Logg inn med Facebook eller Google!

Samos/Patmos/Ikaria/Fourni

Started by The_Captain, 28. Jun 08, 16:16:54

Previous topic - Next topic

The_Captain

Alle mine bilder fra sommerens Hellastur er lagt ut på http://albums.islandwalking.com/. Dette diskvailifiserer selvfølgelig disse fra å delta i årets fotokonkurranse, men det får så være... Det blir for dumt med så mye rare regler...

Mixelite

Quote from: \"The_Captain\"Alle mine bilder fra sommerens Hellastur er lagt ut på http://albums.islandwalking.com/. Dette diskvailifiserer selvfølgelig disse fra å delta i årets fotokonkurranse, men det får så være... Det blir for dumt med så mye rare regler...

Supert med alle bildene the captain! Kjekt å se bilder fra naboøyene til Chios også :)

Nå har ikke jeg laget reglene og ikke snakker jeg for Ole heller, men jeg synes ikke regelen om å bruke ikke-publiserte bilder er så rar. Det kunne jo hende at avstemmingen ble litt partisk hvis vi på forhånd visste hvem som har tatt bildene.

The_Captain

Ja, naboøyene til Chios har faktisk mer å by på enn Chios. Du skulle prøve de en gang! :angel9:

Jeg spurte Ole om dette i fjor, og såvidt jeg forsto var det greit om bildene hadde vært lagt ut før, bare de ikke lå andre steder så lenge konkurransen pågikk (dvs. bildene offentliggjort her på forumet). Det er forsåvidt greit nok, men jeg bruker disse bildene også på mine egne hjemmesider, og det blir for mye mas med å finne gode alternativer etc.

Mixelite

*Pøsj* mer enn Chios du liksom! ;-) Du fikk ikke sett hva Chios har å by på, det er det som er saken  :tongue3:

Men joda, jeg skal nok sjekke ut andre øyer også en gang, når jeg bare er ferdig med å sjekke ut Chios  :cheers:

The_Captain

Velkommen tilbake med nye synspunkter når du ihvertfall har besøkt NOEN av de sekstitalls øyer (ikke kun greske) JEG har besøkt... Ha ha ha...

 :tongue1:  :tongue1:  :tongue1:

Mixelite

Quote from: \"The_Captain\"Velkommen tilbake med nye synspunkter når du ihvertfall har besøkt NOEN av de sekstitalls øyer (ikke kun greske) JEG har besøkt... Ha ha ha...

 :tongue1:  :tongue1:  :tongue1:

Pøsj, jeg samler på opplevelser og steder uten å flytte på meg :clown: Kjekt at vi alle ikke er like, ellers ville det ha blitt et kjedelig forum ;-)

- men jeg mener fortsatt at du gikk glipp av noen av perlene Chios har å by på, selv om du fikk med deg mye. Tenk å prioritere håndballkamp fremfor en spasertur i Kambosdistriktet.  :drunken:

Ole

Quote from: \"The_Captain\"Jeg spurte Ole om dette i fjor, og såvidt jeg forsto var det greit om bildene hadde vært lagt ut før, bare de ikke lå andre steder så lenge konkurransen pågikk (dvs. bildene offentliggjort her på forumet).

Neida, nett er nett!

Quote from: \"The_Captain\"Det blir for dumt med så mye rare regler...

Kanskje du kan nevne alle de reglene som er dumme, så kanskje jeg kan lage bedre regler til neste år? Hvis det er noen regler du ikke forstår kan jeg gjerne forklare dem til deg!

Her er reglene:
- Hvert medlem i forumet kan sende inn ett bilde i hver kategori. Totalt 11 bilder.
- Det må komme tydelig fram hvilken kategori de innsendte bildene skal delta i.
- Det må komme tydelig fram hvem som sender inn bilder (brukernavn i forumet).
- Bildene kan ikke være større enn 800x600 (600x800) megapixel. Hvis du sender større bilder, så vil admin forminske bildet til angitt størrelse. Mindre bilder blir ikke gjort noe med.
- Alle bilder må være tatt i Hellas, eller ha et innhold som kan relateres til Hellas.
- Behandling av bildene i bildebehandlingsprogram er lov.
- Bildene trenger ikke være tatt i år.
- Samme bilde kan ikke delta i flere klasser.
- I \"Åpen klasse\" kan man delta med det motivet man måtte ønske.
- Bilder som allerede ligger på nettet kan ikke delta.
- Bilder kan sendes f.o.m. fredag 3. oktober.
- Siste frist for å sende bilder settes til fredag 17. oktober kl. 21:00.
- Bildene sendes til: webmaster(KRØLLALFA)hellasforum.net
- Så langt det er mulig må alle bildene et medlem vil delta med sendes i en og samme mail.

Til slutt vil jeg nevne at flere av reglene er til for at jeg i det hele tatt skal ha noen mulighet til å administrere konkurransen.

The_Captain

Quote from: \"Mixelite\"Tenk å prioritere håndballkamp fremfor en spasertur i Kambosdistriktet.  :drunken:

Nå ANER jeg ikke hva du snakker om...

The_Captain

Quote from: \"Ole\"
Quote from: \"The_Captain\"Jeg spurte Ole om dette i fjor, og såvidt jeg forsto var det greit om bildene hadde vært lagt ut før, bare de ikke lå andre steder så lenge konkurransen pågikk (dvs. bildene offentliggjort her på forumet).

Neida, nett er nett!


Hæ??? Står du ved din egen tolkning av dine egne regler, eller gjør du det ikke? Skjønner du i det hele tatt dine egne regler?

bengalow

Ganska enkla och lättfattliga regler, tycker jag, men om man vill så kan man säkert få fram tvivelaktiga tolkningar om vad som helst, om man så vill.
Eftersom du har alla dina bilder på internet, så är det ju diskvalificerande, eller hur? Ha dom kvar där du, det har du nog mest glädje av!!

Beträffande din Chioserfarenhet...det gäller att ha ögonen öppna, så gå inte och blunda, The_Captain! Chios är en fantastisk ö, med fler upplevelser än vad man finner på en dag. Att den inte är tillrättalagd för turister som dig, gör den bara ändå bättre!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Tommy

Quote from: \"bengalow\"Ganska enkla och lättfattliga regler, tycker jag, men om man vill så kan man säkert få fram tvivelaktiga tolkningar om vad som helst, om man så vill.
Eftersom du har alla dina bilder på internet, så är det ju diskvalificerande, eller hur? Ha dom kvar där du, det har du nog mest glädje av!!

Ett bra ställe att lägga ut bilder på är http://www.mostphotos.com/ där får man dom bedömda av andra fotointresserade, och om någon vill köpa dina bilder så kan du lägga ut dom till försäljning där, oavsett om du publicerat dom på internet tidigare eller ej.

Men som sagt, nett är nett, uansett  :bom:  :colors:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...