Logg inn med Facebook eller Google!

Kaffe og kamaki...

Started by xristina, 16. Mar 08, 22:11:05

Previous topic - Next topic

Barbro

Interressant innslag :flower: .
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Margrethe

Quote from: \"Barbro\"Interressant innslag :flower: .

Ganske interessant og morsomt, ja... :clown:  De triksene, de hørtes nokså kjente ut... Særlig det med øynene! :cyclopsani: Kreativiteten er ikke spesielt stor, men det er kanskje ikke nødvendig forsåvidt, siden de gamle virker like godt! Skal bli artig å lese den boka.
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Magnolia

Denne boka skal jeg skaffe meg. Det er sikkert mye morsomt lesestoff der. Er det \"vår\" Admirala som er forfatteren tro?
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Margrethe

Quote from: \"Magnolia\"Denne boka skal jeg skaffe meg. Det er sikkert mye morsomt lesestoff der. Er det \"vår\" Admirala som er forfatteren tro?

Tror nok det, ja! :flower:
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Tjorven

Morsomt ;) Det som er så greit med disse kamakiene, er jo at de står fram nettopp som det, og er lett gjennomskuelige. Og at de kan ta en prat uten at de blir sure når det ikke skjer noe mer, er det som er så greit med kamikiene. Flirten stopper når du selv vil, og du kan risikere å få en god venn som respekterer deg istedet. I motsetning til innpåslitne italienere og spanjoler f.eks. De får jo alltids noen på kroken uansett, så derfor er det så befriende å være blant grekere, ikke noe pes hvis man ikke vil :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

marjana

Det hadde vært morsomt å få noen innspill fra mannfolka her i Norden nå om \"kamakisporten\". Hva synes dere gutta om dette?
Er de greske kamakiene noe dere er misunnelige på?
Glika i zoi

bengalow

Ett inspel då...nej, jag är inte avundsjuk på gekiska kamakis. Jag hade inte klarat av det spelet. Tycker mest det är löjligt/latterligt. Dessutom ser det ut som om dom tycker bäst om sig själv - riktiga pajaser. Hur flickor kan falla för så ytligt smicker är en gåta. Nä, en riktig pungspark är dom värda!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Barbro

Quote from: \"bengalow\"Ett inspel då...nej, jag är inte avundsjuk på gekiska kamakis. Jag hade inte klarat av det spelet. Tycker mest det är löjligt/latterligt. Dessutom ser det ut som om dom tycker bäst om sig själv - riktiga pajaser. Hur flickor kan falla för så ytligt smicker är en gåta. Nä, en riktig pungspark är dom värda!!
Er delvis enig med deg,Bengalow.Det jeg ser..er at de som faller,ofte er kvinner som aldri får noen oppmerksomhet i hverdagen.Som mann..vær flink til å gi den oppmerksomheten..kvinnen vil gi tifold tilbake..og ..ingen faller...
That`s life :colors: ..
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

bengalow

Det tänkte jag inte på, Barbro, det var mest företeelsen som sådan, som var i min tanke. Men visst har du rätt!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Admirala

De fleste er ganske herlige, da!

Joda, det er min bok. Menn tror kanskje ikke vi faller for sjarmen til de greske kamakiene, men det hender jo at det skjer :-)

Stooor klem
What is beautiful is good and who is good will soon be beautiful. (Sappho)

http://www.visitnafplio.net
http://godgreskmat.wordpress.com

Barbro

En vaskeekte forfatter :colors: !Den boka skal jeg kjøpe..og..jeg skjønner hva du mener :colors: ..Herlig :colors:
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...