Logg inn med Facebook eller Google!

Livsnyterens Skiathos tur

Started by Livsnyteren, 26. Jun 08, 21:00:46

Previous topic - Next topic

Livsnyteren

26. Jun 08, 21:00:46 Last Edit: 08. Mar 13, 00:07:15 by Ole
Jaja så var den ferien over.Skiathos var en nydelig øy som hele familien faldt pladask for.Den var akkurat så fin som Brit,Anne og torill skrøt om på forhånd.Vi lå på et hotell som lå helt nede på stranda.Det var ikke noe trafikk utenfor og det var bare ca 10 minutter fra byen.Perfekt kombinasjon spør du meg.Vi kjørte rundt på Skiathos noen dager og besøkte de klostrene som var på øya.Vi kjørte på de værste krøtterstier du kan tenke deg og oppdaget mange fantastiske strender rundt på øya.Alle strendene like nydelige.Jeg er sikker på at jeg smilte hele ferien.Vi var også på besøk hos Anne og Arild sitt sted på SKiathos.Veldig hyggelige mennesker som vi koste oss veldig sammen med.Vil også rette en stor takk til Brit og Erik som som gjorde alt for at vi skulle trives på øya og til hjelp av valg av hotell.Dere var bare suverene.Ungene spurte etter Erik hele veien hjem :cheers:
På Skiathos likte jeg meg så godt at hit skal jeg dra tilbake til mange ganger.En øy jeg kan varmt anbefale til alle sammen :flower:

Riitta

Skönt och höra att ni hade så trevlig semester :bom:

Riitta

Sjøløve

:flower: Velkommen hjem, og takk for de flotte bildene fra Skiathos.
Hva er vel bedre enn å sitte igjen med den gode følelsen av å ha hatt en vellykket ferie  :flower:
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

brit

Så flotte bilder fra øya \"vår\". Får helt sug i magen etter å dra ned igjen med en gang.
Kjempehyggelig at dere trivdes så godt. Det er alltid litt spennende når en anbefaler noe som en selv liker kjempegodt. Kanskje andre synes det er helt \"pyton\" Som jeg fortalte dere så hadde jeg \"prestasjonsangst\".......men det gikk heldigvis bra.
Trodde jeg hadde sendt dere en PM. like etter hjemkomst, men ser nå at jeg har gjort en eller annen feil så den har dere ikke fått.
Her har det skjedd litt av hvert, men sender en PM senere. Er barnepike for to barnebarn i dag.
Det var utrolig hyggelig å bli kjent med dere og de fantastisk søte ungene deres. Godt at dere er kommet vel hjem.
Skal hilse fra Erik som er \"lekeonkel\" og en populær morfar og farfar og som de fleste barn faller for. :flower:

Magnolia

Velkommen heim Livsnyteren.
Så moro å høre at dere har hatt en fantastisk ferie. Bildene dine er jo et godt bevis på det. Det tar nok noen dager før en har landet helt. Hos meg henger alltid sjela igjen i Hellas i flere uker etter en ferie. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Liv

Koselig å se bilder fra ferien deres, og høre at dere hadde det så fint. :-)

Livsnyteren

DEt vae ikke noe grunn til å ha prestasjonsangst Brit.Øya var akkurat så nydelig som du reklamerte på forhånd :cheers: som jeg sa så var det mange nydelige strender på Skiathos.Og jeg må bare innrømme at hele familien er badeløver.Så her er kommer det noen badebilder fra flere forskjellige strender :flower:

Torill

Herlige bilder Arli,og så flott at du likte deg på Skiathos :cheese: Gleder meg til den turen om ikke altfor lenge :bounce:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Marit

Det var hyggelig å møte både Arlitos med familie og Brit/Erik. Viste at Skiathos er en fin øy. Denne gangen var det bare avslapping og strandliv den uken jeg var der. Reiser nok helt sikkert tilbake igjen selv om det kan ta litt tid siden jeg har lyst å oppleve noen andre øyer først. Kanskje det blir en gang mens det er andre forummedlemmer på øya.  :flower:

Fine bilder Arlitos.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Katta

Så fint at hele familien koste seg på Skiathos. Er glad for at dere leide dere bil, for det er jo så mye fint å se rundt på øya.

Livsnyteren

Quote from: \"Katta\"Så fint at hele familien koste seg på Skiathos. Er glad for at dere leide dere bil, for det er jo så mye fint å se rundt på øya.

Ja det er noe av vitsen med å dra på ferie det syns jeg :cheers: Det er viktig å se selv hva øya har å by på.Å kjøre bil var noe av det artigste jeg gjorde i hele ferien.Veiene oppe i fjella var et kapittel for seg selv.Det artigste var at i enden på den værste veien lå det et nydelig kloster der vi kunne gå helt i fred uten et menneske i nærheten.Alt var åpent og vi kunne se og nyte helt i fred.

Mixelite

Ser ut til at dere hadde det som plommen i egget Livsnyteren! takk for bilder!

Siste innlegg i forumet

Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 29. Mar 24, 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...