Logg inn med Facebook eller Google!

.... og jeg som ikke trodde....

Started by Turid, 26. Jul 08, 08:43:15

Previous topic - Next topic

Turid

I år trodde jeg vikelig ikke at jeg skulle komme til Hellas i det heletatt. Etter at jeg ble skilt har liksom økonomien vært så rar ;) og jeg har tenkt at nå får vi roe ned litt og ta litt billig ferie. Derfor har jeg vært i Sverige en uke med ungene og ellers har vi feriert en uke her hjemme.

Lengselen etter Hellas er jo der konstant uansett økonomi og fornuft, og nå skulle jeg jo ha en uke ferie uten barn også..... Jeg fant meg plutselig sittende relativt ofte på nettet letende etter rimelige restplasser. Det gikk flere dager uten at jeg fant noe som var billig nok og/eller fristende nok, men SÅ! plutselig på torsdag, en uke til Halkidiki, spesifisert bosted med havutsikt, aircondisjon, brukbar standart og greier og greier i Atythos. Prisen var veldig grei og gjett om jeg var rask på labben og fikk bestillt!!

Det ble et par hektiske dager med reiseforberedelser og om tjue minutter reiser vi hjemmefra og opp til Gardermoen, har jo med meg \"passende\" reisefølge må vite ;). Reisefølget har aldri vært i Hellas før så jeg gleder meg veldig til å vise fram det flotte landet. Nå er vel ikke Halkidiki så veldig spennede, men Atythos er en fin landsby har jeg latt meg fortelle fra mange hold, så jeg tenker det kan passe bra for en ukes avslappning. Vi gleder oss!!
Det er etter regn at fuglene synger!

Mixelite

Nææh, så flott Turid! Ha en kjempefin tur! Atythos er en nydelig, liten landsby!

Magnolia

Jeg unner deg virkelig denne ferien Turid. Kos deg masse. Dette kan virkelig bli ferien med stor F!
Mange ganger er det slike impulsive innfall som bli de mest vellykkede. :)
Kanskje er du allerede på vei mot Gardermoen, men mange gode tanker følger deg på ferden. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Anders

Ja. Hyggelig når slike ting skjer. Så får vi vente på en liten \"rapport\" om en uke (aller helst noen \"drypp\" innimellom :-) )

Ole

Dette var hyggelig! God tur Turid!  :cheers:

Riitta

Härligt att du kom iväg i sommar också :cheers: Hoppas \"reseföljet uppskattar Hellas\" Ha en jättefin tur :drunken:

Riitta

Torill

Du er vel allerede på vei Turid,men riktig god tur likevel!!! :flower: Flott at det ordnet seg :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

brit

Nå først leste jeg dette...lørdag ettermiddag.....men når du kommer hjem kan du jo lese at jeg ønsket deg en herlig tur til Hellas! :flower:  :flower:

Tjorven

Å du store mirakel, så glad jeg er på dine vegne, Turid :) :) :) Jeg vet jo at du hadde SÅ lyst på en Hellastur, og så ordna det seg likevel. Det har du sannelig fortjent   :cheers:  

Så ikke innlegget ditt før nå - sommeren er kommet til Trøndelag og, sjø - men ønsker deg en KJEMPEFERIE, og så herlig at du har noen å dele den med  :flower:

Kos deg i langdrag, gooooood klem  :faroah:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Liv

Så flott at du kom deg avgårde Turid!
 :cheers:

\"Snakkes\" når du er tilbake. :-)


Katta

Litt for sent til å ønske deg god tur, men syns det var kjempe koselig å lese at du hadde fått deg en Hellas tur. Kos dere!

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...