Logg inn med Facebook eller Google!

Fotballpub i Gerani

Started by Heidrun, 06. Apr 08, 13:16:46

Previous topic - Next topic

Heidrun

Hei.
Tilbake igjen med nok et spm som jeg lurer på.
Når jeg reiste gjennom Gerani (tror det var der) i November ifjor, så la jeg merke til en engelsk pub som hadde live overføring av fotballkamper. Er det noen som vet noe om denne puben. Er den åpen om 10 dager etc :ky:  :colors:  :bounce:
Yamas til livet og til

Mixelite

Det burde iallfalll ikke være noe problem å finne et sted å se fotball! Har ikke de fleste tv da? Og er det fotballkamper så er det det som er på?

Heidrun

Kjære Mixelite. Dette er ikke det samme.Det blir som å sitte på en spansk restaurant i spania og spise gresk mat i den tro at man da har den greske sjarme og atmosfære
Yamas til livet og til

Mixelite

Quote from: \"Heidrun\"Kjære Mixelite. Dette er ikke det samme.Det blir som å sitte på en spansk restaurant i spania og spise gresk mat i den tro at man da har den greske sjarme og atmosfære
Hæ?

Heidrun

Det at det er en fotballpub har utrolig med atmosfære å gjøre. Hvis du ikke er fotballfan så skjønner du kanskje ikke dette. Det er absolutt ikke det samme bare å ha på en tv som å se en fotballkamp med likesinnede
Yamas til livet og til

Mixelite

Quote from: \"Heidrun\"Det at det er en fotballpub har utrolig med atmosfære å gjøre. Hvis du ikke er fotballfan så skjønner du kanskje ikke dette. Det er absolutt ikke det samme bare å ha på en tv som å se en fotballkamp med likesinnede

Har du noen gang vært på en taverna i Hellas når det er fotballkamp på tv? Det har jeg. I barnedåp til og med. Var ikke nødvendig med fotballpub da, kan jeg melde ;-)

Heidrun

På en fotballpub, så er det stemningen det gjelder. Akkurat som vi liker Hellas. På grunn av atmosfære og stemningen, Selvsagt er det mye mere som spiller inn, men allikevel.
Jeg har også sett en fotballkamp på en gresk taverne. Ikke det samme. Samtidig så ser jeg kamp mellom 2 lag som jeg dynes er greie å følge med på.
Satt forresten på en taverna mens Norge spilte i vm sluttspillet i fotball. Fikk jeg sett på Norge. Nei da var det kamp mellom 2 lag jeg ikke hadde noe forhold til
Yamas til livet og til

Mixelite

Jaja, jeg konstaterer bare at vi ikke har vært på den samme tavernaen og sett fotball. :)

For mange år siden satt jeg på en taverna og så vm-sluttspillet. Huhei for et liv det var!

Heidrun

Jeg kan foenkle det noee for deg. På en ekte fotballpub, så er sannsynligheten stor for at de har Sky sport. På en vanig taverna har de antagelig ikke dette
Yamas til livet og til

Mixelite

Jeg gir meg. Jeg mente ikke at det var noe galt med fotballpub, bare at det går an å se fotballkampen andre steder også :)

JohnS

Hvis jeg noen gang reiser til Kreta og setter meg ned på en engelsk pub for å se Sky Sport, håper jeg inderlig at mine nærmeste innser alvoret, og sørger for at jeg blir tatt hånd om på forsvarlig måte....   ;-)  ;-)
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

Heidrun

Hehe. Skjønner godt skepsisen. Men alt i livet handler ikke bare om Hellas og Kreta. Er glad i fotball også. Spesielt Engelsk fotball. Har liten tro på at de sender engelsk fotball på gresk tv. Og ikke skjønner jeg språket enda heller  :cheers:  :cheese:
Yamas til livet og til

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...