Logg inn med Facebook eller Google!

Athen - Naxos - Kos

Started by xristina, 20. Jul 09, 07:41:24

Previous topic - Next topic

Ole

Dette var et bra reisebrev, ja.....! Og tenk at en som har vært på Kos mer enn 30 ganger hører på en som har vært der i tre dager! :smile: Ble det stifado på Museum? Den var i alle fall nydelig da vi var der!

xristina

Nei, det ble kokkinisto! Kjempenydelig!!! Ofte er det nye øyne - og ganer - som skal til for å få en gammel traver ut av sporet!

Jeg har jo sett mer av Kos de to siste årene, for før det har jeg bare krysset fjellet. Nå har vi kjørt alle veier, og så høyt man kan komme...

ofriis

Takk for et flott reisebrev og fine bilder, og gratulerer med forlovelsen :cheers:

Hva var det i denne kokkinisto\'en? Jeg forstår det slik at det kan være lam, kylling, okse, kalv og andre typer kjøtt som tilberedes på denne måten, kokes i tomatsaus (rød).
The farther one travels / The less one knows

xristina

Takk for det ofriis.

I denne var det okse. Det var så mørt at det var en fryd!

Barbro

Flotte bilder og skildringer :flower: .Jeg har ikke fått med meg forlovelsen :o ..gratulerer så masse,Xristina,herlig :cheers: ! :cheers: !
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Anne

Tusen takk for et flott reisebrev Xristina og  :flower:  :flower: GRATULERER til dere begge med forlovelsen :flower:  :flower:
Det var masse nydelige bilder her og jeg er enig med deg...håper vi får se litt av KOS i Charterfeber. Den øya har jo masse å by på.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Margrethe

Gratulerer med forlovelsen, Xristina, og takk for fint reisebrev og gode bilder. :flower:
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Tjorven

Flotte bilder og reisebrev. Ser absolutt ut til at trivselfaktoren var stor.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Liv

Takk for turen!  :flower:

Masse flotte bilder.  :cheers:

Forlovelsen har jeg gratulert med tidligere. Håper dere nyter denne herlige tida med å være nyforlovet.   :love8:

(Tror jeg har nevnt det før til deg,men jeg bodde på Imperial i -83.
Kan det stemme at \'\'gresk aften\'\' ble holdt i Zia den gangen?! Husker vi kjørte buss oppover, og så en fantastisk solnedgang. Syns Zia høres så kjent ut.)

xristina

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer. Når det gjelder Charterfeber, så har jeg selvsagt tatt kontakt med produsenten, og han lover meg \"at Kos kommer godt ut av dette\". Usikker på hva han mener med det, men jeg har nå i alle fall gitt han min mening... :-)

Stemmer nok det, Liv - at du var på gresk aften i Zia. Det er der det fortsatt blir arrangert. Dvs jeg har ikke vært på det på 15 år, men det var der det ble arrangert, og jeg tror det fortsatt gjelder.
Du bodde på Imperial da det var nytt du da, for det ble startet tidlig på 80-tallet. Nå er det nyoppusset, utenom bada. Det kommer i nesten runde. Utrolig hyggelig familie, som har tatt meg inn som et familiemedlem, og nå også gutta! :-)

Liv

Quote from: \"xristina\"Tusen takk for alle hyggelige kommentarer. Når det gjelder Charterfeber, så har jeg selvsagt tatt kontakt med produsenten, og han lover meg \"at Kos kommer godt ut av dette\". Usikker på hva han mener med det, men jeg har nå i alle fall gitt han min mening... :-)

Stemmer nok det, Liv - at du var på gresk aften i Zia. Det er der det fortsatt blir arrangert. Dvs jeg har ikke vært på det på 15 år, men det var der det ble arrangert, og jeg tror det fortsatt gjelder.
Du bodde på Imperial da det var nytt du da, for det ble startet tidlig på 80-tallet. Nå er det nyoppusset, utenom bada. Det kommer i nesten runde. Utrolig hyggelig familie, som har tatt meg inn som et familiemedlem, og nå også gutta! :-)


Takk for svar. Greitt å få bekreftet der jeg mente jeg hadde vært ;-)
Gresk aften var jo et \'must\'  å være med på den gangen. Har nok de gamle papirbildene fra Kos enda. Imperial var nytt, svømmebassenget var ikke ferdig. Vi bodde der i to uker,og hadde det bra der.
Får vel se på TV når serien skal sendes,hva de presenterer fra Kos.
Krysser fingrene for at Kos kommer bedre ut av det enn jeg syns Kreta gjorde.

Anita

Gratulerer med forlovelsen Xristina  :cheese:  :cheese: Må ha vært ekstra hyggelig å forlove seg på drømmeøya  :flower:

Hilsen Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...