Logg inn med Facebook eller Google!

Hellasforum, - og Hellasforum

Started by kaka, 09. May 12, 18:50:15

Previous topic - Next topic

karri

Quote from: Ole on 03. Aug 12, 18:35:53
Gå på "Verktøy" i Internett Explorer, trykk så på "Kompatibilitetsvisning". Funker det?

GENIET OLE !!! Takk!!! Tusen takk!!  :goodjob:
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
KARRI

Ole

Takk i like måte!  :D Supert at det funker nå!

karri

06. Aug 12, 12:40:10 #26 Last Edit: 06. Aug 12, 12:41:43 by karri
Savner denne funksjonen nå etter oppdatering og arbeid på siden... kommer trekant-tegnet tilbake??
KARRI

Ole

Ja, det gjør den.....kanskje i dag, kanskje i morgen, kanskje senere....  :)

karri

Quote from: Ole on 06. Aug 12, 12:59:04
Ja, det gjør den.....kanskje i dag, kanskje i morgen, kanskje senere....  :)

Godt å vite  ;D 
KARRI

kaka

17. Mar 14, 15:07:30 #29 Last Edit: 17. Mar 14, 15:09:07 by kaka
Quote from: kaka on 09. May 12, 18:50:15
Jeg lot meg lokke inn på Facebook i en kritisk (nede-)tid for oss som "går på Hellasforum".

Jeg har etterhvert vennet meg til FB, - men blir aldri glad i det, slik jeg er i Hellasforum her inne.

Aktiviteten på Hellasforum / FB har etterhvert tatt seg voldsomt opp.

Det stilles spørsmål om hvor vi skal, og svarene renner inn.
Det strømmer på med fine bilder,-
og , i det hele tatt.

Jeg tenker oftere og oftere:
Hvorfor kan dere ikke ta dette inne på selve Hellasforum :hjerte: , - hjemme, - i stua, liksom.
Det er jo så veldig mye triveliger her inne!!
og bildene er mye artigere å se her inne.

Jeg begynner å bli alvorlig bekymret for at FB nå skal overta som den mest aktive arenaen.
Det synes jeg ville være fryktelig trist.

Dette var mitt lille hjertesukk, - og jeg er fullt klar over at det ikke er første gang temaet nevnes.
Men, i dag ble det "for sterkt", med masse flotte bilder jeg gjerne ville nytt i tråder her inne, - i " i gromstua" "

Dette åpnet jeg denne tråden med for en god stund siden, men den sporet etterhvert helt av ifht hva jeg ønsket å si noe om.

Jeg opplever at hjertesukket mitt er minst like aktuelt i dag, (mars 2014) som da jeg skrev dette sist.
Argumentet om at man MÅ via FB for å gjøre andre oppmerksom på dette forumet, er jeg etterhvert svært usikker på om holder i lengden.
Det jeg nå er redd er i ferd med å skje, er at det har blitt "gravet" et nytt/alternativt utløp fra en rik kilde (= Hellasforum her inne ), - og at det nye utløpet kan forårsake at den opprinnelige kilden tørker ut.
Det er fortsatt mange fine, og informative tråder her inne, men dersom tilsiget stadig blir mindre regner jeg med at interessen for forumet også blir mindre
Begynner å merke det for egen del og savner veldig det livet som en gang var her inne.
Gammelt tema, tatt opp mange ganger, men likevel...

Dette var det jeg gikk og tenkte på i blåsten i dag. Jeg håper inderlig at jeg tar feil, men er redd jeg ikke gjør det.
KariK

IngeS

Quote from: kaka on 17. Mar 14, 15:07:30
Quote from: kaka on 09. May 12, 18:50:15
Jeg lot meg lokke inn på Facebook i en kritisk (nede-)tid for oss som "går på Hellasforum".

Jeg har etterhvert vennet meg til FB, - men blir aldri glad i det, slik jeg er i Hellasforum her inne.

Aktiviteten på Hellasforum / FB har etterhvert tatt seg voldsomt opp.

