Logg inn med Facebook eller Google!

Nyinnkjøpt PC

Started by Tzasiki, 24. May 09, 10:49:49

Previous topic - Next topic

Tzasiki

Hurra,nå har jeg fått meg egen pc, nå kan ektefelle og barn ha sine i fred..... Skriver for første gang på den nu... :cheers:

Anita

Gratulerer med ny PC  :flower:

Det er herlig å ha sin egen PC ... slippe å måtte stå i \"kø\" for å slippe til.

Jeg sitter som regel med en labtop i stua, mens gubben disponerer hoved-PC\'en på kontoret. Han surfer på båtforum mens jeg surfer på Hellasforum  :cheers:

Hilsen Anita (som alvorlig lengter ned til Hellas igjen....)
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

Thera

Gratulerer med ny og egen pc!
Kjøpte nylig en jeg og, veldig kjekt.. :)
..Don`t dream your life, live your dreams..

Riitta

Gratulerar till ny PC :flower:  Det är skönt och ha en egen och få bestämma själv när man skall använda den :cheers:

Riitta

Tzasiki

Tusen takk Anita, Thera og Riitta!! :flower:

Ja ble litt lei av å måtte vente til det var min tur til å låne PC her i heimen.
Så i går bestemte jeg meg,jeg skulle ha min egen.!!  Har kjøpt meg en av de minste Acer typen.Den største av de små., den nyeste modellen.Hvit farge,  ja litt jålete er jeg,hm.... Helt grei for meg til mitt bruk. Er litt uvant med en slik liten PC,da jeg pleier å skrive veldig mye, og er vant til større tastatur, men nå har jeg fått dreisen på det -og det går så bra!!! :cheers:
Helt fin til mitt bruk her hjemme.  - Og fin å ta med seg bla. på ferie om jeg skulle ønske det!.

Så nå er jeg veldig fornøyd.    :computer: Og de andre hjemme her - de slipper den masingen min om å få låne deres.    

Thera:     Gratulerer med ny PC til deg også!!!  :flower:

Atle

gratla ja, kjekt å ha sin egen.
Har igrunnen problemet andre veien her med 4 pc på 2 personer  :oops: Linux, xp på 2 stasjonere, Vista og Xp på de to bærbare. Fordrar da ikke vista så det er kona sin ;)
Jeg har den unike evnen at jeg på under 15 minutter kan si om det er en rød eller hvit vin hvis det er bra lyst i lokalet.
Sitat: Torkjell Berulfsen

msw

Jeg har to bærbare, en jobb-PC som jeg tar med til og fra hver dag, og bruker på stua når jeg jeg kommer hjem fra jobb. I tillegg har jeg og min private, som bor i senga, sånn at jeg kan lese nyheter på senga når jeg våkner, se film på kvelden osv. Er journalist og nettjunkie, så det blir fort litt mye PC. Derfor er det deilig å nyte PC-fritt liv i Hellas, selv om jeg må innrømme at jeg svir av litt penger på nettbruk på mobilen....







marjana

Men hvordan er Acer til bilder da? Til for eksempel forumbruk?
Forestiller meg at skjermen blir for liten til å se bildene ok?

Lagre bilder kan man jo gjøre på for eksempel en minnepinne.
Glika i zoi

msw

Hvis det er en nyere modell mini-PC, så er de overraskende gode til normal bruk, den jeg har fra jobben funker supert, og jeg synes det er helt OK å se bilder på den. Det er kanskje ikke maskina en bruker når en skal drive avansert bildebehandling eller skrive doktoravhandling, men til å være så lett og hendig, får man utrolig mye ut av en sånn mini-PC.







Ninette

Så flott at du er fornøyd med din lille pc, wasb :-) Jeg skal faktisk ut å kjøpe ny mini-pc i morgen, for å ha i ryggsekken når jeg reiser til Hellas om en uke.

Jeg går mye på tur på Kreta, og lager detaljerte turbeskrivelser som jeg selger over nett. Jeg er avhengig av å ha en liten laptop med meg for å  renskrive turene som jeg går. Og nå er jeg lei av å drasse på den 5-kilos maskinen jeg har.

Jeg har sett meg ut en MSI Wind, bare ett kilo tung. Det kan til og med fås i rosa, men jeg lander nok på en hvit, jeg også :-)

Bekymringen er om jeg får pc\'en med XP, eller om de vil \"tvinge\" på meg Vista. Datakjeden i Trondheim selger kun maskiner med Vista, så der har jeg ikke lyst til å handle.

Hvilket operativsystem har du, wasb? Hvis du har Vista, er du fornøyd med det?
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

msw

På den lille jobbmaskina mi, har jeg XP, selv om den er splitter ny. Men det kan jo være noe jobben har forhandla seg fram til å få. På privatmaskina mi har jeg Vista, og selv om Vista er greit, er jeg mest fornøyd med XP.
Komplett.no selger MSI Wind med XP, men det rekker du kanskje ikke, hvis du reiser om ei uke.







Heidrun

Grattis med ny PC.
Selv tar jeg med meg min Macbook pro på tur til Kreta om noen uker/dager.
Meget god maskin, men desverre svindyr. Men heldigvis så fikk jeg den gjennom jobben
Yamas til livet og til

Siste innlegg i forumet

Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....