Logg inn med Facebook eller Google!

Chios 2008

Started by Lia, 13. Jan 08, 17:51:20

Previous topic - Next topic

Lia

Og da er ferieturen i 2008 bestilt. Denne gangen går turen til Karfas på Chios. Håper det blir en fin tur dit i august.

Barbro

Du kommer ikke til å angre på det valget :flower: ,Chios er ei flott og utrolig mangfoldig øy. Gled deg :flower: ..
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Lia

Ja vi ser at det er mange her inne som har vært på Chios og det ser ut som mange har hatt det fint der nede. Får sikkert en fin tur dit. Vi gleder oss.

Roger

Den turen kommer til å bli fin. Chios kan anbefales på det varmeste! Karfas-området er  familievennlig . God tur!!!
Roger

redefine

Vi reiser til Karfas om 5 uker. Har ikke vært på Chios før så jeg er veldig spent. Bildene av øya og ikke minst hotellet (Erytha) ser fantastisk ut.



Katta

Gratulerer med godt valg av ferieøy! Håper at dere leier dere mopeder eller bil, slik at dere får se mere av den fantastiske øya.

Mixelite

Quote from: \"Katta\"Gratulerer med godt valg av ferieøy! Håper at dere leier dere mopeder eller bil, slik at dere får se mere av den fantastiske øya.

Tiltredes! For den som ikke liker å kjøre bil/moped, går det også an å hive seg på en guidet tur og få litt informasjon samtidig som man ser seg rundt. Eller ta en guidet tur først og så leie bil og reise rundt på egenhånd etterpå. Uansett er Chios verdt både ett, to, tre eller uendelig mange besøk for å få med seg alt  :cheers:

operafantomet

Hvor finner man de guidede turene? Er det på hotellene? Turistkontorer?

Νομιζω ειναι τα φαρμακα μου παιρνω...

Mixelite

Quote from: \"operafantomet\"Hvor finner man de guidede turene? Er det på hotellene? Turistkontorer?

Tja. Du kan f.eks kontakte Hellaswings og melde deg på de guidede turene med Helge. Han er et oppkomme av kunnskap om øya.

Ellers vet jeg at kommunen har hatt guidede turer på sommeren. Skalvisee om jeg finner dem igjen, joda:

http://www.travel-to-chios.com/page.php?page_id=92

Jeg garanterer ikke at det forstatt er slik, men jeg mener jeg så reklame for det i fjor iallfall! Ellers har vel alle reisebyråene på øya guidede turer, men vil du ha det på norsk, anbefaler jeg Helge på det varmeste!

operafantomet

Quote from: \"Mixelite\"
Quote from: \"operafantomet\"Hvor finner man de guidede turene? Er det på hotellene? Turistkontorer?

Tja. Du kan f.eks kontakte Hellaswings og melde deg på de guidede turene med Helge. Han er et oppkomme av kunnskap om øya.

Ellers vet jeg at kommunen har hatt guidede turer på sommeren. Skalvisee om jeg finner dem igjen, joda:

http://www.travel-to-chios.com/page.php?page_id=92

Jeg garanterer ikke at det forstatt er slik, men jeg mener jeg så reklame for det i fjor iallfall! Ellers har vel alle reisebyråene på øya guidede turer, men vil du ha det på norsk, anbefaler jeg Helge på det varmeste!
Tusen takk!! Dette var flott. Skal sjekke de overnevnte forslagene.

Νομιζω ειναι τα φαρμακα μου παιρνω...

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...