS, 18. Jun 11, 19:41:08

Previous topic - Next topic

Tommy

Hälsa de tu så mycket från skånelandet som idag drabbats av den första riktiga sommarvärmen  8)

Å ha det så gött i stugan framåt aftonen  :)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

bengalow

Jag fick lägga av mig t-skjortan - det var för varmt (+26º i skuggan!!!) Hoppas ni har det gott i er värme!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Tjorven

Hils Riitta og Leif så mye fra meg, og ha en koselig aften alle sammen  :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

IngeS

Så er den korte ferieturen til Riitta og Leif snart over. De reiser hjem via Berlin i dag. Takk til dere begge for hyggelige dager, og velkommen tilbake

Samossun og hennes mann kom til Pythagorion lørdag. Sammen med dem skal jeg besøke Kalymnos og Telendos for første gang. Gleder meg.
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

eijukka

Hyggelig rejse till Kalymnos og Telendos! Fint!!!

filhellener

Quote from: IngeS on 28. May 12, 06:41:32
Så er den korte ferieturen til Riitta og Leif snart over. De reiser hjem via Berlin i dag. Takk til dere begge for hyggelige dager, og velkommen tilbake

Samossun og hennes mann kom til Pythagorion lørdag. Sammen med dem skal jeg besøke Kalymnos og Telendos for første gang. Gleder meg.


God tur, Inge  :)  - alltid trivelig å besøke nye øyer  :) 

Jeg tok en billig uspes og er på Samos nå  :) 
- hadde tenkt å foreslå en prat /spandere en lunch på deg, men forstår at du er opptatt med venner og reiser bort nå  :)  - så det får bli neste gang  :vinke:
Kari

IngeS

Må frem med denne tråden igjen. To forumister har meldt sin ankomst 27. august. Velkommen sisi og tjorven
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Sisi


Tjorven

Takk for det, Inge. Det blir bare en snarvisitt før vi drar videre dagen etter, men håper vi treffes utpå ettermiddagen  :)  Blir spennende å se hvor mye Pythagorion har forandra seg på ca 30 år  ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

IngeS

Da var et par hyggelige timer på Summertime bar med Sisi og Tjorven tilendebragt. Et meget trivelig bekjentskap begge to. Praten falt svært lett om Hellas, forholdene der og om forumet. Takk for denne gang og god tur videre. Ta dere bedre tid her neste gang så skal jeg legge opp til fine opplevelser.

Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

IngeS

Da har jeg tatt avskjed med Sisi og Tjorven. I morgen tidlig drar de med båt til Patmos og videre til Leros. Derfra går ferden til Lipsi og Fourni før de reiser via Samos og hjem et stykke ut i september.
God tur og god fornøyelse videre.
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Tjorven

Takk for sist, Inge  :)  Det var veldig trivelig å treffe deg også, og tida flyr i godt selskap  ;D 
Vi hadde tenkt å stikke innom Summertime på vei til middag kvelden før hjemreisa også, men beina vår streika. Vi hadde jo en del shopping å gjøre unna, men den biten tok myyyyye lenger tid enn planlagt  :-[  Da vi kom tilbake til Patras, var beina våre (og vi) helt utslåtte etter flere timers trasking.
Vi hadde gleda oss til å spise på Iliad (eller heter tavernen Ilias?) siste kveld i Hellas, men måtte dessverre melde pass  :'(  Istedet ble det den andre tavernaen i gata "vår", på motsatt side av Afrodite. Koselig sted det også, men vi vet iallfall hvor vi finner favoritten om eller neste gang vi er i Pythagorion  ;D  Den countrystyle chicken du anbefalt var aldeles nyyyyyydelig  :-* og det var kleftikoen til Sisi også! Tusen takk for tipset!
Ønsker deg en fin høst på Samos, og her hjemme koser jeg meg med boka di  :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...