Det stilles spørsmål om hvor vi skal, og svarene renner inn.
Det strømmer på med fine bilder,-
og , i det hele tatt.

Jeg tenker oftere og oftere:
Hvorfor kan dere ikke ta dette inne på selve Hellasforum :hjerte: , - hjemme, - i stua, liksom.
Det er jo så veldig mye triveliger her inne!!
og bildene er mye artigere å se her inne.

Jeg begynner å bli alvorlig bekymret for at FB nå skal overta som den mest aktive arenaen.
Det synes jeg ville være fryktelig trist.

Dette var mitt lille hjertesukk, - og jeg er fullt klar over at det ikke er første gang temaet nevnes.
Men, i dag ble det "for sterkt", med masse flotte bilder jeg gjerne ville nytt i tråder her inne, - i " i gromstua" "

Dette åpnet jeg denne tråden med for en god stund siden, men den sporet etterhvert helt av ifht hva jeg ønsket å si noe om.

Jeg opplever at hjertesukket mitt er minst like aktuelt i dag, (mars 2014) som da jeg skrev dette sist.
Argumentet om at man MÅ via FB for å gjøre andre oppmerksom på dette forumet, er jeg etterhvert svært usikker på om holder i lengden.
Det jeg nå er redd er i ferd med å skje, er at det har blitt "gravet" et nytt/alternativt utløp fra en rik kilde (= Hellasforum her inne ), - og at det nye utløpet kan forårsake at den opprinnelige kilden tørker ut.
Det er fortsatt mange fine, og informative tråder her inne, men dersom tilsiget stadig blir mindre regner jeg med at interessen for forumet også blir mindre
Begynner å merke det for egen del og savner veldig det livet som en gang var her inne.
Gammelt tema, tatt opp mange ganger, men likevel...

Dette var det jeg gikk og tenkte på i blåsten i dag. Jeg håper inderlig at jeg tar feil, men er redd jeg ikke gjør det.



TILTREDES!
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Anders

På FB er jo alt bare en eneste lang "remse", så jeg ser vanskelig for meg at forumet der på noe slags vis skal kunne overta for dette forumet. Men det avhenger jo av hvor lenge Ole har ork og gidd. Og jeg tror jeg har nådd de jeg kan med min propaganda for dette forumet, så jeg frafaller det argumentet :-)
Men at der er mange fine bilder på FB er det jo ingen tvil om... tillater meg å stjele ett fra noen som allerede er omtalt som "bildetjuv"...



Kabi

Må innrømme at jeg får noe som minner om panikk ved tanken på at Ole kanskje ikke orker mer ......

Anders

Akkurat nå er han visst ute og jogger for og holde orken oppe  ;D

Ole

Da var dagens trim over og godstolen inntatt! :)

Jeg prøver å holde koken når det gjelder Hellasforum, men jeg må innrømme at lyst og guts går litt opp og ned. Når det er fotokonkurranse og julekalender er den på topp, og ellers i året går det litt opp ned. Med stor aktivitet blir man jo inspirert til å gjøre noe ekstra.

Jeg er helt enig i at aktiviteten ikke er all verden, men slik har det vel vært de siste 4-5 årene?? Facebook har blitt den store samlingsplassen. På det området er Hellasforum lik andre diskusjonsforun. Forumene rundt omkring på nettet mister folk til FB.

Hva kan vi så gjøre for å øke aktiviteten her i forumet? Det er vel det store spørsmålet...

Anders

Tjah... gå litt i oss selv? Være litt mere aktive på alle mulige måter, i stedet for "bare" å være pålogget? Jeg vet ikke... det er jo et "Hellas-forum" og da virker det liksom litt rart å begynne med oppskrifter og strikking og denslags... kanskje vi alle burde bli ørlite flinkere til å komme med småting i hverdagen? Den "greske hverdagen" mener jeg... den vi har eller ikke har opplevd? Det trenger jo ikke være all verden, men en setning her og der kan gjerne være det som skal til for mange andre?

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...