Logg inn med Facebook eller Google!

Agia Marina Kreta juni/juli 2009

Started by Amalie1974, 19. Jan 09, 00:05:51

Previous topic - Next topic

Amalie1974

Hei!

Er det noen her inne som skal til Kreta juni/juli 2009?Gjerne med barn....Hadde vært koselig å snakket med noen som skal.Reiser alene medbarn 27/6-18/7...Gleder oss veldig.
Har vært veldig mange steder i Hellas,men aldri Kreta.Hva er verdt å gjøre /se?Bortsett fra bading,soling og avslapning,spise ute...
Venter spent på gode råd:)

 :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :rr:

operafantomet

Hei! Høres ut som en fabelaktig tur! Men tror du bør flytte den til Kreta-forumet for å få bedre respons... Akkurat nå er du på feil øy. Sånn går det gjerne med øyhopping, hehe. ;)

Νομιζω ειναι τα φαρμακα μου παιρνω...

Heidrun

Quote from: \"Amalie1974\"Hei!

Er det noen her inne som skal til Kreta juni/juli 2009?Gjerne med barn....Hadde vært koselig å snakket med noen som skal.Reiser alene medbarn 27/6-18/7...Gleder oss veldig.
Har vært veldig mange steder i Hellas,men aldri Kreta.Hva er verdt å gjøre /se?Bortsett fra bading,soling og avslapning,spise ute...
Venter spent på gode råd:)

 :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :rr:

Hei Amalie. Dere kan glede dere til en tur til denne herlige øy. Drar selv med kone og 2 barn i Juni. Men reiser tilbake til Norge 23 Juni så da kan ikke vi treffes.
Hvor er det du skal bo forresten
Yamas til livet og til

Amalie1974

Hei!
Så koselig med noen svar.Vi skal bo på NINEMIA BEACH.Et enkelt,(men ser veldig koselig ut)leilighetskompleks veldig nær stranda (kun 30 m) og basseng.Det er viktig når jeg reise med barna.Vi skal få en kjempetur:)Hvor skal dere bo da?Blir noe å se fram til:)Håper på å bli kjent med noen som skal dit i samme periode,men vil også høre fra dere om ting vi bør se/gjøre.Interressante utflukter osv. :flower:  :flower:  :flower:

Klem Amalie

Amalie1974

Quote from: \"operafantomet\"Hei! Høres ut som en fabelaktig tur! Men tror du bør flytte den til Kreta-forumet for å få bedre respons... Akkurat nå er du på feil øy. Sånn går det gjerne med øyhopping, hehe. ;)

Hehe...ja det er sant.Må prøve å få flyttet det:)...Er ikke helt inn i dette opplegget enda vet du.Men vi skal få det fint på Kreta ja.Har du vært der?

wire

hei.

Vi skal til Kreta i juli for 6 gang:)) 5 ganger i Agia Marina.

Den otimale badestranden finner du på øyas sør/vest kyst - Elefonisi. Langgrund, klart vann og fisker der:))

Anbefaler dere å leie bil, da får dere sett mye. Jeg er glad i keramikk så jeg reiser til \"min keramiker\" i en landsby ved Retymnon, det finnes også en keramikk landsby.

Badelandet på kreta har jeg ikke vært:(

Ved ikke hvor store barn du har, men hvis de klarer å gå langt er Samaria ravinen en opplevelse.

Vi har kjørt over fjellet også ned til en by på sørsiden, en opplevelse det også - da regnet det og var kaldt på fjellet:)

Heidrun

Quote from: \"Amalie1974\"Hei!
Så koselig med noen svar.Vi skal bo på NINEMIA BEACH.Et enkelt,(men ser veldig koselig ut)leilighetskompleks veldig nær stranda (kun 30 m) og basseng.Det er viktig når jeg reise med barna.Vi skal få en kjempetur:)Hvor skal dere bo da?Blir noe å se fram til:)Håper på å bli kjent med noen som skal dit i samme periode,men vil også høre fra dere om ting vi bør se/gjøre.Interressante utflukter osv. :flower:  :flower:  :flower:

Klem Amalie

Vi skal bo utenfor Platanias. Et sted som heter Maleme. Uansett kort vei til Aghia marina.
Der har de et meget fint spisested som heter Mitsos. Legger forresten til en link til min hjemmeside. Kanskje finner du noe der av interessse http://kretaferien.net
Mvh
Heidrun
Yamas til livet og til

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...