Logg inn med Facebook eller Google!

Hva har skjedd med forumet vårt......

Started by brit, 17. Nov 09, 08:13:44

Previous topic - Next topic

brit

Ole jobber og jobber med forumet til glede for oss som er brukere.
Han er og blir et unikum og legger ned utrolig mye tid og krefter på dette.
Min hverdag hadde ikke blitt den samme uten Hellasforum.net.
Når lengselen etter sol og sommer og mitt elskede Hellas blir for sterk er det bare å logge inn og nyte bilder,kommentarer , musikk osv.osv.....

For en stund siden fikk vi kritikk for at det bare var noen få (vennegjeng) som var aktive og på en måte ikke slapp nye brukere til!
Men hvor er det blitt av oss???
\"Vennegjengen\" er blitt veeeeldig stille og aktiviteten har dabbet mye av.
Hva skjer?
Har facebook overtatt?

Jeg bare spør?

ROLLE

Hoppas du oroar dej onödigt va gäller minskningen av skriverierna hos Hellas net. Det kan bero på så många orsaker ? En orsak kanske är att medlemmarna ej ännu har kommit över chocken med mörker och kyla efter allt de upplevt i Grekland detta år. Man vill ju ej avskriva sej sina upplevelser med det samma, utan ha dem kvar för sig själv o vänta med dem tills den stunden kommer då man har placerat upplevelserna på rätta platser i minnet ? Vänta bara på då temperaturen sjunker mera under noll o folk tänder brasorna så begynner de nog skiva igen !?

Thera

Ja, hvor har det blitt av dere? Jeg har vært uten internett veldig lenge, og ga for lenge siden opp å prøve å oppdatere meg her. Nå er jeg back on track og stikker innom forumet av og til. Veldig stille her ja.. Håper det blir mer aktivitet igjen snart :)
..Don`t dream your life, live your dreams..

kaka

Det tar seg nok opp igjen skal du se, Brit. Nå er både bilder og avatarere tilbake, og da kjenner jeg meg litt mer hjemme igjen.
Ingen facebook for meg, ihvertfall.
Kanskje får vi snart ny bar også, og kan sludre litt, innimellom innlegg i andre tråder. I dette nitriste novemberværet kan det hende det blir lett å ty til barbesøk, når vi savner annet \"påfyll\". :wynar:
KariK

Anders

Jeg er innom hver dag... mange ganger hver dag... men har ikke så mye å bidra med på denne årstiden :-) Har kommet til at jeg misliker November mer enn restskatt, så det forteller vel sitt!
Men jeg er bare et klikk ifra å bestille meg påsketur til Hellas... kanskje det er noe å snakke om?
Eller er det sånn at \"alle andre\" skal starte tråder og diskusjoner, slik at man kan hive seg på?
Hva med deg Thera? Du tilbrakte jo sommeren på Santo... du må da ha et lass med inntrykk og meninger du kan komme med? Mange hverdags-erfaringer som vi andre har lyst til å høre om? Gikk bussene som de skulle? Er lokalpolitikere upopulære? Betaler de eiendomsskatt? Feie-avgift??? Hva syns egentlig de fastboende om alle disse crazy turistene som kommer hvert år for å bli solbrent?

Facebook har ikke overtatt, brit... iallfall ikke for min del. Syns faktisk det er pinlig dårlig, det der... regner med at FB blir erstattet av noe bedre og mer brukerstyrt innen tre-fire år.

Men ellers? Det er jo November... mørkt og vått og grått... tilogmed en \"slenger\" som meg har ett og annet å foreta seg som virker ørlite mer \"bærekraftigt\" enn å være på nettet... jeg holder på å digitalisere vinylsamlingen... jeg rydder i kjelleren... jeg er invitert i gull-bryllup... jeg er invitert i ettårsdag... snart må man henge opp julestjerna i vinduet... og jeg lengter etter Hellas og planlegger mange og lange reiser dit... næ, jeg har ikke sluttet å bruke forumet i det hele tatt, jeg!

Pjokken

Quote from: \"brit\"For en stund siden fikk vi kritikk for at det bare var noen få (vennegjeng) som var aktive og på en måte ikke slapp nye brukere til!
Men hvor er det blitt av oss???
\"Vennegjengen\" er blitt veeeeldig stille og aktiviteten har dabbet mye av.
Hva skjer?
Har facebook overtatt?

Jeg bare spør?

Ja kanskje er det slik at denne \"vennegjengen\" har sett seg lei på den kritikken som kom tidligere, og rett og slett bare stikker innom forumet en gang i blandt, å ikke slik som før, skaper aktivitet i forumet hver eneste dag.
Kanskje er det sånn at stor aktivitet i baren, skaper stor aktivitet i de andre trådene også..... men hva vet vel jeg.. men tanken er der.

Tommy

Människor komma, människor gå
men Hellasforum, det bestå :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

brit

Quote from: \"Tommy\"Människor komma, människor gå
men Hellasforum, det bestå :-)


Ja la oss endelig håpe det Tommy!!!! :flower:

Mixelite

Jeg sjekker forumet daglig, men har ikke så mye å bidra med for tiden. Facebook-gruppen må jeg tilstå at jeg ikke har vært innom mer enn to-tre ganger siden den ble opprettet.

Det er nok tiden for daffe tider på forumet. Bare vent til over nyttår når folk er ferdig med juletingogtang og er i full gang med planleggingen av ferien :)

xristina

Jeg tror, som Mix, at folket kommer tilbake når det nærmer seg Hellas-reiser igjen...  :cheers:

Liv

Jeg kjenner at jeg rett og slett blir lei av nok en diskusjon om hva som skjer med forumet og hvor det blir av folk.
Jeg er ikke så sikker på om forumet er tjent med at vi hele tida gjennomanalyserer hvorfor det er stille perioder,hvor folk blir av etc...etc..

Det som er viktig,synes jeg...er at forumet ëksisterer, det er høyst oppegående. Jeg tror i perioder  må vi bare godta at det er mindre aktivitet.

Selvfølgelig er det mange grunner til at man ikke er så aktiv.
Men med en slik diskusjon kommer folk på banen i selvforsvar, om sine grunner hvorfor.Det tror jeg heller ikke forumet er tjent med.


Aktiviteteten kommer til å ta seg opp igjen.Det er jeg sikker på!

Men et lite sukk...jeg har en følelse at mange sitter litt på gjerdet og venter på innlegg fra andre.
Vi får heller hjelpe hverandre til å få lyst til å bidra med  ideer,tema, spørsmål som favner mange.

Riitta

Nu börjar ju julkalendern snart och då blir det säkert mer fart på oss :bom:

Riitta

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...