Logg inn med Facebook eller Google!

...den løse tråden...

Started by Anders, 04. Apr 13, 20:24:00

Previous topic - Next topic

Anders

...føler meg litt løs... syns forumet burde ha enslags "Speaker's Corner" hvor hvasomhelst kan luftes... for min del kan folk uttrykke hva p****r de vil av synspunkt og meninger, så lenge de er forberedt på å få dem slengt tilbake med pondus...
Rettskriving kan være et problem. Det samme med tilgangen på smør (hvilket jeg aldri har skjønt). At Skiathos utvilsomt er finere enn "Idneskjiten" er det antagelig bare jeg av forumets medlemmer som vet. At fly som tar av kontrollert også vil lande kontrollert vet antagelig alle andre enn meg. Verden er full av forunderlige ting... er det ikke på tide at vi får hver vår eplekasse å stå på så vi kan skrike ut våre meninger om sønnavind og vatn og vanskelige føreforhold nedover Plaka?

Sånn er det bare. Velkommen til forumets mest løsslupne tråd. Her kan du være trådløs om du vil, eller bli pålagt munnkurv enten du vil eller ei... hvis du absolutt vil være vanskelig kan du si det her, eller hvis du har fått noe nytt og deiligt som du egentlig ikke vil snakke om så er dette tråden for ikke å si det... her kan tråder stoppe og starte helt uten grunn.

Høres jo nesten for godt ut til å være sant... men sånn er det. Inntil admin sier noe annet!

Er steike glad jeg snart skal ut og reise.... skal bare krangle litt seriøst med en vanskelig nabo først. Tre-fire år med vanskeligheter skal tilendebringes før jeg ser mitt kjære Naxos igjen. Er det rart jeg knasker Vival som var det Non-Stop?

Andre meninger?

Anders

Syns for øvrig at Rosenborg burde starte med handicap... tredve meter tillegg tilsvarer 0-2?

fila

A propo trådløst

Anders

For eksempel... jeg syns jo at humor er mangelvare på forumet... hva andre syns om det interresserer meg egentlig ikke så mye, men jeg skal prøve å behandle det med respekt... men da trenger jeg min egen eplekasse.
På toppen av det hele er det helt utrolig hva Paralgin Forte kan gjøre for en vond rygg. Men la nå det ligge.

Anders

Dessuten er det vel på tide å fyre i ovnen... noe som antagelig vil glede ett og annet forummedlem?

IngeS

Fikk et spørsmål her om dagen som jeg bare måtte svare at jeg kjenner ikke til det. Spørsmålet lød: Er det bordeller i Pythagorion? Han som spurte påsto at det var mange på Kreta. Kanskje de finnes i de store byene på fastlandet, men er det bordeller på øyene?

(Var denne løssluppen nok?)
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

JohnS

Quote from: Anders on 04. Apr 13, 20:36:22
For eksempel... jeg syns jo at humor er mangelvare på forumet... 


Jeg synes humor er sterkt oppskrytt.  Jeg prøvde meg med en vits for noen år siden, men ingen lo, så etter det har jeg prøvd å holde meg langt borte fra alt som smaker av humor.......
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

Anders

Quote from: IngeS on 04. Apr 13, 20:46:51
Fikk et spørsmål her om dagen som jeg bare måtte svare at jeg kjenner ikke til det. Spørsmålet lød: Er det bordeller i Pythagorion? Han som spurte påsto at det var mange på Kreta. Kanskje de finnes i de store byene på fastlandet, men er det bordeller på øyene?

(Var denne løssluppen nok?)


Aner ikke! Det gjør det antageligvis, siden bordeller har eksistert siden tidenes morgen, men må uten skam bekjenne at det ikke er av de ting jeg prioriterer underveis...

Anders

Quote from: JohnS on 04. Apr 13, 20:50:22
Quote from: Anders on 04. Apr 13, 20:36:22
For eksempel... jeg syns jo at humor er mangelvare på forumet... 


Jeg synes humor er sterkt oppskrytt.  Jeg prøvde meg med en vits for noen år siden, men ingen lo, så etter det har jeg prøvd å holde meg langt borte fra alt som smaker av humor.......


Du... opptil flere av oss som har registrert at du er en vanskelig vriompeis helt uten humoristisk sans...  :-)

bengalow

JohnS - du är oförliknelig!!!! Jösses, hahaha!!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

IngeS

Quote from: JohnS on 04. Apr 13, 20:50:22
Quote from: Anders on 04. Apr 13, 20:36:22
For eksempel... jeg syns jo at humor er mangelvare på forumet... 


Jeg synes humor er sterkt oppskrytt.  Jeg prøvde meg med en vits for noen år siden, men ingen lo, så etter det har jeg prøvd å holde meg langt borte fra alt som smaker av humor.......


Var det denne?
·En av grisene på prestegarden sjøldaua, og ble gravd ned borte i skogbrynet. Noen karer ville holde litt moro med dette. De satte en stein på grava, og skreiv på den: «Her hviler preste-grisen». Presten var sjøl en skøyer, og da han fikk se dette, skreiv han nederst på steinen: «Minnesmerket er reist av slekt og venner»
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Anders

Og så var det han som ble stevnet i en farskapssak...
"Eg sa ikkje eg va steril... eg sa eg va stril"

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...