Logg inn med Facebook eller Google!

Hva har skjedd med forumet vårt......

Started by brit, 17. Nov 09, 08:13:44

Previous topic - Next topic

brit

Liv:
Jeg kjenner at jeg rett og slett blir lei av nok en diskusjon om hva som skjer med forumet og hvor det blir av folk.
Jeg er ikke så sikker på om forumet er tjent med at vi hele tida gjennomanalyserer hvorfor det er stille perioder,hvor folk blir av etc...etc..

Huffda!
Var ikke min mening å starte noen form for analyse......var bare et utrykk for at  jeg savnet litt mere liv og aktivitet......og kanskje jeg savner noen av \"vennegjengen\" også.....

Tjorven

Koko, her er iallfall jeg tilbake  :clown:  etter ca 2 ukers (ufrivillig) fravær. Godt å være hjemme igjen, og tilbake på Hellasforum  :cheers:  Stikker jo vanligvis innom daglig, og regner med å fortsette med det.

Har også lurt på om Face Book har \"tatt\" mange medlemmer, (men meg får de ikke med det første ;) ) Er det forresten sånn at det er en egen Forum-side på FB som folk bruker istedet for denne, eller er hele forumet lagt ut på FB?
Spør sikkert dumt nå, men vet ikke hvordan det funker, og om det i tilfelle har noen innvirkning på forumet  :alien:
There are no strangers, only friends we haven't met.

brit

Det er en egen gruppe for Hellasforum på facebook,......men det tror jeg ikke har noe med saken å gjøre.

Hyggelig å ha deg på plass igjen Tjorven! :flower:

Liv

Hyggelig å se deg Tjorven.  :flower:

Jeg tror ikke du skal være redd for at Facebook ødelegger for forumet.
Det er to vidt forskjellige ting, syns jeg.
Facebook er i hvertfall en måte for meg å holde kontakten med familie i inn og utland, venner og kolleger, det er jo ikke alle som er grekofile og melder seg inn i et forum.Fint å ha et \'\'pludrested\'\' med de også. Noen  venner her fra forumet har jeg også som venner der.
Men her på forumet er jeg blant likesinnende med felles Hellasinteresse, noe helt unikt!
Jeg tror også som Brit at forumgruppen på Facebook ikke er utslagsgivende for om folk er aktive her eller ikke.

MaFi

Jeg tipper det blir mer aktivitet utover vinteren når folk begynner å planlegge og glede seg til neste Hellastur, eller er nyss hjemkommet og har masse inntrykk å dele...? Vi har sett før at aktiviteten går i bølgedaler... opp og ned - og opp igjen!
 :blackeye:

Liv

Quote from: \"brit\"Liv:
Jeg kjenner at jeg rett og slett blir lei av nok en diskusjon om hva som skjer med forumet og hvor det blir av folk.
Jeg er ikke så sikker på om forumet er tjent med at vi hele tida gjennomanalyserer hvorfor det er stille perioder,hvor folk blir av etc...etc..

Huffda!
Var ikke min mening å starte noen form for analyse......var bare et utrykk for at  jeg savnet litt mere liv og aktivitet......og kanskje jeg savner noen av \"vennegjengen\" også.....



Innlegget mitt var ikke direkte et svar til deg Brit,men generelt.. Jeg skjønner deg. :-) Men jeg så for meg en ny lang diskusjon, som jeg syns vi har hatt flere ganger om dette temaet. Jeg tror vi bare må godta at i perioder er det mindre aktivitet.

Tjorven

Det var da godt å høre (ang FB, mener jeg) Takk for svar, og hyggelig å se dere også, Brit og Liv  :bom:  
Jeg tror nok også forumaktiviteten tar seg opp etter hvert, det er forhåpentligvis bare november som er litt kjedelig generelt...
Og jeg gleder meg iallfall til julekalenderen  :bounce:  :drunken:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Liv

Quote from: \"Pjokken\"
Quote from: \"brit\"For en stund siden fikk vi kritikk for at det bare var noen få (vennegjeng) som var aktive og på en måte ikke slapp nye brukere til!
Men hvor er det blitt av oss???
\"Vennegjengen\" er blitt veeeeldig stille og aktiviteten har dabbet mye av.
Hva skjer?
Har facebook overtatt?

Jeg bare spør?

Ja kanskje er det slik at denne \"vennegjengen\" har sett seg lei på den kritikken som kom tidligere, og rett og slett bare stikker innom forumet en gang i blandt, å ikke slik som før, skaper aktivitet i forumet hver eneste dag.
Kanskje er det sånn at stor aktivitet i baren, skaper stor aktivitet i de andre trådene også..... men hva vet vel jeg.. men tanken er der.

Hold på den tanken du Pjokken...for det er nok noe i det.

eijukka

Quote from: \"Tommy\"Människor komma, människor gå
men Hellasforum, det bestå :-)

BRAVO igen Tommy :cheers: !
Jag läser nästan varje dag nya inlägg men på grund av vissa problem med språket har jag inte lust att SKRIVA här så mycket. Men \"med i andan\" i varje
fall!!
Nu till bastu! Det är ju lördagskväll i Finland!
Hej på er!
Eija

Riitta


eijukka

KIITOS kyllä, mutta kohtuudella ettei paineet nouse liikaa!!!!
TREVLIG KVÄLL!

kaka

Quote from: \"ROLLE\"Man vill ju ej avskriva sej sina upplevelser med det samma, utan ha dem kvar för sig själv o vänta med dem tills den stunden kommer då man har placerat upplevelserna på rätta platser i minnet ? Vänta bara på då temperaturen sjunker mera under noll o folk tänder brasorna så begynner de nog skiva igen !?

-Tenk om jeg hadde vært så\"økonomisk\", Rolle. Da hadde jeg hatt masse bilder igjen som jeg kunne lagt ut i den aller tyngste og mørkeste tiden, og vekket opp lyse varme minner fra i sommer.
Istedet er jeg så ivrig at jeg \"spiser opp godteposen med en gang\".  (Og jeg som forsøkte å lære barna til å spare litt /ikke ta alt på en gang, for da kan de bli kvalme! - og all moroa er brukt opp)

- Håper mange andre har spart på godterposene sine, og vil dele litt med oss andre i mørketida. Jeg behøver ikke smake, kan nøye meg med å se. Jeg kan  likevel få fram luktene og lydene i mitt indre.
KariK

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...